SOCIAL MEDIA

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult



Cu o tradiție de 15 ani, Competiția Magazinelor Online GPeC este considerată cel mai util instrument dedicat magazinelor online pentru a-și optimiza website-urile în scopul creșterii ratei de conversie și a vânzărilor. 72 de magazine online s-au înscris deja la ediția de anul acesta a Competiției GPeC, iar înscrierile sunt în continuare deschise tuturor magazinelor e-commerce până pe 11 septembrie 2020, ora 23:59. Din 7 iulie, cele 72 de magazine înscrise deja, au intrat în etapa de evaluare.

Competiția GPeC: Benchmark, Consultanță și Optimizare pentru a avea un magazin online de succes

Orice business e-commerce (de la magazine online recent lansate, până la magazine cu vechime în piață) se poate înscrie în Competiția GPeC, principalul beneficiu fiind evaluarea profesionistă a website-ului prin peste 200 de criterii menite să ajute magazinele online să identifice și să corecteze principalele probleme care le pot împiedica să vândă mai mult.

Criteriile de evaluare GPeC reprezintă cel mai detaliat ghid despre cum ar trebui optimizat website-ul unui magazin online în așa fel încât să ofere o experiență de navigare plăcută utilizatorului și să convertească mai bine / să vândă mai mult.

Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experți în E-Commerce și Digital Marketing din România, prin peste 200 de criterii esențiale care vizează:
  • User Experience (ușurința folosirii website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop);
  • Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout);
  • Search (funcționarea căutării interne conform bunelor practici internaționale);
  • SEO (indexarea în motoarele de căutare);
  • Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori);
  • E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter);
  • Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media);
  • Calitatea Serviciilor (se testează prin Mystery Shopping);
  • Aspecte Juridice (respectarea legislației în domeniu și a bunelor practici).
Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC primește un raport detaliat conținând punctaje, comentarii și recomandări de îmbunătățire pentru fiecare din cele peste 200 de criterii. Astfel, magazinele obțin un Benchmark complex al website-urilor și știu ce au de făcut pentru a se optimiza.

Etapele prin care trece un magazin online înscris în Competiția GPeC

  • Imediat după înscriere, magazinul este analizat prin prisma criteriilor de preselecție (majoritatea – obligații legale), asigurându-se că respectă legislația în vigoare și nu riscă potențiale amenzi. Odată ce toate criteriile de preselecție sunt întrunite, magazinul primește certificarea TRUSTED.ro care atestă că este un magazin de încredere;
  • Ulterior, magazinul intră în procesul de evaluare prin cele peste 200 de criterii analizate de unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce și Digital Marketing din România;
  • Magazinul primește raportul de evaluare conținând note și recomandări pentru fiecare din cele peste 200 de criterii, astfel încât să știe exact ce trebuie să optimizeze pentru a crește vânzările și pentru a îmbunătăți experiența de navigare a utilizatorilor;
  • Pe lângă explicațiile cuprinse în raport, reprezentanții magazinului online au ocazia de a discuta direct cu experții care i-au analizat website-ul pentru a primi mai multe explicații și recomandări din partea acestora (consultanță avizată în cadrul Sesiunilor de Mentorship);
  • Beneficiind de evaluarea detaliată și de recomandările specialiștilor, magazinul are toate resursele necesare pentru a trece la optimizări în scopul creșterii vânzărilor – acesta fiind cel mai mare beneficiu adus de Competiția GPeC afacerilor e-commerce.

Ce spun reprezentanții magazinelor online care au participat la Competiția GPeC

În cele 14 ediții ale Competiției GPeC de până anul acesta, peste 1.000 de magazine online au participat în acest proces, iar 93% din ele au considerat participarea extrem de utilă pentru afacerea lor.

Cătălina Coterleț, F64.ro:

“Participarea în Competiția GPeC a fost un factor important în dezvoltarea și optimizarea magazinului F64 datorită recomandărilor primite din partea specialiștilor. Am avut ocazia să punem întrebări la Sesiunile de Mentorship, am aflat ultimele tendințe în marketing, am implementat recomandări pe partea de SEO și UX și am completat informații pe website legate de aspecte juridice. Practic, activitatea noastră a fost analizată dintr-o altă  perspectivă, lucru care ne-a ajutat să vedem unde putem să îmbunătățim, astfel încât clienții noștri să aibă parte de o experiență mai bună.”



Eduard Dan, itDepot:
“Competiția GPeC, prin prisma celor peste 200 de criterii în baza cărora se realizează evaluarea fiecărui magazin online înscris, monitorizate de o echipă de 30 de experți, a reprezentat o provocare pentru echipa itDepot. E important atunci când ești pe drumul dezvoltării unui business online care, evident, vrei să aibă succes, să fii îndrumat de experți care au parcurs deja calea succesului.
Pe noi ne-a ajutat participarea la GPeC să oferim clienților noștri o experiență de achiziție online cât mai bună și ne-a impulsionat să implementăm noi facilități care să îmbunătățească și mai mult interacțiunea clienților cu site-ul. A fost o experiență care a meritat toate eforturile și abia așteptăm competiția de anul acesta.”

Daniel Crăciun, Lensa:
“GPeC nu este doar o competiție, este un manual bine definit pentru e-commerce. Dacă vrei să faci un business în e-commerce, Competiția GPeC este „biblia”. Pe lângă informațiile utile pe care le vei primi pe baza criteriilor de jurizare, vei avea parte și de training/consultanță 1 la 1 cu renumiți jurați din domeniul e-commerce care te pot ajuta să duci afacerea la următorul nivel. Pentru mine Competiția GPeC este aur curat, învăț în fiecare an lucruri noi.”

Marina Popescu, Floria:
“Faptul că beneficiem mereu de o părere obiectivă, din exterior, este un plus. Criteriile de jurizare ne arată în permanență unde ar trebui să fie focusul nostru și unde am greșit. Experiența, în sine, este una care ține atât de dezvoltarea magazinului nostru și de infuzia de nou, cât și de motivarea echipei noastre.”
Sergiu Constantinescu-Brădescu, PiatraOnline: “Suntem recunoscători Competiției GPeC întrucât datorită fiecărei ediții am învățat și îmbunătățit atât platform, cât și experiența clientului. Pe lângă toate acestea ne-a ajutat networking-ul din domeniu: având acces la know-how, am început să lucrăm cu noi parteneri ce ne-au ajutat să ne dezvoltăm în continuare.”

 

Orice magazin online se poate înscrie în Competiția GPeC până pe 11 septembrie 2020

Magazinele online interesate de un Benchmark complex al website-urilor lor în vederea optimizării acestora, se pot înscrie în Competiția GPeC până pe 11 septembrie, ora 23:59.


Spre deosebire de cele 72 de magazine înscrise până pe 6 iulie, magazinele nou înscrise vor trece printr-o singură etapă de evaluare în perioada 14 septembrie – 5 octombrie și nu vor putea fi nominalizate la Festivitatea Gala Premiilor eCommmerce 2020, dar vor beneficia integral de Benchmark și de evaluarea profesionistă a website-urilor lor.

Costul înscrierii în Competiția GPeC pornește de la 349 EUR + TVA, iar valoarea benchmark-ului primit este cotată la peste 5.000 EUR (valoare de piață).

Detalii complete și înscrieri se pot face pe website-ul GPeC.


Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

28 Jul 2020 499

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 1247

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 2139

GPeC SUMMIT 2019 Peste jumătate dintre români fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună

14 Nov 2019 2488

GPeC SUMMIT și iSense Solutions dezvăluie primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din România

31 Oct 2019 1371

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

21 Oct 2019 1771

Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT Evenimentul anului în E-Commerce și Digital Marketing

06 Oct 2019 2190

GPeC SUMMIT își anunță startul pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

13 Sep 2019 963

GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie 2019 Ryan Holiday, Vitaly Friedman, Andy Crestodina și Els Aerts sunt primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing!

09 Aug 2019 981

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

17 Jul 2019 1093

Ce înseamnă încălcarea securității datelor cu caracter personal și care sunt consecințele încălcării prevederilor RGPD

15 Jul 2019 1289

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume clientul fericit

30 May 2019 2003

Ultimele zile de înscrieri cu reduceri între 50 și 100 EUR la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

13 May 2019 2290

Studiu GPeC Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

22 Apr 2019 927

Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț!

09 Apr 2019 976