08 Feb, 2014 11:02
2705
Nelida MUSTAFA
Companiile nu ar trebui să activeze pe Facebook pentru că toată lumea e pe Facebook, sau pentru că concurenţa face asta, ci pentru că Facebook le poate ajuta să rezolve nişte probleme de Customer Care, sau pentru că oamenii caută compania sau domeniul de activitate al companiei pe Facebook, deci există cerere. Fără monitorizare online nu poţi trage aceste concluzii.
Rezultatul, în cazul în care raportul de monitorizare lipseşte, este planul editorial haotic, despre caream mai scris, care poate avea rezultate bune la nivel de reţea (engagement, like-uri etc), dar nu va rezolva nişte probleme/nevoi esenţiale ale companiei.
Articolul integral pe
http://marketing20.ro/cat-costa-monitorizarea-online-pentru-companii.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog:
http://www.alexnegrea.ro
Site:
http://www.marketing20.ro
Facebook:
https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: