Ai o afacere online? Vino la SEM Days, în perioada 24 - 25 septembrie!



Afacerile online, comunicarea rapidă și fără granițe, cumpărăturile și rezervările din două sau trei click-uri ori pur și simplu „umplerea“ timpului liber pe Internet sunt deja lucruri obișnuite.


Afacerile care s-au extins în mediul virtual prin magazine online sau site-uri de prezentare depășesc limitele unui magazin fizic, iar strategiile de vânzare și de fidelizare a clienților sunt tot mai sofisticate.
Concurența în domeniul comerțului electronic crește rapid, iar pentru fiecare client câștigat, se duce o adevărată „luptă“. Discount-urile, pachetele promoționale și reducerile speciale de Black Friday sau cu ocazia altor evenimente speciale şi sărbători nu sunt singurele metode de promovare pentru un succes garantat.

Știi cum să-i aduci pe site-ul tău pe utilizatorii de Internet?

Google, cel mai utilizat motor de căutare la noi, cât și alte motoare de căutare pun la dispoziția dezvoltatorilor și a deținătorilor de magazine online diferite modalități de a se adresa unui anumit tip de public (vizitatori ai site-ului și viitori cumpărători), în funcție de vârstă, preferințe și preocupări sau venituri, dar și în funcție de locul unde se află.

GeoLocalizarea: ai un magazin fizic în Constanța, să zicem, și un magazin online dedicat cumpărătorilor din anumite zone din țară, unde poți să livrezi rapid și ieftin. Cum ajungi însă la acești utilizatori de Internet?
Unul dintre seminariile SEM Days 2014 pune în discuție optimizarea și promovarea afacerilor online „locale“ sau GeoLocalizarea. Este vorba despre seminarul „Local Seo For Multilocation Business And Franchises“, ținut de Sergiu Draganus (co-founder & CEO - GeoRanker).

Afla cele mai noi informaţii privind strategiile de marketing online, de marketing pentru rețelele de socializare, managementul reputației video-marketing și tehnicile avansate pentru YouTube în două zile de conferințe și seminarii cuprinse în cel mai important eveniment anual dedicat online-ului: SEM Days 2014, ediţia a treia. Acesta va avea loc la Willbrook Platinum Business & Convention Center din Bucureşti, în perioada 24 - 25 septembrie.
Agenda completă și detaliată a evenimentului este disponibilă pe site-ul SEM Days 2014, unde veţi găsi şi informaţii privind modalitățile de înscriere pentru participarea la eveniment.

Elena ILIE
Marketing Online
Dezvoltare-site-seo.ro

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

SEM Days 2014, un eveniment al afacerilor online

12 Sep 2014 2768