Coronavirus - ultimele stiri despre epidemia de coronavirus

​RAJA SA răspunde provocărilor COVID-19 „Am creat un plan de răspuns la toate provocările pe care le-am putea întâmpina pe parcursul acestei perioade“


RAJA SA răspunde provocărilor COVID-19. 

A trecut aproape o lună de când societatea noastră a impus primele măsuri de prevenire și de limitare a diseminării virusului SARS-CoV-2, atât pentru angajații RAJA cât și pentru comunitate. Am reușit să ne mobilizăm încă de la început și să ne derulăm toate activitățile curente, chiar și în condițiile distanțării sociale.

Am găsit soluții, ne-am adaptat din mers, în funcție de predicțiile și de măsurile impuse la nivel național, am creat un plan de răspuns la toate provocările pe care le-am putea întâmpina pe parcursul acestei perioade fără precedent. Prin aplicarea și respectarea Planului specific de continuitate reușim să ne menținem angajații sănătoși și să asigurăm furnizarea serviciilor esențiale în siguranță 24/24.

Păstrăm în continuare legătura cu abonații noștri pe canalele de comunicare telefonice și electronice, străduindu-ne să răspundem cu promptitudine tuturor solicitărilor.

În ultimul timp, traficul pe platforma on-line Contul meu RAJA a crescut. Abonații noștri sunt tot mai interesați de crearea unui cont de client, de achitarea facturilor prin acest sistem, dar și de activarea facturilor electronice. De aceea, mulțumim tuturor consumatorilor care, în această perioadă critică, dau dovadă de responsabilitate și spirit civic.

Dorim să subliniem că asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apă și de canalizare depinde de plata la timp a facturilor. Orice perturbare a activității economico - financiare a societății poate genera disfuncționalități în furnizarea apei potabile și, implicit, asupra stării de sănătate publică.

 De aceea, facem apel către abonați să își achite la termen facturile curente, dar și debitele restante, prin modalitățile de plată puse la dispoziție de către societate, respectiv: casieriile și Contul de client RAJA, transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare, a transmis RAJA SA.

RAJA S.A. amintește că serviciile de apă și canalizare-epurare se bazează pe sustenabilitatea socială, financiară și de mediu și face apel la responsabilitatea abonaților săi. 


Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Avarie RAJA Constanţa. Traficul auto, restricţionat pe strada Mircea cel Bătrân

28 May 2020 606

Programul casieriilor RAJA Constanţa de 1 Iunie

28 May 2020 560

Trafic restricționat pe strada Mircea cel Bătrân din Constanța! Se lucrează la remedierea unei avarii RAJA

27 May 2020 815

Avarie RAJA Baza militară și Aeroportul Internațional din Mihail Kogălniceanu, fără apă potabilă. Consumatorii din Oituz și Culmea, afectați

27 May 2020 904

RAJA opreşte apa în Mangalia, Limanu, 2 Mai și Vama Veche

26 May 2020 712

Avarie RAJA. O stradă din Cernavodă, fără apă

26 May 2020 745

Județul Constanța Se oprește apa în localitatea Valea Dacilor!

25 May 2020 601

Se oprește apa în Mangalia!

25 May 2020 1462

Trafic restricționat pe bulevardul Ferdinand din Constanța pentru remedierea unei avarii RAJA

24 May 2020 592

Constanța Trafic îngreunat pe bulevardul Ferdinand

22 May 2020 677

Trafic îngreunat pe bulevardul Mamaia din Constanța, în urma unei avarii

21 May 2020 577

Constanța Trafic blocat pe strada Cașin, din cauza unei avarii

20 May 2020 504

Avarie în localitatea Tuzla! Mai mulți consumatori, fără apă potabilă

20 May 2020 477

Avarie RAJA la Constanța. Cât durează și cine este afectat

20 May 2020 543

Avarie RAJA în Constanţa. Ce zonă a municipiului este afectată

20 May 2020 678