25% în plus la salariu, timp de cinci ani Când pot depune profesorii constănţeni dosarele pentru gradaţia de merit

Profesorii constănţeni care vor să primească gradaţie de merit începând cu data de 1 septembrie trebuie să îşi depună dosarul şi să obţină avizul şcolii până la 20 martie.

Gradaţia de merit se atribuie pe o perioadă de cinci ani, începând cu data de 1 septembrie, timp în care profesorii selectaţi vor primi un spor de 25% din salariul de bază timp de cinci ani. Potrivit calendarului stabilit de minister, profesorii trebuie să depună dosarele şi să obţină avizul la nivelul şcolii în perioada 2 - 20 martie 2015. Dosarele vor fi depuse apoi la ISJ Constanţa, urmând ca, în perioada 23 aprilie - 13 mai, să fie verificate şi punctate de comisia organizată la nivelul instituţiei. Pe 14 şi 15 mai, lista cu profesorii selectaţi să primească gradaţie de merit urmează a fi aprobată de Consiliul de Administraţie al ISJ Constanţa. Rezultatele vor fi publicate pe 18 mai. Depunerea contestaţiilor se va face pe 19 şi 20 mai, iar rezolvarea acestora se va realiza în intervalul 21-25 mai. Listele finale se vor afişa cel târziu pe 27 mai. Numărul maxim de gradaţii care pot fi acordate se calculează astfel: din numărul stabilit prin aplicarea a 16% din totalul posturilor didactice şi 16% din totalul posturilor didactice auxiliare existente la nivelul inspectoratului şcolar se scade numărul de gradaţii acordate personalului didactic şi didactic auxiliar aflate în plată, având în vedere că gradaţia de merit se acordă pe o perioadă efectivă de cinci ani, fără a fi luate în calcul perioadele de suspendare a contractului individual de muncă din motive neimputabile angajatului sau de exercitare a unei funcţii publice.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Aproape 400 de cadre didactice Profesori din Constanţa care vor să primească gradaţie de merit în următorii cinci ani (document)

23 May 2016 4745