Primăria va construi un panou temporar la Spitalul de Boli Infecțioase Constanța. Iată motivul

  • Municipalitatea va ridica un panou temporar la Spitalul de Boli Infecțioase Constanța
  • Va crește astfel vizibilitatea proiectului „Consolidarea Capacității Medicale a Spitalului Clinic de Boli Infecțioase, în contextual COVID-19”
 
Primăria municipiului Constanța a eliberat Autorizația de Construire pentru construirea unui panou temporar la Spitalu lde Boli Infecțioase Constanța.
 
Astfel, prin AC 294 din data de 18 martie 2021, UAT Municipiul Constanța va construe un panou temporar în vederea asigurării vizibilității proiectului „Consolidarea Capacității Medicale a Spitalului Clinic de Boli Infecțioase, în contextual COVID-19”. Valabilitatea documentului este de 12 luni. 
 
Între timp, au fost organizate licitații pe loturi pentru achiziția de materiale sanitare și echipamente pentru combaterea COVID-19.
 
Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Constanța a organizat în februarie o licitație pentru atribuirea unui contract aferent achiziției de echipamente și aparatură medicală – 2 loturi. Valoarea estimată a achiziției este de 719.314,22 lei, iar termenul limită a fost 15 martie 2021. Achiziționarea aparaturii și echipamentelor medicale care fac obiectul prezentei documentații de atribuire, este de o importanță deosebită pentru Spitalul de Boli Infecțioase Constanța, deoarece contribuie la:
- Consolidarea capacității medicale a Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Constanța, în contextul COVID-19
- Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19.
 
În total, municipalitatea va achiziționa următoarele:
— lot 1 – echipamente de protecție personal medical;
— lot 2 – măști simple;
— lot 3 – măști FFP2-FFP3;
— lot 4 – dezinfectanți;

— lot 5 – echipamente de protecție.
Valoarea totală estimată fără TVA: 11 823 800,00 RON fara TVA, astfel:
— lot 1 – echipamente de protecție personal medical – 7 216 900,00 RON fara TVA;

— lot 2 – măști simple – 177 000,00 RON fara TVA;
— lot 3 – măști FFP2-FFP3 – 1 107 440,00 RON fara TVA;
— lot 4 – dezinfectanți – 2 426 460,00 RON fara TVA;
— lot 5 – echipamente de protecție – 896 000,00 RON fara TVA.
 
 
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
 
  • Creșterea capacității de tratare și asigurarea unei capacități adecvate de îngrijire și tratament a cazurilor de infecție cu virusul SARS-CoV-2
  • Prin proiect se va dota spitalul cu echipamente medicale specifice și necesare pentru creșterea capacității de tratare și asigurarea unei capacități adecvate de îngrijire și tratament a cazurilor de infecție cu virusul SARS-CoV-2
  • Diminuarea riscului de contaminare a personalului din cadrul spitalului și a pacienților.
  • Prin proiect se va dota spitalul cu echipamente de protecție personală și substanțe necesare pentru decontaminare /biocide în vederea diminuarea riscului de contaminare a personalului din cadrul spitalului și a pacienților
  • Limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2 precum și a efectelor extrem de grave ale acestuia

Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate în declarația conducătorului autorității contractante, parte a dosarului achiziției publice și sunt următoarele: Conf. Univ. Dr. Halichidis Stela, Conf Univ Dr Cambrea Claudia – Director Medical, Ec Popa Nina – Director financiar contabil Ec.Arnautu Gheorghe, Dr Carp Dalia Sorina – medic șef laborator Dr Resul Ghiulendan, medic anatomie patologică, Soitarau Marilena asistent șef secția adulți, Ionescu Mirela asistent șef secția adulți, Dr Mitan Iuliana Romelia - medic ATI Ing Ursachi Cristian - Inginer Compartiment Achiziții Contractare, As Punga Mariana asistent secția HIV, Dr Dumitrescu Petronela Anca – medic laborator, Lascu Florentina – asistent șef secția copii, Tică Alexandra – Economist Compartiment Achizitii Contractare, Ec Samara Stela – Economist, Compartiment Achiziții Contractare, Ioana Chițac – expert achiziții publice Alexandru Vasile Moise.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Consiliul local al municipiului Constanţa, convocat în şedinţă ordinară. Ce proiecte se află pe ordinea de zi

22 Oct 2021 190

Recuperare prejudicii. Autoritățile locale din Lumina au făcut recurs în procesul cu reprezentanții Camerei de Conturi Constanța

22 Oct 2021 591

Primăria Constanța se pregătește să mai bage niște fonduri în documente de planificare strategică!

22 Oct 2021 345

Încep lucrările de reabilitare la Centrul de Plasament Antonio din Constanța

22 Oct 2021 444

Ce se construiește Blocul ridicat de afaceristul Gafar Seren Silber, în municipiul Constanța, va fi supraetajat

22 Oct 2021 787

Modificări la proiectul societății Trady 2000, în municipiul Constanța

22 Oct 2021 463

Ședință extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Constanța. Construirea a două creșe, pe ordinea de zi

21 Oct 2021 285

Document de urbanism pentru firma constănțeană Turquoise Bakery Fly SRL

21 Oct 2021 659

„Constanţa respiră artă” se întoarce în Parcul Arheologic!

20 Oct 2021 280

Inspector în Primăria Constanța Elena Nancu s-a retras din firma Charlies Wash! Cine deține acum compania (document)

20 Oct 2021 784

Draft Construct SRL reabilitează clădirea liceului Dimitrie Leonida din Constanța

20 Oct 2021 1136

Soția lucrează în primăria Constanța. Soțul a înființat o firmă de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale

20 Oct 2021 3795

Constanța Începând cu 1 noiembrie 2021, accesul auto va fi restricționat zona peninsulară

19 Oct 2021 3335

Atenție, constănțeni! Parcarea de la Mega Image Tomis III va avea barieră

19 Oct 2021 1674

Începe reabilitarea Teatrului de Stat Constanța. Au fost atribuite contractele de lucrări. Unde va fi relocată activitatea actorilor? (documente)

19 Oct 2021 1720