A 11-a ediţie anuală a GpeC, cel mai important eveniment de e-commerce din România, a luat startul!



GPeC 2016 va începe cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai, trei zile intensive de conferinţă şi workshopuri, în cadrul cărora invitaţii şi trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialişti români şi internaţionali din domeniile comerţului electronic şi digital marketingului.

GPeC Summit, 25 - 26 - 27 mai 2016, trei zile de conţinut E-Commerce Premium!

GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce din România, se va desfăşura la Bucureşti, timp de trei zile (25, 26 şi 27 mai) şi va reuni principalele magazine online şi specialişti e-commerce din regiune.
Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puţin de opt speakeri internaţionali - toţi experţi practicieni, recunoscuţi la nivel global drept adevărate autorităţi în E-Commerce şi Digital Marketing: Alături de speakerii internaţionali vor urca pe scena GPeC Summit cei mai buni specialişti autohtoni, iar cele trei zile de eveniment vor fi „un adevărat festin de E-Commerce Premium”, potrivit organizatorilor:
Ziua 1, 25 mai 2016 - Conferinţa GPeC & GPeC E-Commerce Expo
  • 1 zi de Conferinţă Premium, plină de keynote-uri şi paneluri de dezbatere cu speakeri WOW, internaţionali şi români;
  • Subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentală & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistică & Curierat, Studii de Caz;
  • Cifre, statistici şi tendinţe de evoluţie despre comerţul online românesc şi european / market insights;
  • GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se întâlnesc şi discută cu principalii furnizori de soluţii şi servicii de comerţ electronic din România;
  • GPeC E-Commerce Party: dezlănţuim networkingul în super muzică şi super petrecere!

Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 - Workshopurile GPeC

  • 2 zile de Workshopuri, adică 18 ore de conţinut aplicabil imediat;
  • Subiecte de maxim interes dezbătute în cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
  • Workshopuri susţinute de cei mai buni traineri internaţionali şi români - Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere) sunt doar primii patru traineri anunţaţi.
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse în vânzare, existând şi o Ofertă Early-Bird, valabilă până pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit căreia un bilet pentru toate cele trei zile de eveniment costă doar 147 de euro (TVA inclus). Mai multe detalii despre politica de preţuri, avantajele participării, speakerii confirmaţi până în prezent şi înscriere găsiţi pe website-ul GPeC
 
Competiţia Magazinelor Online GPeC 2016
 
De astăzi până pe 31 mai 2016, magazinele online care vor să îşi evalueze website-urile şi prezenţa online se pot înscrie în Competitia GPeC. Peste 20 de experţi în e-commerce - membri în Juriul GPeC - vor analiza website-urile magazinelor ţinând cont de 125 de aspecte esenţiale pentru orice business online, aspecte care vizează: Usability, Customer Experience, Design, Funcţionalităţi, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice şi Profesionalismul şi Calitatea Serviciilor magazinelor.
 
Cele 125 de criterii de jurizare GPeC reprezintă cel mai complex ghid despre cum să ai un magazin online cu reale şanse de succes. „Gândiţi-vă la criteriile GPeC ca la fundaţia unei case: orice magazin online care le întruneşte are toate şansele să construiască mai departe un business de succes. Este ca şi cum ai pune bazele unei fundaţii care să reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
 

Ca în fiecare an, criteriile de jurizare GPeC au fost actualizate ţinând cont de ultimele tendinţe din e-commerce, în aşa fel încât magazinele online să obţină în urma evaluării o adevărată radiografie a website-ului lor. Practic, fiecare magazin înscris în competiţie va cunoaşte exact care sunt principalele probleme ale prezenţei sale online şi mai ales ce şi cum trebuie să remedieze pentru a vinde mai mult.
 
„Deşi se numeşte Competiţia Magazinelor Online, suntem mult mai mult decât o competiţie, pentru că le oferim magazinelor şansa de a primi un audit profesionist, făcut de specialişti cu ani buni de experienţă în e-commerce. Un astfel de audit le poate ajuta enorm să identifice problemele pe care le au şi cum le pot soluţiona, iar asta se traduce în optimizarea conversiilor şi în creşterea vânzărilor”, explică Andrei Radu.

Cine poate participa la Competiţia GPeC 2016?

Orice magazin online care are o vechime minimă de şase luni pe piaţă. Pentru a fi acceptate în competiţie, magazinele vor fi evaluate iniţial din punct de vedere al respectării legislaţiei în vigoare şi a bunelor practici în e-commerce. De pildă, vor fi verificate informaţii precum: publicarea tuturor coordonatelor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv din partea clienţilor; informarea corectă a utilizatorilor cu privire la preţul final al produselor, modalităţile de plată acceptate, modalităţile de livrare, condiţiile de garanţie şi service etc.

 
De îndată ce criteriile de preselecţie sunt întrunite, magazinele sunt acceptate în Competiţia GPeC şi primesc gratuit, pentru 12 luni, atestarea Trusted.ro, adică devin certificate drept Magazine de Încredere care respectă legislaţia în vigoare.
 
Începând de anul acesta, împreună cu atestarea Trusted magazinele vor primi şi acces gratuit pentru 12 luni la implementarea sistemului de feedback “Opinii de Încredere”, dezvoltat de TRUSTED.ro. Sistemul le va permite magazinelor să afle opiniile propriilor clienţi despre calitatea serviciilor şi despre gradul de satisfacţie al acestora în raport cu magazinul lor.
 
Odată acceptate în Competiţia GPeC 2016, magazinele online vor fi evaluate în două etape diferite şi ţinând cont de cele 125 de criterii de jurizare şi vor primi rapoartele de evaluare care conţin notele Juriului GPeC pentru fiecare criteriu în parte, precum şi scurte comentarii sau recomandări despre cum să îşi îmbunătăţească anumite aspecte din website-urile lor.
 
Taxa de înscriere în Competiţia GPeC porneşte de la 260 de euro, dar magazinele online primesc servicii şi beneficii în valoare de minimum 2.920 de euro! Lista completă de avantaje poate fi consultată pe website-ul GpeC, la www.gpec.ro/avantajele-participarii/
 
Termenul-limită de înscriere în Competiţia GPeC este 31 mai 2016, ora 23.59, dar organizatorii au pregătit şi o Ofertă Specială Early-Bird, valabilă până pe 20 mai 2016, care aduce reduceri semnificative de preţ magazinelor online interesate să participe la competiţie.
 
Informaţii detaliate despre toate acţiunile GPeC găsiţi pe website-ul evenimentului, la www.GPeC.ro.
_________________________
GPeC 2016, ediţia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier - liderul pieţei de curierat din România

Eveniment susţinut deAllpacka.roALTEXAVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black,NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis,Retargeting.biz, Visa
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Cu sprijinul: 2ParaleAdvancedIdeasAgile MediaAlin Dobrin PhotoCanopy, Caracteristic PRECOMpediaeasyhostenRoseInfinity TrophyMarketizatorSilkweb,TRUSTED.roWebDigitalWhite ImageZelist
Mândri să fim susţinuţi de:
Bloggeri parteneriAdrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuras Mihai GeambasuCarmen AlbisteanuClaudia TocilaCorina-Maria ScheianuCristian China BirtaCristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari Popescu,Ionut BunescuLavinia BiberiMarius Ovidiu CalugaruMadalin BlidaruOlivian BredaOvidiu BalcacianSabina Cornovac
Parteneri mediaAdHuggerAGORAANISARIESBusiness DaysBusiness WomanZIUA de Constanta, CariereComunicate de AfaceriComunicate de PresaCTRL-D,ECOMJOBSFemei In AfaceriFNTMHowToWebIAB RomaniaIQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPCMagazinul Progresiv,Manager.roMarketingFocusNewEditionNewsRomania PozitivaShopmania BIZ, SoftleadSMARKStartups.roTechCafeTechHub

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2 zile de eveniment 100% online, 30+ speakeri internaționali și români

29 Oct 2021 3291

GPeC SUMMIT Noiembrie 2021 Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020

19 Oct 2021 3753

6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2021

16 Sep 2021 3284

Școala de Vară GPeC 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

29 Jun 2021 2176

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC

13 May 2021 2419

Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 feb. 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

11 Feb 2021 2912

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020 Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

16 Nov 2020 2564

Gala Premiilor eCommerce 2020 ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

05 Nov 2020 3377

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie 100% E-Commerce & Digital Marketing

26 Oct 2020 3609

Ultimele zile de înscrieri Early Bird la la GPeC SUMMIT Online discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

20 Oct 2020 2623

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 2908

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

05 Aug 2020 2308

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

28 Jul 2020 2500

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 3276

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 4304