„Centrul de reeducare" de pe lângă Primăria Constanța și stâlpii anti-parcare!

  • De la necesitatea amplasării acestora în anumite zone, stâlpii au ajuns să fie plantați în exces, inclusiv prin cartiere cu trotuare extrem de înguste și cu trafic pe o singură bandă,  cealaltă fiind organizată ca parcare ad-hoc
  • În timp ce unii constănțeni îi consideră utili pentru eliberarea trotuarelor de mașini, alții nu sunt de acord cu această politică a Primăriei Constanța și cer să fie amenajate parcări, înainte ca bolarzii să fie amplasați cu prea mare lejeritate
  • Bolarzii sunt concepuți pentru a controla sau de a opri traficul drumurilor cu acces privat sau public sau parcări
  • Codul rutier menționează expres existența indicatoarelor rutiere de restricționare a accesului
  • Administratorii municipiului Constanța se poartă ca bucătarii care gătesc și nu gustă: borduri mari, trotuare înguste și stâlpi antiparcare cât cuprinde

 
Se continuă cu montarea stâlpilor anti-parcare pe străzile din municipiul Constanța.
 
De la necesitatea amplasării acestora în anumite zone, stâlpișorii au ajuns să fie plantați în exces, inclusiv prin cartiere cu trotuare extrem de înguste și cu trafic pe o singură bandă de circulație, cealaltă fiind organizată ca parcare ad-hoc.
 
În timp ce unii constănțeni îi consideră utili pentru eliberarea trotuarelor de mașini, alții nu sunt de acord cu această politică a Primăriei Constanța și cer să fie amenajate parcări, înainte ca stâlpii de delimitare să fie amplasați cu prea mare lejeritate.
 
O a treia categorie de constănțeni sunt de părere că într-un oraș civilizat nu aveam nevoie de astfel de măsuri de „reeducare” iar banii puteau fi cheltuiți în alte scopuri edilitare, mult mai urgente.
 
Istoria recentă ne-a dovedit că montarea acestora la normă pot îngreuna atât accesul pompierilor la intervenții, a ambulanțelor la pacienți, sau a cortegiilor funerare la bisericile din cartiere.

Cu Codul rutier pe masă, ne întrebăm dacă se justifică „afacerea stâlpișorilor” când în lege se menționează existența indicatoarelor rutiere de restricționare a accesului.

Lipsa infrastructurii din oraș, nu poate fi tratată cu stâlpi anti-parcare, o spun și specialiștii în mobilitate urbană.

Dar cine să audă! Administraţia continuă să fie agresivă atât cu şoferii, cât şi cu pietonii şi duce o politică de tip „Dorel” care nu face decât să crească nemulţumirea generală

Când vine vorba despre eficiență, administratorii municipiului Constanța se poartă ca bucătarii care gătesc și nu gustă: borduri mari, trotuare înguste și stâlpi anti-parcare cât cuprinde, la ofertă!


Pe această cale, rugăm edilii primăriilor din localitățile limitrofe să vina și ne mai scape de stâlpișori. Și în acest mandat, avem de dat la toată lumea!
 
Legendă
 
Stâlpul antiparcare, se fixează în sol, este conceput din oțel, poate avea și benzi reflectorizante, în unele cazuri poate fi coborat în două direcții, cu condiția să aibă încuietori și cheile aferente. Sunt concepuți pentru a controla sau de a opri traficul drumurilor cu acces privat sau public sau parcări.
 
Bolarzii sunt stâlpi retractabili, care pot fi controlaţi cu ajutorul unui panou de control sau prin telecomandă. Bolarzii retractabili sunt concepuţi pentru a controla sau de a opri traficul drumurilor cu acces privat sau public, parcări.
Pot fi comandaţi de la distanţă prin telecomandă, prin telefonul mobil, cartea de proximitate, selector cu cheie. De asemenea, poate fi programat să se deschidă/închidă la anumite ore.


PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:

Mii de stâlpișori împânzesc bulevardele. Normă la plantarea de bolarzi antiparcare în municipiul Constanţa

 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Editorial! Epopeea reabilitării unei grădinițe din Constanța! De la speranțe la nervi întinși la maximum

04 Feb 2023 582

Editorial Încă o cărămidă pusă în construcția, la Farul Constanța, a mentalității de echipă învingătoare

02 Feb 2023 1436

Editorial Se apropie maratonul iubirii

30 Jan 2023 761

Administrația Chițac, averea Fondului Imobiliar SRL și dublul standard!

28 Jan 2023 2070

Editorial Pleci la alergat ...și nu te mai întorci

26 Jan 2023 1046

24 Ianuarie 1859 – Ziua Unirii Unirea Principatelor, „prima etapă a marilor şi succesivelor realizări istorice ale poporului român” (N. Batzaria)

24 Jan 2023 926

„Dacă mă surprinde ceva este... timiditatea cu care buzele lui rostesc cuvinte atât de îndrăzneţe” 134 de ani de la nașterea lui Victor Eftimiu, scriitorul originar din Albania

24 Jan 2023 699

Se împlinesc 109 ani de la nașterea lui Nicolae Caratană, cel care s-a refugiat în scris în timpul războiului

23 Jan 2023 817

Editorial „Dosar cu șină“ pentru 10 lei sau cum descurajează statul accesarea sprijinului pe care, cu generozitate (!) îl acordă

23 Jan 2023 977

Editorial Cazinoul din Constanța, cu toată viteza înainte spre renaștere!

21 Jan 2023 1746

Editorial Venituri în plus pentru părinți la început de 2023 vs goana după adeverințele pentru deducerea personală

19 Jan 2023 1011

Editorial Iubirea față de Farul, fotbal sau sport se cultivă de la vârste mici

16 Jan 2023 1414

Editorial Anul acesta ar trebui să fim mai puțin supărați

14 Jan 2023 749

Editorial Copiii care fug de acasă. Cine este de vină?

12 Jan 2023 714

Pe ce vrea Primăria Constanța să dea banii în 2023?

09 Jan 2023 1367