Jurnal de vacanță. „Impresionantă cultura mayașă!“ Vlad Neagu, fotbalist la SSC Farul, și-a petrecut luna de miere în Mexic (galerie foto)

Fotbalistul Vlad Neagu, portar la echipa de Liga a 3-a SSC Farul Constanța, a petrecut alături de soția sa, Anamaria, două săptămâni foarte frumoase în Mexic, cu ocazia lunii de miere. Tinerii soți au avut cartierul general la hotelul Nyx, din Cancun, și au vizitat numeroase obiective turistice, rămânând cu amintiri de neuitat.

Sejurul de 14 zile s-a încheiat ieri. Vlad și Anamaria au petrecut în Mexic și Crăciunul, astfel că minivacanța a fost perfectă. „Încă după nuntă (n.r. cei doi s-au căsătorit pe 1 iulie a.c.), am vânat o destinație exotică pentru luna de miere. Am avut o paletă de locuri, din care am ales Cancun. De ce? Pentru că, pe lângă plajele superbe, cu nisip alb și ape turcoaz, am vrut să facem și altceva. Cultura mayașă prezentă aici îți oferă locuri istorice de vizitat. Piramide, parcuri naturale recunoscute UNESCO, multe insulițe. Ca așezare, Cancun este un fel de Mamaia. Orașul este separat, turiștii fiind cazați în zona hotelieră. O fâșie de pământ, la dreapta având Marea Caraibelor, iar în stânga, în locul de lacul Siutghiol, o mare lagună. În zona turistică, sunt hoteluri ca în America. Palate imense, adevărate resorturi. Nu lipsesc nume celebre, precum Ritz“, a povestit Vlad Neagu.

Impresionați de parcul Xcaret

Sportivul și soția sa au inclus pe lista vizitelor și Xcaret, un imens parc național UNESCO. „Poți vedea pume, jaguari, delfini, țestoase de Galapagos, pisici de mare, crocodili. De asemenea, poți intra într-un râu și parcurge câteva sute de metri prin apă, înotând. Treci prin grote, mangrove, peșteri. A fost foarte interesant, dar și extraordinar de obositor. N-am avut când să ne plictisim. Nicio secundă. Ziua era prea scurtă pentru a acoperi tot ce e acolo. După, vizitai situri arheologice, sate mayașe. Am văzut ritualuri locale, dansuri. Seara, la finele programului zilnic, ne-au încântat cu un spectacol grandios, cu istoria lor, de la mayași până în prezent. Foarte frumos. Cum au venit conchistadorii spanioli și cum au evoluat oamenii până în ziua de azi. Impresionantă cultura mayașă!“, a mai spus portarul de la SSC Farul.

Piramida de la Chichen Itza

Tânăra familie Neagu nu a ratat nici Chichen Itza, un uriaș sit arheologic pre-columbian, construit de civilizația Maya și aflat în partea central-nordică a peninsulei Yucatan, în statul mexican Yucatan. „Tot o zi ne-a luat și vizitarea acestui loc. Impresionant felul în care este construită piramida. E o capodoperă, o minune a culturii și a civilizației“, a arătat fotbalistul de 27 de ani, care a nu a suferit de căldură în Mexic. „Acum, temperaturile zilnice s-au situat în general în jurul valorii de 27 de grade Celsius. Rar au urcat până la 30. Pe seară, maxima era de 20 - 23. Dacă stăteai pe plajă, era perfect, întrucât dinspre mare adie briza neîncetat. În cameră se simte însă disconfortul termic“, a precizat Vlad.

Pictați pe față pe insula Cozumel

Vlad și Anamaria au petrecut o zi și pe insula Cozumel, făcând un tur al acesteia cu jeep-ul, într-o coloană de zece astfel de mașini. „Am făcut diferite opriri. Am vizitat o mlaștină cu crocodili. După aceea, am mers pe o plajă să mâncăm și să înotăm, însă era un crocodil în apă și nu prea am putut. Am vizitat și un far, în care ne-am urcat și am contemplate astfel de sus panorama superbă. Într-un sat mayaș am fost pictați pe față, am văzut câteva dintre datinile locului, am gustat boabe de cacao, gemuri picante și prima gumă din lume făcută de ei dintr-un arbore“, a mai spus fotbalistul constănțean.

Citește și:

Vlad Neagu nu se înşală nici legat la ochi Ce a fost pus portarul SSC Farul să facă pentru a-şi recupera mireasa furată (galerie foto)

Portarul SSC Farul, Vlad Neagu, s-a căsătorit la Constanţa (galerie foto+video)

„Am venit cu inima deschisă“ Portarul Vlad Neagu se dedică exclusiv proiectului SSC Farul Constanţa. La ce a renunţat (galerie foto)

Goalkeeper-ul SSC Farul, Vlad Neagu. Spirit de luptător „A pus integritatea porţii mai presus decât integritatea sa fizică“ (galerie foto)

Fostul portar al FC Farul De ziua sa, Vlad Neagu i-a cerut mâna Anamariei Cristea în faţa Domului din Milano (galerie foto)

Reunirea „marinarilor” a fost amânată din nou Vlad Neagu, portarul Farului, a ajuns în Turcia (galerie foto)

Ti-a placut articolul?

Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.