Despre Content Marketing, cu Hannah Smith, invitată la SemDays 2015

„Se scrie mai mult conţinut decât înainte. De asemenea, atât editorii, cât şi publicul au standarde tot mai ridicate, de aceea, conţinutul care avea succes acum câţiva ani astăzi nu mai are acelaşi impact“, ne spune Hannah Smith, Content Strategist la Distilled.net, într-un interviu semnat Irina Nica, Marketing Manager la SEOmonitor.com şi SEMDays 2015.

Hannah Smith a activat timp de 7 ani în „offline marketing“ sau pur şi simplu marketing, în vremea când marketingul online încă nu-şi câştigase notorietatea de astăzi.
Acum, Hannah este Content Strategist la Distilled, agenţie de online marketing din Londra, iar principala ei misiune este să convingă companiile să se promoveze în mediul online, să ofere publicului pe care îl ţintesc lucruri utile şi valoroase, un conţinut cu un mesaj care să-l determine să acţioneze şi să reacţioneze într-un fel sau altul şi pe care să-şi dorească să-l împărtăşească apropiaţilor. A susţinut conferinţe internaţionale la MozCon, SMX, SearchLove, Brighton SEO, The Content Marketing Show & Think Visibility. De asemenea, îi putem citi articolele pe Moz.com, Distilled, State of Digital & SEO Chicks.
 
Hannah Smith este pe lista invitaţilor la SemDays 2015, cel mai mare eveniment de Search Engine Marketing, ce va avea loc la Bucureşti, în perioada 24 - 25 septembrie, la Băneasa Shopping City.
 
În interviul pe care îl puteţi citi integral pe blogul SemDays, unul dintre subiectele interesante pe care Hannah le-a dezvoltat, în stilul onest ce o caracterizează, este legat de conferinţa pe care o va ţine în octombrie la Bucureşti: „Conferinţa nu va fi despre idei de conţinut şi marketing, ci despre clienţi care să creadă în aceste idei. Nu prea am timp să fac din prezentarea evenimentelor o poveste frumoasă, aşa că voi vorbi publicului despre experienţa mea de creator de conţinut, într-o manieră sinceră şi directă. Sper ca cei din sală să culeagă din experienţa mea lucruri pe care să le folosească în munca lor.“
 
Conţinutul este cheia succesului în marketingul online la acest moment, fie că vorbim de SEO, de campanii complexe de branding sau de strategii punctuale de promovare pentru o ofertă specială singulară. Ce scriem, cum scriem, unde scriem şi, mai ales, pentru cine scriem sunt întrebări al căror răspuns nu este mereu acelaşi, iar succesul nu are o reţetă precisă. Strategiile de „content marketing“ se schimbă odată cu evoluţia tehnologiei comunicării, cu evoluţia publicului la care vrem să ajungă mesajul nostru, un public ce devine tot mai informat şi mai priceput în selecţia mesajului de foarte bună calitate.
 
La întrebarea - cam indiscretă, ce-i drept - „De unde te inspiri sau cum depăşeşti acele momente de lipsă de inspiraţie?“, Hannah a dat un răspuns pe măsură: Dorothy Parker a spus odată: «Să scrii este arta de a te aşeza pe scaun, la masa de scris.» Restul este o poveste al cărei happy end îl veţi descoperi la SemDays 2015, în cele două zile de conferinţe maraton.
 

Sponsori

Banca Transilvania
Mathaus / Arabesque
Tymbark

Evenimentul este organizat de:  SEOmonitor si 2parale


 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Cu Google nu-i de joacă! ZIUA de Constanţa, la SEMdays 2015

28 Sep 2015 2691

Sunt pregătiți deținătorii de website-uri pentru tehnologia Mobile? Despre SEO și marketing online, la SemDays 2015

23 Sep 2015 4166

Participă la un webinar gratuit despre Content Marketing, cu Matt Beswick

13 Sep 2015 2350

„De fapt, industria online nu este despre PageRank, este despre utilizatori!” Interviu cu Kaspar Szymanski, fost membru al echipei Google Search Quality

10 Sep 2015 4510