Nava GSP King a scăpat de sechestru! Tribunalul Constanța a respins cererea Navis Ship Management Limited (DOCUMENT)

  • Gabriel Comănescu ocupă locul 31 în topul Capital, cu o avere estimată la 220-280 milioane de euro, cu afaceri în exploatarea de petrol. Este proprietarul Grup Servicii Petroliere (GSP Offshore), urmând să fie și parte din proiectul BLOW (Black Sea Floating Offshore Wind), finanțat de UE, prin care o companie franceză va dezvolta prima turbină eoliană plutitoare din Marea Neagră, care va fi produsă de GSP.


Tribunalul Constanța a anulat, ca netimbrată, cererea companiei Navis Ship Management Limited prin care solicita instituirea sechestrului asigurător asupra navei GSP King, sub pavilion Panama, proprietatea GSP King LTD!


Decizia a fost luată potrivit datelor noastre de Daniela Alexandra Stamate, judecător în cadrul Tribunalului Constanța, și poate fi contestată.
 

Oficial!

Solutia pe scurt: Admite excepţia netimbrării cererii, invocată de instanţă din oficiu. Anulează, ca netimbrată, cererea de sechestru asigurător, formulată de creditoarea Navis Ship Management Limited, în contradictoriu cu debitoarele GSP Offshore SRL, Navymar Shipping LTD şi GSP King Limited. Executorie. Numai cu drept de apel în termen de 5 zile de la pronunţare; cererea de apel se depune la Tribunalul Constanţa, secţia a II-a Civilă, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 19.01.2024.
 

GSP King, reținut în Portul Midia

Amintim că într-un alt dosar - 222/118/2024 - Tribunalul Constanța a dispus, la data de 15 ianuarie 2024, reţinerea în Portul Midia a navei M/V „GSP King“, sub pavilion Panama, proprietatea GSP King LTD, Cipru.

Decizia a fost luată, potrivit datelor noastre, de completul de judecată prezidat de Octavian Catalin Ticea, judecător în cadrul Tribunalului Constanța, în dosarul 222/118/2024, până la soluţionarea definitivă a dosarului 211/118/2024 având ca obiect instituirea sechestrului asigurător asupra aceleiaşi nave.


Motivarea tribunalului poate fi citită integral accesând secțiunea Documente!

Conform actelor aflate la dosar, Navis Ship Management Limited ar fi furnizat forță de muncă mai multor nave aparținând companiei GSP.


De asemenea, Navis Ship Management Limited a mai arătat că debitoarea nu și-ar fi „îndeplinit obligația corelativă de plată a contravalorii serviciilor reprezentate de salariile personalului ambarcat în cuantum total de 224.630 USD, din care 40.725,77 USD pentru nava GSP (nr. King).

Hotărârea tribunalului prin care s-a dispus reţinerea în Portul Midia a navei M/V „GSP King“, sub pavilion Panama, proprietatea GSP King LTD, Cipru, nu este una definitivă, ea putând fi contestată la instanța superioară.


Despre GSP Offshore SRL

Potrivit Termene.ro, GSP Offshore SRL a fost fondată în septembrie 2016, se ocupă de activități de servicii anexe extracției petrolului brut și gazelor naturale, are sediul social pe Șoseaua Pipera - Tunari, Voluntari, județ Ilfov, și este controlată de GSP Offshore B.V., cu 99,9%, și GVC Investment B.V., cu 0,1%, din Țările De Jos.

GSP Offshore SRL este administrată, potrivit Termene.ro, de Comănescu Gabriel Valentin.

Pentru anul 2022, cu peste 600 de angajați, GSP Offshore a raportat o cifră de afaceri netă de 697.965.053 de lei și un profit net de 16.433.406 de lei.

Povestea detaliată a acestui dosar poate fi citită accesând link-ul de mai jos

Nava GSP King, sub pavilion Panama, reținută de Tribunalul Constanța în Portul Midia! (DOCUMENT)


PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:

Cine sunt cei mai bogați oameni de afaceri din Constanța? Iată topul

 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Curtea de Apel Constanța, decizie definitivă în cazul navei GSP King, reţinută în Portul Midia!

18 Mar 2024 4015

Nava GSP King, proprietatea GSP King Ltd, reţinută de Tribunalul Constanța în Portul Midia!

12 Mar 2024 7326

Se cere instituirea sechestrului asigurător asupra navei GSP King! Tribunalul Constanța a fixat primul termen

17 Jan 2024 1014

Nava GSP King, sub pavilion Panama, reținută de Tribunalul Constanța în Portul Midia! (DOCUMENT)

16 Jan 2024 8409

Tancul petrolier Delfi, plin cu motorină, a fost salvat de la scufundare și adus în Port Constanța. Imagini exclusive (galerie foto+video)

14 Feb 2018 4635

UPDATE SOS în Marea Neagră. Navă în pericol de scufundare travers de Port Constanța. Intervin autoritățile portuare (video)

14 Feb 2018 5681