Doar cei mai buni speakeri urcă pe scena GPeC Summit, evenimentul anului în e-Commerce şi Digital marketing!


În perioada 15-16 noiembrie are loc, la Bucureşti, a 11-a ediţie anuală a GPeC - cel mai important eveniment de e-Commerce şi Online marketing din România şi CEE. Potrivit organizatorilor, evenimentul aduce un line-up excepţional de speakeri internaţionali şi autohtoni, adevărate autorităţi în domeniu, care nu ar trebui ratate de niciun jucător din industrie.
 
Talia Wolf este unul dintre cei mai cunoscuţi experţi la nivel internaţional în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), fiind fondatoarea Conversioner, agenţie printre ai cărei clienţi se numără prestigioasele The Next Web, PiktoChart şi DreamsTime.
 
Focusul ei şi al echipei Conversioner este pe optimizarea website-urilor şi a customer journey-ului prin folosirea targetării emoţionale, a psihologiei consumatorului şi a datelor de comportament în scopul de a genera vânzări mai mari, leaduri şi engagement. Talia este speaker recurent la conferinţele de renume internaţional în domeniul marketingului online şi al optimizării conversiilor, precum ConversionXL Live, Conversion Summit, MozCon, ConversionJam, Conversion Conference, Emerce.
 
Pe 15 noiembrie 2016, Talia Wolf vine pentru prima dată în România la GPeC Summit, în cadrul căruia va vorbi despre cum să creezi o experienţă de cumpărare memorabilă clienţilor tăi folosind targetarea emoţională - elementul lipsă în majoritatea strategiilor de optimizare a conversiilor.
 
Craig Sullivan a fost unul dintre cei mai apreciaţi speakeri ai ediţiei de anul trecut a GPeC Summit, drept pentru care organizatorii au decis să îl readucă în România, la cererea participanţilor.
 
Craig este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuţi experţi la nivel mondial în User Experience, Usability Testing, User Centered Design, Web Analytics, Optimizarea Conversiilor, Online Marketing şi Voice of Customer. Craig se poziţionează ca fiind cel care ajută companiile să îşi crească conversiile şi să îmbunătăţească partea de user experience pentru businessurile lor multi-channel şi multi-platformă.
 
Pe 15 noiembrie, Craig va împărtăşi cu audienţa GPeC greşelile pe care el însuşi le-a făcut şi pe care majoritatea companiilor le fac constant atunci când fac teste A/B pentru optimizarea website-urilor în cazul device-urilor mobile. Keynote-ul de 45 de minute semnat de Craig Sullivan este auto-explicativ: „Growth Optimisation and A/B Testing for a Mobile World: Getting it Right”.
 

Premieră GPeC Summit: o zi întreagă de eveniment cu Bryan Eisenberg (GPeC All Day Bryan)

 
Pe 16 noiembrie 2016, GPeC aduce o premieră pentru piaţa de e-commerce din România, dedicând o zi întreagă de eveniment invitatului special Bryan Eisenberg - „Guru în User Experience”, potrivit eConsultancy, cea mai importantă comunitate de marketeri şi specialişti în e-Commerce la nivel global.
 
Bryan Eisenberg este o autoritate recunoscută la nivel internaţional în marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune, persona marketing şi personalizarea conţinutului. Bryan este autorul bestsellerurilor internaţionale (conform listelor Wall Street Journal, Business Week, USA Today şi New York Times) Call to Action, Waiting For Your Cat to Bark? şi Always Be Testing, unele dintre cele mai citite şi mai citate cărţi din domeniul marketingului online.
 
Bryan este, de asemenea, co-fondator şi Chairman Emeritus al Digital Analytics Association (cea mai importantă asociaţie internaţională din domeniu) şi membru în boardul de advisori pentru companii precum Bazaarvoice, UserTesting.com, Monetate, Sightly, BoostMedia, AllClearID, ChatID, OneSpot.
 
Pe 16 noiembrie 2016, Bryan va susţine în exclusivitate evenimentul „GPeC All Day Bryan Eisenberg” #GPeC_AllDayBryan din cadrul GPeC Summit, aducând în România nu mai puţin de şase ore de conţinut premium pentru oricine activează în e-Commerce şi Digital marketing.
 
Pe tot parcursul zilei, Bryan va dezvălui cele mai bune strategii pentru creşterea vânzărilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketingului de succes, modurile în care poţi asigura cea mai bună experienţă utilizatorilor site-ului tău, cum să testezi şi, mai ales, ce să faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile şi pentru a vinde mai mult.
 
Nu va lipsi nici sesiunea de întrebări şi răspunsuri „Ask Bryan Anything”, pe care niciun jucător care activează în piaţa de e-commerce şi marketing online nu ar trebui să o rateze, fiind o şansă unică de a adresa întrebări celui care a contribuit la creşterea vânzărilor gigantului Amazon.
 

Experţi şi practicieni români de top

 
Pe lângă specialiştii internaţionali, pe scena GPeC Summit vor urca numele sonore ale industriei autohtone, cele două zile de eveniment fiind un adevărat festin de e-commerce şi digital marketing cu cei mai buni speakeri: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Elisabeta Moraru (Country Manager Google România), Cătălin Creţu (General Manager Visa Europe pentru România, Croaţia, Slovenia şi Malta), Vlad Tăuşance (consultant în Strategie & Trainer în Creativitate Aplicată, coordonatorul componentei de strategie şi conţinut a campaniei prezidenţiale din 2014 pentru preşedintele Klaus Iohannis), Anna Sliwinska (International Sales & Marketing Manager Answear.com).
 
Mai mulţi speakeri deja anunţaţi pot fi regăsiţi pe webiste-ul evenimentului, la www.gpec.ro/speakeri-gpec-summit-noiembrie/, iar lista este în continuă actualizare.
 
În cele două zile de GPeC Summit, participanţii vor asista la keynote speeches şi se vor implica activ în dezbaterile din cadrul panelurilor de discuţii, alături de elita industriei de e-commerce şi online marketing. Peste 500 de reprezentanţi ai companiilor de top din domeniu sunt aşteptaţi la eveniment - de la magazine online până la furnizorii de servicii şi soluţii e-commerce.
 
Tot în cadrul GPeC Summit, se va desfăşura şi GPeC E-Commerce Expo - expoziţie B2B între furnizori şi magazinele online, menită să înlesnească networkingul şi parteneriatele pe termen lung.
 
GPeC Summit se va încheia în seara zilei de 16 noiembrie 2016 cu cea de-a 11-a ediţie anuală a Galei Premiilor eCommerce - Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerţul Electronic Românesc, al cărei amfitrion va fi vedeta Pro TV George Buhnici.
 

Bilete la preţ redus prin oferta Early-Bird

 
Biletele de acces la GPeC Summit, 15-16 noiembrie, sunt puse în vânzare pe website-ul organizatorilor, iar până pe 27 octombrie (inclusiv) există şi o ofertă specială Early-Bird, care asigură doritorilor preţuri semnificativ mai mici:
  •  49 EUR + TVA/persoană pentru oricare dintre cele două zile de eveniment şi 79 EUR + TVA/persoană pentru cei care aleg să participe la ambele zile.
 
În perioada 28 octombrie - 11 noiembrie, preţul biletelor va creşte la tariful standard, respectiv 69 EUR + TVA/persoană pentru oricare dintre cele două zile de eveniment şi 119 EUR + TVA/persoană pentru ambele zile.
 
Înscrierile se pot face completând formularul de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/
 
_______________________________________________
GPeC 2016, ediţia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier - liderul pieţei de curierat din România.

Eveniment susţinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Performant, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, Edge, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, SAVEUR, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro,WebDigital, White Image, Zelist

Mândri să fim susţinuţi de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Partener media principal: ecomTEAM

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta

 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2 zile de eveniment 100% online, 30+ speakeri internaționali și români

29 Oct 2021 3289

GPeC SUMMIT Noiembrie 2021 Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020

19 Oct 2021 3751

6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2021

16 Sep 2021 3282

Școala de Vară GPeC 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

29 Jun 2021 2176

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC

13 May 2021 2418

Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 feb. 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

11 Feb 2021 2910

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020 Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

16 Nov 2020 2564

Gala Premiilor eCommerce 2020 ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

05 Nov 2020 3377

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie 100% E-Commerce & Digital Marketing

26 Oct 2020 3609

Ultimele zile de înscrieri Early Bird la la GPeC SUMMIT Online discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

20 Oct 2020 2623

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 2908

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

05 Aug 2020 2308

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

28 Jul 2020 2498

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 3276

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 4303