SOCIAL MEDIA

GPeC 2017 a început Zappos vine în România, iar magazinele online au parte de cel mai detaliat audit de website în cadrul Competiției GPeC

A 12-a ediție anuală GPeC – considerat drept cel mai important eveniment de e-commerce din România – a luat startul în forță anunțând primii 3 speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai și noile criterii de evaluare ale magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC.

Directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine în România

Rob Siefker s-a alăturat echipei Zappos în ianuarie 2004 fiind, în prezent, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion, echipă care numără peste 500 de angajați. Principala lui preocupare este de a asigura experiențe unice clienților Zappos, Rob fiind un adevărat ambasador al crezului Delivering Happiness – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul Zappos.
Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel global, compania fiind achiziționată în iulie 2009 de gigantul Amazon pentru suma de 1,2 miliarde de dolari.
Zappos va fi prezent pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT prin Rob Siefker – persoana cea mai potrivită de a împărtăși secretele Zappos despre cum să creezi experiențe memorabile clienților tăi. Rob va susține un keynote de 1 oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 Mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing.

Speakeri excepționali pe scena GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017

GPeC SUMMIT este cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, evenimentul având două ediții în fiecare an. Ediția de primăvară are loc în zilele de 16-17-18 Mai 2017, la București și reunește elita industriei de comerț online din România precum și din țările vecine: Cehia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, Rusia.
Pe lângă Rob Siefker (Zappos), pe scena GPeC SUMMIT va urca și Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes.
Tomi este autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie. Părerile și analizele lui despre tot ce ține de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times.
Tomi a făcut parte din top management-ul Nokia, iar în prezent este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți din industria telecom la nivel internațional. 

Pe 16 Mai 2017 Tomi va susține un keynote special despre ultimele tendințe în Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

Deloc în ultimul rând, cel de al treilea speaker internațional dezvăluit de organizatorii GPeC este Karl Gilis – care revine în România la cererea audienței după succesul prezentării de la ediția GPeC SUMMIT de anul trecut.
Pe 16 Mai, Karl Gilis va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” - exemple concrete și sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce și cât de important este așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.
Pentru mai multe informații și înscrieri la GPeC SUMMIT, vizitați site-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Audit de website complex pentru magazinele online

Cea de a doua noutate anunțată de GPeC constă în actualizarea majoră a criteriilor de auditare a magazinelor online. Numărul criteriilor a crescut de la 120 la peste 170, iar auditul de site se face acum atât pentru varianta Desktop, cât și pentru varianta de Mobile.
Pe scurt, orice magazin online care își dorește un audit complex de site se poate înscrie în Competiția GPeC – prețul pentru un astfel de audit pornind de la doar 299 EUR + TVA.
Peste 20 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul GPeC 2017 – vor audita fiecare magazin ținând cont de peste 170 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor magazinului.
Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare. Concret, magazinele vor avea o radiografie absolută a website-ului și vor ști ce trebuie remediat ca să crească rata de conversie și să vândă mai mult. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop.
Toate criteriile de evaluare și beneficiile obținute de magazinele online pot fi regăsite pe website-ul GPeC. Tot acolo se fac și înscrierile, iar până pe 11 Mai există și o ofertă Early-Bird care asigură cel mai mic preț. http://www.gpec.ro/auditarea-magazinelor-online/

GPeC 2017 – 8 luni de evenimente e-commerce premium

Ca în fiecare an, GPeC se desfășoară timp de 8 luni (din aprilie până în noiembrie 2017) și aduce numeroase evenimente comunității de e-commerce și marketing online din România. GPeC SUMMIT și Competiția Magazinelor Online sunt doar două din evenimentele pe care le-am pregătit. Dacă ar fi să rezum în câteva cuvinte ce se întâmplă la GPeC în fiecare an, aș spune: Auditarea magazinelor online, Conferințe, Workshop-uri, Expo, Cursuri, Team building, Networking și Lead-uri în inima industriei de e-commerce – declară Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Se spune despre noi că reprezentăm punctul de referință în e-commerce, fiind cel mai important eveniment de profil din România. Suntem onorați de acest feedback, dar știm că întotdeauna se poate și mai bine, iar noi asta ne dorim la GPeC 2017: să oferim comunității e-commerce cel mai bun conținut, relevanță și cel mai bun know-how despre cum să ai un magazin online de succes”, conchide Andrei Radu.
Informații detaliate despre toate evenimente GPeC pregătite pentru anul acesta, regăsiți pe website-ul www.GPeC.ro
 
----------------------------------------------------------------
GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier
Susținut deBright AgencyDPD RomâniaDWF - Digital WorkforceFrisboMediapost Hit MailNew BlackNewsMANRTB HouseTargetWeb
Recommended Payment Processor PartnermobilPay
Official RadioKiss FM
Limousine ServiceCityLimo
Partener media principalecomTEAM
Mândri să fim susținuți de: 

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuras Mihai GeambasuCarmen AlbisteanuCorina-Maria ScheianuCristian China BirtaCristian IosubCristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuIonut BunescuLavinia BiberiMarius Ovidiu CalugaruMadalin BlidaruOlivian BredaOvidiu BalcacianSabina Cornovac

Parteneri mediaAdHuggerAGORAANISARIESBusiness DaysBusiness WomanCariereComunicate de AfaceriComunicate de PresaECOMJOBSHowToWebHRB TrendsIAB RomaniaIQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPC,Magazinul ProgresivManager.roMarketingFocusNewEditionNewsRomania Pozitiva,Shopmania BIZSoftleadSMARKStartups.roTechCafeTechHubZiua de Constanta

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Ultimele zile de înscrieri cu reduceri între 50 și 100 EUR la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

13 May 2019 335

Studiu GPeC Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

22 Apr 2019 503

Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț!

09 Apr 2019 532

GPeC 2019 a luat startul Magazinele online se pot înscrie în Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București

21 Mar 2019 618

Facebook provocările știrilor false, ale conținutului manipulator și soluția de blocare a acestora, penalizarea paginilor sau a utilizatorilor care le publică

27 Jan 2019 847

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

21 Jan 2019 569

Cele mai importante premii din comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce - ediția a XIII-a

14 Nov 2018 1059

25+ Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

30 Oct 2018 935

Studiu GPeC & Eureka Insights 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători

23 Oct 2018 874

Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked How to Build Habit-Forming Products”, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

03 Oct 2018 1112

Brad Geddes, David Meerman Scott, Ross Simmonds și Russell McAthy – primii speakeri internaționali legendari anunțați la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

25 Sep 2018 1038

Ultima săptămână de înscrieri Early-Bird la GPeC Trainings 17-18-19 octombrie, Cluj-Napoca!

25 Sep 2018 515

Urmează o nouă ediție a Școlii de Vară GPeC – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

26 Jul 2018 981

95 de magazine online participă în Competiția GPeC 2018

29 Jun 2018 1598

GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, București +1000 de participanți unici, +40 speakeri locali și internaționali și 2 masterclass-uri sold out

05 Jun 2018 2009