Editorial Black Friday, adevăr sau păcăleală?

Black Friday sau Vinerea neagră, în română, este o zi așteptată de o mulțime de oameni care cred că magazinele vor oferi aproape gratis produsele pe care şi le doresc.
 
Chiar dacă magazinele anunță cu mult timp înainte cam care ar fi produsele la reducere, oamenii se duc în magazine și își îndeasă coșul de cumpărături cu o mulțime de lucruri care, uneori, nici ei nu știu la ce folosesc. Aici reamintim cazurile haioase care au făcut înconjurul Internetului: bărbatul care a cumpărat mai multe epilatoare, femeia care a cumpărat bormașini și o bătrânică ce avea coșul plin cu lucruri a căror utilitate nu o cunoştea.
 
Totuşi, să nu generalizez. Majoritatea cumpără obiecte de care au habar şi de care se vor folosi pe viitor, însă, hipnotizați de cuvântul „PROMOȚIE” sau „REDUCERE”, întrec cu mult lista strictă de cumpărături.
 
Nu spun că nu sunt într-adevăr produse cu preţuri reduse. Unele sunt chiar destul de avantajoase, dacă ar fi să facem o comparație cu prețul normal de până atunci. Altele sunt atât de ieftine, încât ar tenta pe oricine să își dea puținii bănuți pentru a le cumpăra.
 
Însă majoritatea oamenilor caută produse electrocasnice la prețuri de „nimic”. Rare sunt cazurile în care acest lucru se întâmplă și în realitate, iar asta pentru că producătorului nu îi convine să piardă bani, așa că promoția va fi gândită astfel încât să câștige și el, iar clientul să fie mulţumit că va economisi nişte bani.
 
Nu este an în care să nu văd oameni nemulțumiți, care sunt de partea cealaltă a baricadei, susținând că Black Friday este o mare „țeapă”. Ei spun că, de cele mai multe ori, dau peste așa-numitele reduceri. Mai exact, declară că magazinele dublează prețurile produselor cu câteva zile mai devreme, iar în „Vinerea neagră”, taie prețul mărit peste măsură și pun costul pe care acestea îl aveau inițial.
 
Cred că magazinele care fac asta nu doar că nu își respectă clienții, ci nu se respectă nici pe ele, nu își respectă nici brandul, nici statutul pe piață. Nu cred că oamenii se vor lăsa păcăliți mereu, ba chiar am întâlnit persoane care sunt atât de vigilente, încât urmăresc prețurile cu o lună înainte, pentru a se asigura că obiectele vizate vor fi într-adevăr la reducere și nu își vor lua „țeapă”. Vorba aceea, „odată fript cu supă, sufli și-n iaurt”.
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Cluburile din Constanța își așteaptă petrecăreții la evenimente unice

12 Apr 2024 563

De Black Friday la Brick, reduceri substanțiale la sute de produse

13 Nov 2023 766

IPJ Buzău Recomandări ale polițiștilor buzoieni pentru a fi evitate fraudele la cumpărături de Black Friday

10 Nov 2023 567

IPJ BacăuInformează cetățenii cu privire la riscul de victimizare în cazul cumpărăturilor on line.

10 Nov 2023 485

De Black Friday, reduceri la hotelurile din stațiunea Mamaia, pentru vara 2024!

10 Nov 2023 823

Black Friday 2023. Cine a început deja campania

10 Nov 2023 818

De "Black Friday 2023", numărul de tranzacţii online ar putea crește de 20 de ori față de o zi obişnuită

05 Nov 2023 827

Editorial V-ați făcut lista pentru Black Friday?

05 Nov 2023 1142

Black Friday 2023 Cumpărături online în siguranță. Cum să eviți fraudele și înșelăciunile

05 Nov 2023 826

Recomandări pentru Black Friday. Iată ce trebuie să știm

03 Nov 2023 998

Încă două săptămâni de înscrieri pentru posturile de soldat/gradat profesionist! Câte locuri sunt la Constanța

16 Jun 2023 1703

Editorial Black Friday sau cum să arunci cu banii pe care nu îi ai

12 Nov 2022 2118

Black Friday la Emag Șase mașini, aproximativ 4 kg de aur și peste două tone de carne cumpărate până în jurul prânzului

11 Nov 2022 1434

Black Friday cu discounturi substanţiale la autovehicule rulate din gama premium la Das Welt Auto Constanța

11 Nov 2022 1423

Black Friday. În "Minutul de aur" au fost raportate 7.150 de tranzacţii

11 Nov 2022 1343