„Centrul de reeducare" de pe lângă Primăria Constanța și stâlpii anti-parcare!

  • De la necesitatea amplasării acestora în anumite zone, stâlpii au ajuns să fie plantați în exces, inclusiv prin cartiere cu trotuare extrem de înguste și cu trafic pe o singură bandă,  cealaltă fiind organizată ca parcare ad-hoc
  • În timp ce unii constănțeni îi consideră utili pentru eliberarea trotuarelor de mașini, alții nu sunt de acord cu această politică a Primăriei Constanța și cer să fie amenajate parcări, înainte ca bolarzii să fie amplasați cu prea mare lejeritate
  • Bolarzii sunt concepuți pentru a controla sau de a opri traficul drumurilor cu acces privat sau public sau parcări
  • Codul rutier menționează expres existența indicatoarelor rutiere de restricționare a accesului
  • Administratorii municipiului Constanța se poartă ca bucătarii care gătesc și nu gustă: borduri mari, trotuare înguste și stâlpi antiparcare cât cuprinde

 
Se continuă cu montarea stâlpilor anti-parcare pe străzile din municipiul Constanța.
 
De la necesitatea amplasării acestora în anumite zone, stâlpișorii au ajuns să fie plantați în exces, inclusiv prin cartiere cu trotuare extrem de înguste și cu trafic pe o singură bandă de circulație, cealaltă fiind organizată ca parcare ad-hoc.
 
În timp ce unii constănțeni îi consideră utili pentru eliberarea trotuarelor de mașini, alții nu sunt de acord cu această politică a Primăriei Constanța și cer să fie amenajate parcări, înainte ca stâlpii de delimitare să fie amplasați cu prea mare lejeritate.
 
O a treia categorie de constănțeni sunt de părere că într-un oraș civilizat nu aveam nevoie de astfel de măsuri de „reeducare” iar banii puteau fi cheltuiți în alte scopuri edilitare, mult mai urgente.
 
Istoria recentă ne-a dovedit că montarea acestora la normă pot îngreuna atât accesul pompierilor la intervenții, a ambulanțelor la pacienți, sau a cortegiilor funerare la bisericile din cartiere.

Cu Codul rutier pe masă, ne întrebăm dacă se justifică „afacerea stâlpișorilor” când în lege se menționează existența indicatoarelor rutiere de restricționare a accesului.

Lipsa infrastructurii din oraș, nu poate fi tratată cu stâlpi anti-parcare, o spun și specialiștii în mobilitate urbană.

Dar cine să audă! Administraţia continuă să fie agresivă atât cu şoferii, cât şi cu pietonii şi duce o politică de tip „Dorel” care nu face decât să crească nemulţumirea generală

Când vine vorba despre eficiență, administratorii municipiului Constanța se poartă ca bucătarii care gătesc și nu gustă: borduri mari, trotuare înguste și stâlpi anti-parcare cât cuprinde, la ofertă!


Pe această cale, rugăm edilii primăriilor din localitățile limitrofe să vina și ne mai scape de stâlpișori. Și în acest mandat, avem de dat la toată lumea!
 
Legendă
 
Stâlpul antiparcare, se fixează în sol, este conceput din oțel, poate avea și benzi reflectorizante, în unele cazuri poate fi coborat în două direcții, cu condiția să aibă încuietori și cheile aferente. Sunt concepuți pentru a controla sau de a opri traficul drumurilor cu acces privat sau public sau parcări.
 
Bolarzii sunt stâlpi retractabili, care pot fi controlaţi cu ajutorul unui panou de control sau prin telecomandă. Bolarzii retractabili sunt concepuţi pentru a controla sau de a opri traficul drumurilor cu acces privat sau public, parcări.
Pot fi comandaţi de la distanţă prin telecomandă, prin telefonul mobil, cartea de proximitate, selector cu cheie. De asemenea, poate fi programat să se deschidă/închidă la anumite ore.


PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:

Mii de stâlpișori împânzesc bulevardele. Normă la plantarea de bolarzi antiparcare în municipiul Constanţa

 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Editorial Explorând drumul independenței. Perspectiva asupra plecării studenților de acasă

24 Apr 2024 160

Editorial Limita extremă a geloziei. Când disperarea devine fatală

21 Apr 2024 408

Apariție editorială de excepție la Muzeul Național de Istorie a României

20 Apr 2024 429

Editorial „Revenirea la origini“, o strategie care își arată din plin roadele la Farul Constanța în play-off

19 Apr 2024 663

„Poezii fără apus” Lansare de carte la Biblioteca Județeană „Ioan N. Roman” Constanța

19 Apr 2024 378

Editorial Imaginea durerii – protest pentru dreptate după cazul Pascu de la 2 Mai

17 Apr 2024 512

La Universitatea „Ovidius” Constanța se va lansa volumul „Regionalizarea. Către un model de bună guvernanță a României”

14 Apr 2024 628

Editorial Părinții cu copii în rame!

12 Apr 2024 570

Editorial Încep înscrierile la clasa pregătitoare! Ce fac părinții să fie siguri că micuții vor urma cursurile școlii mult-visate

10 Apr 2024 580

Editorial Studenția și locul de muncă. Navigând într-o lume interconectată pentru succesul personal și profesional

05 Apr 2024 438

Editorial Păcăleala, un atribut al societății noastre

31 Mar 2024 531

Editorial Am intrat în Postul Paștelui! Se caută rețetă pentru suflet

29 Mar 2024 744

Editorial Timpul nu mai are răbdare cu oamenii

27 Mar 2024 499

Editorial Ziua în care Simona Halep s-a bucurat din nou pe terenul de tenis

24 Mar 2024 843

Constanța Scriitoarea Aurelia Lăpușan, despre lansarea volumului „Flori de busuioc” (GALERIE FOTO)

23 Mar 2024 490