Se cere desfiinţarea Poliţiei Locale. Vezi motivele!

 

În mediul online circulă o petiţie care cere desfiinţarea Politiei Locale. Petiţia a adunat deja peste 500 de semnături şi zeci de comentarii. Inclusiv oameni din Constanţa au semnat-o.
 
„Bună ziua! Adunăm semnături pentru desfiinţarea Poliţiei Locale, care funcţionează ca o poliţie comunistă. (...) Aşa că DESFIINŢAŢI poliţia primăriei!!!“, se arată pe site-ul petiţiei.
 
Reacţiile nu au încetat să apară, iar oamenii şi-au expus motivele pro şi contra în secţiunea comentarii. Redăm câteva dintre acestea, cu precizarea că ortografia şi punctuaţia aparţin celor ce au postat.
 
„Sunt necalificaţi în primul rând pentru că nu au o şcoală nu au nici măcar o pregătire elementară de cultură generală, în al doilea rând funcţionează ca o grupare de bodyguarzi personali ai primarului, ŞI, NU ÎN ULTIMUL RÂND, presa îi asociază de cele mai multe ori cu poliţiştii adevăraţi. Sunt pentru desfiinţarea acestor căpuşe bugetare, pentru că sunt instituţii serioase ale statului care se ocupă de ordinea publică, JANDARMERIA; POLIŢIA!!!“
 
„Execută politic ordinele primarilor.“
 
„Poliţia Română este poliţia adevărată!!!“
 
„Dacă încercă să vă sancţioneze pe linia OUG 195/2002 să ştiţi că nu au dreptul pentru că nu au calitatea de poliţişti rutieri. Poliţia Locală nu este prevăzută ca agent constatator în OUG 195/2002“.
 

„Instituţia Poliţiei Locale trebuie consolidată şi reformată. Cred că şeful Poliţiei Locale trebuie să fie ales prin vot direct, secret, egal de către comunitatea respectivă, atunci când se alege şi primarul (vezi cazul şerifilor în SUA)“.
 
„O să fie jale mare cu ordinea şi liniştea publică în primul rând şi apoi altele şi altele...“

 
„Nu sunt de acord cu desfiinţarea niciunei poliţii. În orice ţară dezvoltată poliţiile de toate felurile veghează la menţinerea unei stări de confort legal al cetăţenilor; desfiinţarea lor ar duce la o ţară tip jungla/ţară în curs de dezvoltare lentă (ca a noastră). Împărţirea poliţiei generale în diverse forme o văd pur administrativă. Aş prefera chiar un număr mai mare de activităţi/personal al oricărei poliţii în România (locală, rutieră, economică, etc.) şi motivarea personalului din sancţiunile aplicate. Am avea astfel mai puţine probleme, stres (rutier), eventual mai puţini combatanţi pe această temă pe acest blog. :-)“
 
„Pentru democraţie, pentru competenţă şi legi europene.“
 
„Există instituţii specializate pentru siguranţa cetăţenilor, Poliţia, Jandarmeria, Gardienii publici nu au nimic în comun cu ordinea publică sunt fără doar şi poate trepăduşii primarilor care sun cu toţii plătiţi din banii publici. Dacă tot am înfiinţat poliţia locală, nu ar fi bine să înfiinţăm şi SRI-ul local, DGIPi local, SIE local, DNA local chiar şi artileria sau antiaeriana locală“.
 
„Nu înţeleg ce rol are în societate Poliţia Locală. Aveam prea multe organe, care nu fac nimic, dau amenzi unor bătrâni/bătrâne că vând legume pe stradă pentru a supravieţui. Ca de obicei, cei mărunţi plătesc, ceilalţi sunt fraţi cu organele. Prea mult exces de zel“.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Adi

05 May, 2018 08:26

Frustraților , vă chinuiți din 2011 sa desfințați Poliția Locala , chiar nu v-ați obişnuit cu ideea ca acest lucru nu se va întâmpla ?Ba din potriva Poliția Circulație si Ordine publică vor trece in subordinea primariilor! Aşa ca nu va mai tot plângeți, puneți mâna pa treabă, respectați legile si hotărârile locale , lasați semințele,berea şi țigarile acasă cand mergeți cu copii la locurile de joacă, parcați regulamentar , nu aruncați gunoiul intre bănci in parc si atunci nu o sa mai aveți nevoie de "comunitari" dar până atunci incetați cu mizeriile astea pentru ca Poliția Locala işi face treaba.

Voinita

22 Oct, 2017 08:51

POLITIA LOCALA TREBUIA SA FIE DESFIINTATA DE MULT, PRIMARII PROFITA CU BANII CONTRIBUABILILOR AU BADIGARZI.ACESTIA FAC NISTE GOLANII DE NEDESCRIS SI AU SALARII MAI CEVA CA UN PROFESOR CARE ARE ATITA SCOALA.

mirica a gheorghe

22 Oct, 2017 07:57

politii i sa atribuit mai multe obligatii,acest lucru face ca politia sa nu poata acoperi in intregime obiectivele,fiecare sa isi faca activitatea in care a fost in scoala , nu find amestecate cu alte obligatiunii.

catalin

18 Jul, 2017 23:24

desfintatii urgent nici amenzi.nu stiu sa le.completeze cum trebuie daca stai de vb cu ei.habar nu au de capu lor ei sunt ca niste caini dute acolo.vino.incoa si atat avem.politia romana MAI ce ne trebui comunitari ca oricum.nu.fac absolut nimic credetima.daca se intampla.un caz tot politia romana.o.cheama si.ei pentru ca nu au dreptu si nici.habar

Petru

13 Jul, 2017 14:25

Propun o petitie pentru o umbrela la nivel national. M-am saturat de ploaia asta in sezon de vara cand sunt in concediu. Sugerez sa acoperim tara cu o prelata si sa stam linistiti la soare. Idea mea este la fel de buna, si are tot la fel de multa logica precum petitia impotriva politie comunitare.

busca ghe

15 Feb, 2017 20:54

de acord cu desfiintarea pol locala de fapt a paznicilor locai tractoristi strungari si cap isti

Daniel

26 Aug, 2016 11:03

Aveti fiecare dreptate in felul lui. Statul roman si mai ales primariile ar trebui in primul rand sa renunte la acesti politisti care habar nu au ce inseamna politie. Dupa parerea mea ar trebui pe strazi sa avem mai multi politisti adevarati insotiti de jandarmi. Ca parte rutiera ar trebui sa avem zilnic la fiecare intersectie mare macar cate un politist adevarat. Ma refer la politisti adevarati cei cu scola la Cimpina sau chiar academie si nu locali cu 10 clase. Atunci e posibil sa avem si noi liniste.

Mihaela

22 Jul, 2016 11:55

Sa fie desființată politia locala, deoarece sunt nescoliti , nepregătiți sau mai stiu eu de ce. Dar de ce nu desființăm si școala,spitalele,si celelalte instituții? Peste tot există oameni care sunt insuficiente pregătiți dar asta nu înseamnă că acea instituție nu este bună. Dacă desființăm ceva asta nu face să meargă lucrurile mai bine. Cei care aveți copii la grădiniță,scoala,liceu sau facultate aveți mai multă încredere în angajații firmelor de pază private, unde oamenii pe care îi angajează nu sunt verificați sau testați în nici un f el, nici psihologic cel puțin sau în cei de la politia locala care în mod sigur nu sunt recrutați cu ajutorul anunțurilor din ziar? Va rog să îmi permiteți să nu fiu de acord cu voi, cei care atunci când nu le place ceva desființează . În altă ordine de idei, eu si îmi doresc , ca si alti părinți să putem să învățăm copiii ca a atunci când au probleme pe strada, la școală sau în alte locuri publice să știe că trebuie si poate să ceară ajutorul aceluia care are scris pe uniforma , pe care noi toți o plătim,POLITIA si nu alta înscriptie care se termina cu -guard.

chirila carmen

20 Jul, 2016 23:17

O adunatura de incompetenti!!!Te opresc in trafic si te urmaresc la tot pasul dar cand incepi sa ii iei la intrebari nu mai.stiu nici sa deschida gura dar legile.....nici atat.

Leonard

20 Jul, 2016 14:38

Cei care nu sunt de acord cu desfiintarea falsei politii sunt chiar gardienii comunitari. Au primit ordin sa posteze pe internet pentru a-si pastra locurile de munca si privilegiile. Sefii lor ar pierde averi daca s-ar desfiinta acest cuib de impostori. Rolul lor era de paznici pentru parcuri si cimitire dar niste hoti din politica le-au dat voie sa se ocupe de drumurile publice sau de constructii. Comunitarii vor sa capete mai multa putere decat Politia Romana pentru a sustine mafiile din primarii. Ei sunt bratul de fier al primarilor corupti si al baronilor locali. Oamenii de rand platesc impozite mari pentru a intretine o armata de analfabeti si o institutie ilegala.

Focsa Carmen

20 Jul, 2016 09:19

politia locala pe noi locatarii imobilelor in care locuim,am avut disputa cu o vecina de alaturi de curtea noastra, deoarece isi parca masina pe calea noastra de acces la propietate adica in fata porti duble,pe care noi ne introduceam masinile,iar dumnealor cei de la Politia locala sector 4 au luat masurile cuvenite la acea vreme.dar nu acelasi lucru s-a intamplat cu o firma condusa de un turc,care si-a ridicat o contructie parter,noi fiind o zona PROTEJATA DATORITA CLADIRILOR ISTORICE, IAR POLITIA COMUNITARA DE LA CAPITALE,PE VREMEA PREA CINSTITULUI PRIMAR OPRESCU SI AU MUSAMALIZAT ACEASTA PROBLEMA,DAR CUM E TURCUL SI PISTOLUL !

Cornel

19 Jul, 2016 21:15

Acum zece ani când eram student făceam diverse acte false pe calculator printre care și diplome mulți polițiști comunitari din bucurești au venit la mine sa le fac diplome ca sa intre în politia comunitara . Cum orice rău are un sfârșit pana la urma mau arestat și dus în judecata condamnat... etc. Spre uimirea mea am fost prins din cauza ca unu dinte polițiști nu știa nici sa citească. ... jajaja . Asha ca imaginativa ce fel de polițiști locali aveți. Acum muncesc în spania și aici tot așa în fiecare oraș sat exista politie locala municipala în Barcelona guardia urbana.... etc vreau sa zic ca aici politistii de orice fel or fi ei trebuie sa treacă prin o academia de politie . Examene practice,psihice , constituție atletica fără cazier . Nu ca în românia ca orice pușcăriaș e polițiști când vrea mușchii lui

Teodorescu Florin

19 Jul, 2016 18:56

Desfiintarea pol.locale

Valwntina

19 Jul, 2016 14:11

Sunt inutili, nu fac nimicdecat sa se plimbe pe banii nostri

COSTEL

06 Jul, 2016 18:24

O ADUNATURA DE INCOMPETENTI PENTRU A SLUGARI PRIMARII! SUNT PLATITI DEGEABA!

Mihai

05 Jul, 2016 22:04

Se vede din comentarii care sunt analfabetii de politisti locali frustrati si putin speriati ca e posibil sa ramana someri si la cate aptitudini au s-ar putea sa moara de foame. Cu toate astea nu cred ca ar trebuii desfiintata ci doar reformata ca si politia nationala de altfel si sa nu mai vorbim de jandarmeria romana sau mai bine zis satra aia de huligani cu patru clase a caror singura limba e bataia.

cotoo

05 Jul, 2016 18:50

O ADUNATURA DE CAPUSE,CE JOACA LEAPSA CU DAUNATORII DIN PIETE.,CU SALARII MARI PLATITE DIN BANUL ROMANILOR,S-AU TREZIT PESTE NOAPTE DIN GARDIENI PUBLICI,CIMITIRISTI,IN POLITIE si locala ,mic de tot,sa nu se vada, SAVIRSIND ABUZURI PESTE ABUZURI,AMENZI DATE LA JAPCA, ETC.NU AU NICI O SCOALA,PREGATIRE PROFESIONALA, AU DESENAT O GISCA SI S-AU AUTOINTITULAT POLITIE locala, JOS ACESTE CAPUSE ALE SOCIETATII ROMANE,,,,.POLITIST ESTE ACEA PERSOANA CE A ABSOLVIT O SC, DE POLITIE SUBOFITERI SAU OFITERI.,DEVENIND CADRUL ACTIV AL M.A.I PE ,DIFERITE STRUCTURI ,PERFECTIONINDU-SE DE-A LUNGUL CARIEREI, PRIN ABSOLVIREA DE CURSURI IN FUNCTIE DE SPECIALITATI, DECI SA LI SE SCHIMBE DENUMIREA IN GARDIENI,CIMITIRISTI, NU POT REPREZENTA POLITIA ROMANA,,

Cetatean roman

05 Jul, 2016 18:21

Mai oameni buni, voi sunteti normali?! Exact ca niste copii rasfatati...nu va convine jucaria, o aruncati la gunoi in loc sa o reparati!!! Inafara de a desfiinta, a distruge, a da vina pe altii pentru ca unii nu au educatia necesara, mai stiti sa faceti si altceva?! Politia locala exista pe plan international, sub alte denumiri. Diferenta intre noi si tarile civilizate o consta educatia !!!! Eu sustin Politia Locala si ii admir pentru rabdarea lor fata de acesti cetateni indignati! De cele mai multe ori, ei sunt prezenti unde celelalte institutii nu isi dau interesul din lipsa de chef de lucru!

Miclea Nicolae

05 Jul, 2016 17:20

Nu știu decă e bine să se desființeze,dar cred cu tărie că ar trebui să-și facă cu prisosință datoria,să respecte cu strictețe indatoririle prevăzute în statutul polițistului local,să dea amenzi usturătoare pt orice neregulă constatată ,iar nu să se îndepărteze de cei care recurg la fapte reprobabile,cum fac multi dintre ei.Adevărul este că prea se văd pe teren,sau au muncă de birou?

GIGI

04 Jul, 2016 08:15

Nu sunt de acordcu desfiintarea POLITIEI LOCALE ,hai sa desfiintam tot am desfiitat fabrici ,uzine,am vandut tot ,cred ca trebuie restructurata .

glont petre

03 Jul, 2016 18:59

sant f, buni stau cite 4-5 la bancuri,vorbesc de zona obor iar coloratii vind tigari.fermoare .cafea ,maslinetot ce doresti chiar in nasulPrimariei nimeni nu ii deranjeaza.sant mina n mina cu bisnitarii si atucci ma intreb de ce sa i platim din banii nostrii?ce beneficii ne aduc sant ptr, desfintare

Leonard

03 Jul, 2016 13:51

DA! Trebuie desfiintate mafiile locale care se numesc pe nedrept Politii. Primarii hoti castiga averi prin folosirea acestor bande de gardieni analfabeti si corupti. Baronii locali au reusit sa mofidice legile si sa le dea atributii pe partea de circulatie rutiera. Gardienii publici sunt inutili pentru noi, ei toaca bugetele locale si ii apara pe edilii corupti. Ne-am saturat sa platim impozite mari pentru a sustine parazitii ilegali. Singura politie este Politia Romana care apartine de MAI.

Dimeny Ildi

29 Jun, 2016 20:59

In Cluj este o lipsa acută de forța de munca si noi ii platim peacesti oameni care sint inutili din bani publici...sute de mii sint plecati din tara si ceilalți care ramin se fac polițiști comunitari sau altfel de bugetari inutili

Trache F

12 Jun, 2016 16:23

Sunt pentru limitarea atributiilor in materie de circulatie rutiera si ordine publica si NEAPARAT SCHIMBAREA DENUMIRII din politie locala in gardieni publici !!!!

onestu

08 Jun, 2016 22:39

as dorii dupa desfiintarea pol. loc.,ce nebuni mai muncesc pe salariu minim ,sa pazeasca odrazlele pe la scoli,sa se certe cu diversi contravenienti,chiar bruscati,pentru ce,pentru o paine,nu uitati majoritatea sefilor pol. loc. sunt fosti politisti,va rog trageti o concluzie ,despre incultura ,incompetenti, nu cred ca cineva a facut un test in pol. loc. ,asa ca abtinetiva sa nu va sara porumbelu.In final daca sunteti corecti ,vedeti ca ne mor tineri in armata prin alte tari si nu prea e treaba noastra,dar nu ziceti nimic, cati bani publici se toaca, ajutoare sociale, pensii pe caz de boala la oameni sanatosi,etc.sa fiti iubiti ca pol. loc.,asa incapabila cum e va mai vegheaza la linistea d-tra. VA PUP:

roxana

07 Jun, 2016 20:36

Da. Sunt de acord cu desfiintarea lor... Se plimba degeaba cu masinile ce consuma banii publici si nu fac nimic. De ce nu amendeaza pe cei care nu pastreaza curatenia publica, scuipa sau arunca gunoaie pe jos? De ce nu ii amendeaza pe cai care plimba cainii care isi fac nevoile peste tot, inclusiv in parcuri sau gradini unde se joaca unii copii? De ce se ascund prin dosuri ca sa- si faca somnul de frumusete vreo 2- 3 ore? Rusine lor ca stau pe banii nostri si uneori sunt infumurati....!

pop

05 Jun, 2016 21:35

DA!!!brovo

EU...

05 Jun, 2016 16:42

POLITIA LOCALA POTI SA O INBUNATATESTI SA O DOTEZI.....DAR LA ROMANI PROSTIA SI FRUSTRAREA ESTE DUSA LA RANG DE VIRTUTE.......AM DESFINTAT TOT,FABRICI,UZINE ,LOCURI DE MUNCA....MAI AVEM POLITIA LOCALA SI AM REZOLVAT TOATE PROBLEMELE TARI........A AVUT DREPTATE PETRE TUTEA CAND SPUNEA....AM FACUT 13 ANI DE INCHISOARE PENTRU UN POPOR DE IDIOTI.....

costi

05 Jun, 2016 12:52

sunt împotriva desființarii poliție locale: ,,Doar cei care încalcă legea doresc desființarea instituțiilor care asigura ordine și liniștea publica,adica acei cetațeni care și inainte de revoluție și acuma se comporta ca niște delicvenți și merg pe principiul ,,LEGEA JUNGLEI „ . NOI, cetățenii simpli,de rănd,suntem foarte mulțumiți de activitatea si prestanța lor,ba chiar am dorii mărirea numărului acestora pentru siguranța noastra ,să putem ieși in parcuri si să stam liniștiți pe bancuțe fără teama acelor măscarici care nu vor să muncească ci doar sa profite de acest sistem care îi protejează. În toate parcurile și locurile unde sunt polițiști locali este liniște,curățenie , bunici și părinți cu copii care se bucură de plimbări în siguranța.Offf ce gandire scurta pot avea unii,deaia nu ne prinesc celelante state in UE: ,NE MERITAM SOARTA

P. ION

05 Jun, 2016 12:07

Sunt deacord cu desfiintarea acestor structuri de militieni. nepregatiti, badarani , sunt deacord cu trecerea atributiilor acestei structuri catre politia nationala , cu o singura conducere , nu sa raspunda comenzilor altor neispraviti alesi de catre noi ca primari,

Glavan Mircea

05 Jun, 2016 11:36

Sunt de acord cu desfiintarea Politiei Locale...nu au nici un rost...consuma bani degeaba...nu au nici o autoritate in fata oamenilor

Maria

05 Jun, 2016 10:45

Da stop pol locala

clavdia chochat

05 Jun, 2016 08:27

Sunt de acord cu desfiintarea Politiei Locale si a Pompierilor, care vin ultimii la locul faptei, fie infractiune, fie incendiu si propun ca cetatenii citadini sa faca de garda pe post de gardieni si pe post de pompieri,prin rotatie, evident cu niste cursuri minimela activ...

Petronius

05 Jun, 2016 08:17

De acord cu desfiintarea politiei locale, care reprezinta bani din buget,aruncati la gunoi.

eu....

05 Jun, 2016 01:06

NUMAI NISTE RETARDATI POT CERE DESFINTAREA POLITEI LOCALE....FRATILOR ....IN TOATA LUMEA EXISTA POLITIE LOCALA......IN AMERICA POLITIA ESTE PLATIA SI APARTINE DE PRIMARII...SANTETI PROSTI SAU CE AVETI......

victor

04 Jun, 2016 23:27

Cred ca e singura politie care mai face ordine in orasul sau in orasele noastre pline de TARANI NECIVILIZATI nu inteleg dc trebui desfintata....vreti sa nu mai fiti amendati cand parcati aiurea sau cand va prind cu bautura in parc sau pe strada si exemple pot fi date nenumarate....comentarii vor urma dar doar de la acele persoane enumerate mai sus.Eu zic sa desfintam si scoala,spitalele,bisericile si institutile statului si sa traim ca in codru cine e mai puternic castiga cine nu moare.....

bejenaru

04 Jun, 2016 22:15

oamenii astia nusi au rostul bani cheltuiti aiurea

Damian Ovidiu

04 Jun, 2016 19:18

Trebuie desfintata urgent ...e o risipa de bani si localnicii unde functioneaza si politia locala si cea nationala nu mai stiu cine e autotrita de drept...cu banii risipiti pe GARDIENI .. ca de fapt astia sunt asa zisa politie locala sar putea realiza multe lucruri folositoare comunitatii unde functioneaza . Trebuie intarita politia nationala si sa i se acorde autoritate deplina in spiritu legii si in folosul nostru al tuturor.

Vica

04 Jun, 2016 14:57

Sunt împotriva desființării, sub deviza: ,,Câți nemernici care încalcă regulile unei bune conviețuiri, atâta poliție de orice fel, care să vegheze la respectarea legilor, e necesară!” Să fie echipați, dotați, salarizați pe măsura riscurilor, legislație și atribuțiuni clare! În toată lumea există, iar la noi e mai necesară ca oriunde

Mit

04 Jun, 2016 14:46

Problema în România este corupția la nivel mare pentru ca de acolo pleacă totul un polițist fie el cât de cinstit îl face corupt sistemul pentru ca ori se adaptează la sistem ori are de pierdut și cum ca suntem o natie ce cădem ușor pradă tentatie de a fura și a câștiga ușor bani avem exemplul vizibil în România. Dacă vrem să se schimbe ceva trebuie să ne unim toti românii și să facem ceva cu tara noastră ca altfel ajungem sclavi la noi acasă.

Alexandru

04 Jun, 2016 14:40

Sunt deacord cu DESFIINȚAREA POLIȚIEI "PRIVATE ŞI POLITICE" NUMITĂ "POLIȚIE LOCALĂ" ACEȘTIA NU AU CALIFICĂRI DECÂT CELE ECHIVALENTE A "AGENTULUI DE PAZĂ" FĂRĂ A CUNOAŞTE LEGEA, FĂRĂ A PROTEJA POPORUL CI DIN CONTRĂ, PROTEJEAZĂ PRIMARII ŞI ORDINELE ACESTORA, DE MULTE ORI SE ÎNTÂLNESC PRINTRE EI CHIAR ŞI INTERLOPI , SUNT CEI MAI CORUPTIBILI , NU AU APTITUDINI...ETC NU VREM SĂ AMESTECĂM POLIȚIA SAU JANDARMERIA , CU ACEASTĂ POLIȚIE A INTERLOPILOR SAU A INFRACTORILOR !!! AVEM DESTULE INSTITUȚII CARE SĂ PROTEJEZE, APLICE LEGEA ŞI SĂ SUPRAVEGHEZE LINIŞTEA ŞI ORDINEA PUBLICĂ! ÎN CEL MAI RĂU CAZ, DACĂ NU SE VOR DESFIINȚA DEŞI POPORUL O DOREȘTE, ...SĂ SE REVINĂ LA NUMELE DE "GARDIAN PUBLIC" AVÂND DOAR ÎNDATORIRILE UNUI "AGENT DE PAZĂ" FĂRĂ A SE INTERSECTA CU "APLICAREA LEGII" . ACEȘTIA SUNT CEI MAI CORUPȚI DINTRE CEI CORUPȚI

craciun

04 Jun, 2016 14:15

Sunt de acord cu desfiintarea politiei locale. Platim prea multi politisti, iar cand ai nevoie de ei nu sunt. Nu stiu decat sa dea amenzi. Asta este ocupatia de baza.

craciun

04 Jun, 2016 14:15

Sunt de acord cu desfiintarea politiei locale. Platim prea multi politisti, iar cand ai nevoie de ei nu sunt. Nu stiu decat sa dea amenzi. Asta este ocupatia de baza.

Marius

04 Jun, 2016 12:48

Nu sunt de acord cu desfiintarea Politiei Locale, ci doar cu schimbarea uniformelor si a titulaturii din Politie Locala in Garda Publica

alexandru

04 Jun, 2016 12:41

Iau bani degeaba si nici nu stiu sa faca nimic se plimba cu masinile pe bani publici adica de la noi din buzunar se fura pe capete si fara nici un rezultat plus ca nu au nici o instruire afara cu ei

Mihai

04 Jun, 2016 08:40

Sunt de parere ca Politia locala trb înlocuită cu oricare alta denumire care nu are de-a face cu statutul Politistului si limitarea dreptului de decizie si doar interventie pe plan local la solicitarea organelor de drept sau retinere a infractorilor prin actiuni de patrulare si predare a infractorilor Jandarmeriei sau Politiei. Nu putem numi Politist Local un asa zis agent Rutier care pana in prezent nu am gasit unul care sa-m spuna ce semnificatii au culorile stroboscopice de pe masina ,,albastru, galben si rosu". NU AM GASIT NICI UNU. Incercati si voi si veti arta.

fara nume

04 Jun, 2016 08:35

Da sunt deacord cu desfiintarea, atata timp cat aceasta este in slujba primarilor sau altor organisme, in loc sa fie in slujba cetateanului. Unii dintre ei sunt pregatiti chiar au studii superioare si cursuri de calificare in domeniu. Pacat ca acestia sunt putini, iar primariile uita pentru ce au fost infiintati: Pentru cetatean nu impotriva lui.

florentin ghiorghita

03 Jun, 2016 22:09

da..sunt de acord...sunt niste mancatori de fonduri aiure....angajatii lor sunt niste analfabeti incompetenti..tupesti ca si sefii lor care in marea lor majoritate sunt ex sefi ai politiei sau militiei sau ex ofiteri ai armatei,,,care se umplu de bani pe langa pensiile nesimptite pe care le au de pe urma activitatii desfasurate anterior...mai iau si de aici alte exorbitante sume ...asta atata timp cat in Romania nu exista o asistenta sociala adevarata..

Eu si atat

03 Jun, 2016 21:49

Politie Locala este in toata Europa...

stanescu daniel

03 Jun, 2016 21:37

Sunt pt.desfiintare

stanescu daniel

03 Jun, 2016 21:37

Sunt pt.desfiintare

stanescu daniel

03 Jun, 2016 21:37

Sunt pt.desfiintare

elena

03 Jun, 2016 21:31

Nu sunt de acord cu desfintarea politiei locale ....este un sistem bine organizat si de asemenea cu studi in acest gen.....cine nu stie sa se intereseze....totusi infiintarea politiei locale era o conditie ca sa intre tara in UE

elena

03 Jun, 2016 21:31

Nu sunt de acord cu desfintarea politiei locale ....este un sistem bine organizat si de asemenea cu studi in acest gen.....cine nu stie sa se intereseze....totusi infiintarea politiei locale era o conditie ca sa intre tara in UE

JACK CAPTAIN

03 Jun, 2016 20:40

Sunt ptr desființare

JACK CAPTAIN

03 Jun, 2016 20:40

Sunt ptr desființare

CIUCUSLUCIUS

03 Jun, 2016 18:57

.......DENUMIREA DE ""POLIȚIE LOCALĂ, POLIȚIST LOCAL"" ȘI STRUCTURA CA ATARE NU ESTE CUPRINSĂ ÎN ORGANIGRAMA NICIUNUI MINISTER, acești GARDIENI PUBLICI sau trezit peste noapte polițiști locali NU AU STATUT și se cred BURICUL PĂMÂNTULUI, nu au nici o pregătire în domeniul de ordine publică, poliție rutieră, majoritatea dintre ei sunt cu 8-10 SAU ÎN CAZUL FERICIT 12 CLASE, nu au un vocabular, nu se știu adresa, nu știu întocmi un Proces Verbal de percheziție corporală, un Proces Verbal de confiscare a bunurilor sau de introducere în camera de triere, NU CUNOSC Legea nr.17/1996 etc. etc.......ori agenții de poliție, jandarmii, polițiștii de frontieră au o școală de agenți de doi ani, aparțin unui Minister, au un statut al polițistului, au o Lege după care funcționează. Primăriile nu sunt subordonate niciunui minister, ci cetățeanului, funcționează în baza legilor, nu în baza dorințelor anumitor miniștri. miniștri ""GARDIENII PUBLICI"" FUNCȚIONEAZĂ DUPĂ BUNUL PLAC AL FIECĂRUI PRIMAR.........Din păcate numai atâta știu GARDIENI PUBLICI. Se ocupă cu chestii care NU LE APARȚIN așa fac și ei niște venituri în plus adică să nu fie că ei nu fac nimic. • POLIŢIA NAŢIONALĂ ROMÂNĂ face parte din Ministerul Afacerilor Interne! • POLIŢIA LOCALĂ face parte din cadrul primăriilor şi se află sub coordonarea şi controlul direct al primarului.

florin

03 Jun, 2016 18:51

Sunt deacord cu domnul Nelu are foarte mare eu as infinta Politia din surse externe oameni simpli din viata civila as coupta numai sportivi (karatisti , boxori voleilalisti handbalisti ...) nu toti car mami si tati dau dreptu , oameni si tineri care nu au un loc de munca sigur pt azi întemeia o familie asa sunt eu...

nicu

03 Jun, 2016 18:46

ANA-ca sa fii dezamagita pana la capat !Scoala care pretindeti ca o faceti ,gen cursuri de X precum cel de la Oradea NU acopera nici generalitatile din munca de Politie.Sunteti doar o adunatura de impostori ce postati in maicute ,extrem de bine platite si nu aduceti nici un beneficu nici statului cu atat mai putin bugetului local! Pt a fii mai clar :politistii incadrati din sursa externa in cadrul Pol Romane vor face si ei cursuri de trei luni DAR timp de cinci ani !Aduna putin si spre marea ta surpriza o sa constati ca vor face o scoala de 15 luni nu un parci de curs la care nici nu mai stiu profesorii cu ce sa mai umple programa scolara deoarece NU au ce sa va predea. Europa in care spui ca sforaie aceasta strutocamila DESFINTEAZA aceste capuse locale !Ultima desfintata a fost cea de la Bruxelles ,anul acesta .In toata Europa mai exista NUMAI sapte tari care mai au aceasta gasca de impostorii iar una din aceste tari este bineanteles Romania !Verifica pe Google daca cunosti termenul si o sa vezi cate turme de impostori locali mai gasesti in U.E.

Nelu

03 Jun, 2016 17:05

Ar trebui in primul rand ca toti cei care au lucrat in SRI MApN.MAI cu functii mari dar si mici .au si pensii si salariu sa se dea la o parte .sunt destui tineri cu liceu sau facultati si nu pot intra intr-un sistem din cauza acelor mentionati mai susu .

Vali

03 Jun, 2016 16:53

"Anna", se pare ca traiesti intr-o mare prostie. Asa zisa Politie Locala s-a infiintat de catre politicienii corupti pentru a-si atinge mai usor scopurile in activitatile lor infractionale. Totodata, in Constitutia Romaniei se precizeaza clar ca politia este o structura apolitica. De asemenea, nu exista Politia Nationala. Exista doar Politia Romana. Si un alt aspect, care sa-ti astupe gura.....Asa zisii politisti locali( gardieni impostori) nu au dreptul sa aplice sanctiuni la Codul Rutier. Cei ce au voie sunt doar politistii din cadrul Politiei Romane, anume desemnati prin dispozitie al insp.general al IGPR. Trebuie sa luptam pentru desfiintarea acestor impostori, acestor capuse a bugetelor locale!

fara nume

03 Jun, 2016 16:36

POLITIA LOCALA SA SE OCUPE DE PAZA SI ORDINEA LOCALITATILOR, DE CEI CARE PARCHEAZA NE REGULAMENTAR, CEI CARE VAND MARFA DE CONTRABANDA NU DE EXECUTAREA UNOR ORDINE DE SUS CONTROALE LA MAGAZINE SI SANCTIONEAZA CATE O PERSOANA IN VARSTA CU ASTIA POT FACE FATA

Bot Ioan

03 Jun, 2016 16:30

Chiar as dori desfiintarea POLITIE LOCALE droarece toti sunt adunati de la plug si jug si vin sa nw dea lectii de ordine publica sunt si idioti pe deasupra si nu sunt statutari Pentru ca ca organele competente sunt POLITIA MAI. SI JANDARMERIA.. Locala la gunoi.

un oarecare

03 Jun, 2016 15:34

Ce vreti sa adunanti? Ati citit legea aia prin care s-a reinventat o politie locala? Altfel, sunt de acord cu faptul ca in acest sistem reglementat prin Legea nr.155/2010, republicata, au intrat persoane care nu aveau ce sa presteze ca politisti locali!

fara nume

03 Jun, 2016 15:23

Bună ziua! Adunăm semnături pentru desfiinţarea Poliţiei Locale, care funcţionează ca o poliţie comunistă

fara nume

03 Jun, 2016 15:11

SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA POLITIEI LOCALE

fara nume

03 Jun, 2016 15:11

IN LOCALITATEA SLATINA OLT AM FOST AMENDAT DE CATRE POLITIA LOCALA CU 190 RONI PT.CA AM STATIONAT 18 MINUTE PE STRADA CU 2 BENZI PE SENS IN FATA LA KAUFLAND.

ulici petru

03 Jun, 2016 15:08

SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA POLITIEI LOCALE PT.CA SI EU AM FOST AMEDAT CU 190 RONI DE POLITIA LOCALA SLATINA PT.CA AM OPRIT CAMIONUL IN FATA LA KAUFLAND SLATINA UNDE SUNT 4 BENZI PT.AMI CUMPARA UN BAXDE APA SI CEVA MINCARE.AM STAT 18 MINUTE SI AU SPUS CA AM STATIONAT MAI MULT DE 15 MIN.

Anna

03 Jun, 2016 14:30

O mare prostie ,oricum o instituție a statului nu se desființează pentru că sunt câțiva care nu le place de această,pentru ca au primit sancțiuni de la Polițiștii locali.Despre legalitatea sancțiunilor la regimul circulației ,sunt perfect legale conform Legii 155/2010,legea este deasupra ordonanței de urgenta ,iar despre calificare au 3luni de cursuri în solie MAI ,la fel cum au si cum vor face si Polițiștii naționali angajați din surse externe.Politia Locală a fost înființată deoarece în toate țările există această structură și nu mai visați ca va fi desființată sau i se v-a schimba numele!!!

jumy

03 Jun, 2016 12:49

Inculți si lipsiți de profesionalism

Sorin

03 Jun, 2016 12:43

Desfiintarea!

Dan

03 Jun, 2016 12:33

În Mangalia nu-i vedem noaptea pe astăzi.De ce?

alin

03 Jun, 2016 12:30

sa fie numiti ''gardieni publici'' sau ''garda locala a primariei'' iar daca niciuna din aceste denumiri nu e corecta cel mai corect e sa fie desfintati

CRS

03 Jun, 2016 12:11

Ar trebui să revină la denumirea de gardieni publici

CRS

03 Jun, 2016 12:11

Ar trebui să revină la denumirea de gardieni publici

iulian baciu

03 Jun, 2016 11:54

Ca orice structura de ordine si siguranta publica , Politia Locala isi regaseste pe deplin rolul in societate , actionand in conformitate cu legislatia in vigoare in toate domeniile de activitate pe care le are . Este greu de crezut ca o institutie ca aceasta sa dispara pur si simplu deoarece unii cetateni o asociaza ca fiind un instrument de control al primarului. Din pacate insa , trebuie sa-i contrazic pe stimabilii domni si sa le spun ca POLITIA LOCALA actioneaza independent si nu este instrumentul primarului desi , legal vorbind , relatia de subordonare este prevazuta in mod expres in legea 155/2010 si intr-adevar se poate interpreta , insa , puteti vedea si alte modele de forte de ordine din ,,afara,, care functioneaza fix pe aceleasi principii. Domnilor ...nu am inventat noi ROMANII aceasta structura ....ea exista in alte tari si isi face destul de bine treaba , doar ca acolo au parte de respectul cuvenit din partea cetatenilor , sunt perceputi ca un sprijin al societatii ,...nu ca la noi atunci cand vezi un politist te umplii de furie si iti vine sa ii dai una in cap . Se cheama ...EDUCATIE si ACCEPTARE....lucru greu de inteles pentru unii dintre semenii nostrii...!!!!! Nu vreau sa jignesc pe nimeni ....dar trebuie sa mai treaca timp pana cand vom ajunge la intelepciunea de a intelege si accepta asa cum trebuie prezenta POLITIEI LOCALE pe strazile localitatilor patriei. Sustin activitatea acestei institutii si sunt sigur ca este nevoie de orice fel de forta de ordine care sa vina in sprijinul cetateanului pentru mentinerea unui climat de siguranta. SUCCES PE MAI DEPARTE COLEGILOR DIN TOATA TARA.

Articole asemanatoare

Petiție online lansată de USR prin care le cere românilor că spună „NU Creșterii Taxelor!"

14 Aug 2023 1348

Petiție pentru înființarea unui parc memorial pentru animalele de companie în zona Dobrogea

05 Dec 2022 2180

Petiție. Peste 1000 de persoane cer plata drepturilor pentru urmașii strămutaților din Bulgaria, Ardealul de Nord și Basarabia

04 Dec 2022 15272

Petiție pentru înființarea unei linii de transport în comun între Constanța și baza Academiei de Fotbal „Gheorghe Hagi“

26 Oct 2022 5469

Definitivat 2022 Probleme cu subiectele la proba de matematică susținută de învățători. A fost lansată petiție pentru notarea corectă (DOCUMENTE)

21 Jul 2022 12024

Federațiile sindicale și ale părinților fac presiuni Se solicită renunțarea la modificarea structurii anului școlar 2020-2021 și a calendarului Evaluării Naționale

25 Mar 2021 2215

Un ONG local cere modificarea proiectului de modernizare a bulevardelor 1 Decembrie – Alexandru Lăpuşneanu – 1 Mai din municipiul Constanța

18 Mar 2021 2515

Petiția online care a dat „foc” cadrelor didactice „Nu furați banii profesorilor!”

05 Jan 2021 4337

Constănțeanul supărat. Petiție. Județul nostru nu are paturi pentru arși în niciun spital public!

17 Nov 2020 2968

#alegerilocale2020 Horia Constantinescu (PPU-SL) lansează petiția online „Dispensar medical, în cartierul tău!”

17 Sep 2020 2445

Pisică introdusă într-un vas de toaletă. Sute de persoane cer pedepsirea celor ce au chinuit-o

26 Aug 2020 2279

Câte semnături a strâns petiția online pentru închiderea plajelor de pe litoralul românesc

22 Aug 2020 1764

Petiție online „Mai bine închidem plajele acum, decât să închidem în 1-2 săptămâni toată România“

04 Aug 2020 2379

Lista monumentelor nu este nici până astăzi completă. Constănțenii se alătură petiției pentru salvarea patrimoniului istoric și cultural

11 Jul 2020 2274

Răzvan Filipescu (Pro România), petiție în sprijinul fermierilor constănțeni “Să lăsăm orgoliile politice și să luăm atitudine, este vorba de interesul județean!”

09 Jul 2020 3522