SOCIAL MEDIA

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes



Cea de a 10-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce & Digital Marketing GPeC se va desfășura exclusiv online, în perioada 26-30 august și aduce participanților 4 zile de cursuri intensive și exerciții practice axate pe cele mai importante subiecte pentru a avea un magazin online de succes.

Costul participării este de doar 299 EUR + TVA/persoană prin Oferta Early Bird valabilă până pe 31 iulie, doritorii beneficiind de 50 EUR discount dacă se înscriu până la această dată.

Cursuri axate pe cele mai importante subiecte pentru succesul unui magazin online
Școala de Vară GPeC aduce 4 zile de cursuri intensive x 6 ore de curs în fiecare zi = nu mai puțin de 24 de ore de conținut practic de E-Commerce și Marketing Online pe subiecte de maxim interes care să ajute antreprenorii să pornească un magazin online sau să îl optimizeze pe cel existent pentru a vinde mai mult.  

Principalele subiecte dezbătute în cadrul cursurilor sunt:
  • Alegerea platformei de e-commerce potrivite
  • Situația pieței de e-commerce și oportunitățile apărute în contextul actual
  • User Experience & Optimizarea Ratei de Conversie: optimizarea magazinului online pentru a asigura o navigare facilă și o experiență plăcută utilizatorilor & tehnici de creștere a vânzărilor
  • Tips & Tricks de Marketing Online implementabile pe website pentru creșterea vânzărilor
  • Optimizarea campaniilor de Facebook Ads
  • Vânzarea prin Marketplace
  • Tehnici de Growth Hacking și KPI importanți în e-commerce
  • Strategia de business și de creștere a afacerii
  • Campaniile de Google Display și YouTube Ads
  • Automatizarea campaniilor de marketing cu rezultate vizibile
  • Tehnici de SEO (optimizarea magazinului pentru motoarele de căutare)
  • Măsurarea rezultatelor campaniilor și ai principalilor indicatori în Google Analytics
  • Google Search și Google Shopping Ads
  • Principalele aspecte juridice de care trebuie să țină cont magazinele online
  • E-Fulfillment și servicii de curierat
  • Content și Social Media
Toate cursurile sunt însoțite de exemple concrete sau exerciții practice, iar toate noțiunile și terminologiile importante sunt explicate pe înțelesul tuturor de unii dintre cei mai buni traineri din România – specialiști cu o vastă experiență în domeniu. Astfel, cursurile Școlii de Vară GPeC Online se adresează segmentelor Beginner și Intermmediate.

14 traineri confirmați la Școala de Vară GPeC Online
Potrivit organizatorilor, primii 14 traineri au fost deja anunțați, urmând ca lista speakerilor să fie actualizată cu alte nume sonore.


 

Ne bucurăm să îi avem ca traineri pe unii dintre cei mai buni specialiști din piața românească de E-Commerce și Marketing Online, experți practicieni cu mulți ani de experiență în domeniu care abia așteaptă să împărtășească noțiunile practice acumulate în cadrul cursurilor Școlii de Vară GPeC”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC:

  • Florin Filote (Director eMAG Marketplace)
  • Sergiu Neguț (Co-Founder, EVP – Fintech OS & Business Angel)
  • Cornel Morcov (Director Vânzări FAN Courier)
  • Valentin Radu (Founder Omniconvert)
  • Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR & Founder MTH Digital)
  • Rareș Bănescu (Founder Retargeting.biz)
  • Mihai Vînătoru (Co-Founder DWF)
  • Marian Hurducaș (Founder Necktie Agency)
  • Anabela Luca (Founder adLemonade)
  • Eugen Potlog (Founder UX Studio)
  • Cătălin Macovei (Co-Founder MOLOSO)
  • Horia Neagu (Founder Napoleon Digital)
  • Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro)
  • Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)
 

Școala de Vară GPeC Online: mixul perfect între cursuri practice, networking și comunitate
Pe lângă informațiile transmise în cele 4 zile de cursuri intensive, organizatorii au planificat și sesiuni de Ice-Breaking, socializare, discuții libere, studii de caz, Q&A cu trainerii zilei, precum și activități de team-building online.

“În cei 9 ani de până acum, Școala de Vară GPeC a fost unul dintre cele mai apreciate evenimente GPeC prin prisma conținutului practic transmis în cadrul cursurilor, dar și pentru atmosfera de familie pe care am adus-o prin încurajarea interacțiunii dintre participanți, traineri, organizatori și activitățile de socializare și de distracție menite să ne unească în cea mai frumoasă comunitate din online-ul românesc. Chiar și online, păstrăm aceeași structură și anul acesta, la cea de a 10-a ediție a Școlii de Vară GPeC și am pregătit participanților seri speciale, din confortul fotoliului de acasă.”, spune Andrei Radu.


Înscrieri cu 50 EUR discount până pe 31 iulie

Înscrierile la Școala de Vară GPeC Online sunt în desfășurare, iar până pe 31 iulie 2020, ora 23:59, este valabilă Oferta Early Bird care aduce un discount de 50 EUR din taxa de participare. Astfel, prețul unui bilet este de doar 299 EUR + TVA / persoană, urmând ca de la 1 august prețul să crească la 349 euro.

Detalii și înscrierile la Școala de Vară GPeC Online se pot accesa pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-marketing-online-gpec/
 
GPeC 2020 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold PartnerVTEX
Brought to you byOrange
Silver Partner: Retargeting
Eveniment susținut deDWFeMAGFrisboNETOPIA PaymentsPlăți OnlinePoșta PanduriTwispay
Radioul OficialKiss FM
 
Despre GPeC
GPeC a pornit ca un eveniment de pionierat în comerțul electronic din România, cu o primă ediție organizată în 2006. Luând startul într-o perioadă în care comerțul online se afla în stadii incipiente, GPeC a fost partenerul dezvoltatorilor de magazine online, al antreprenorilor și comercianților online, al specialiștilor în marketing, contabilitate sau vânzări pentru afacerile online.
În contextul digitalizării, evenimentul a crescut și s-a adaptat la noile nevoi de învățare ale specialiștilor în marketing și comunicare, în prezent adresându-se tuturor brandurilor care activează în Digital, dar și zonei Corporate interesată de digitalizarea afacerilor tradiționale.
Contact presă
Andrei Radu, Founder & CEO GPeC, andrei.radu@gpec.ro
 
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 154

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

05 Aug 2020 530

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 1253

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 2144

GPeC SUMMIT 2019 Peste jumătate dintre români fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună

14 Nov 2019 2492

GPeC SUMMIT și iSense Solutions dezvăluie primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din România

31 Oct 2019 1374

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

21 Oct 2019 1774

Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT Evenimentul anului în E-Commerce și Digital Marketing

06 Oct 2019 2194

GPeC SUMMIT își anunță startul pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

13 Sep 2019 966

GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie 2019 Ryan Holiday, Vitaly Friedman, Andy Crestodina și Els Aerts sunt primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing!

09 Aug 2019 984

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

17 Jul 2019 1098

Ce înseamnă încălcarea securității datelor cu caracter personal și care sunt consecințele încălcării prevederilor RGPD

15 Jul 2019 1294

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume clientul fericit

30 May 2019 2007

Ultimele zile de înscrieri cu reduceri între 50 și 100 EUR la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

13 May 2019 2298

Studiu GPeC Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

22 Apr 2019 932