GPeC 2018 a început. Magazinele online află totul despre cum să își crească vânzările, iar cei mai buni speakeri internaționali în E-Commerce și Digital Marketing vin la GPeC SUMMIT

De 13 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Marketing Online din România și Europa de Est. Astăzi a luat startul ediția 2018 cu lansarea înscrierilor magazinelor online în Competiția GPeC și cu primele informații și înscrieri la GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care va avea loc pe 29-30-31 Mai, la București.
 
Competiția GPeC – cea mai bună resursă a magazinelor online pentru a vinde mai mult
Orice magazin online care își dorește să crească rata de conversie și să aibă un website bine optimizat din punct de vedere al User Experience, ar trebui să se înscrie în Competiția GPeC.
 
Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC 2018 – vor audita magazinele online înscrise ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, GDPR, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor.
 
Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2018 primește individual și confidențial raportul de audit rezultat în urma evaluării conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de audit. Astfel, magazinele vor obține o radiografie absolută a website-ului lor, știind exact care sunt problemele care trebuie remediate pentru a asigura o experiență de shopping plăcută clienților și pentru a crește rata de conversie / vânzările.

Raportul de audit este unul complet, vizând atât varianta pentru Desktop a website-urilor, cât și varianta de Mobil a acestora.
 
Conformare cu GDPR pentru magazinele online
În plus, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC vor primi toate resursele necesare, modele de bune practici și pașii care trebuie urmați pentru a fi în conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intră în vigoare începând cu 25 Mai 2018.

Pe tot parcursul Competiției GPeC, magazinele online vor fi asistate din punct de vedere juridic pentru conformarea cu GDPR de către Bogdan Manolea – Jurist și Co-Fondator Trusted.ro.
 
Beneficii de peste 3.000 EUR pentru magazinele care aleg Competiția GPeC
Pe lângă auditul complet de website și pachetul de conformare cu GDPR, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC primesc și Marca de Încredere Trusted.ro și Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro. Beneficiile în servicii ale magazinelor depășesc pragul valoric de 3.000 EUR.

Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 299 EUR + TVA și ajunge la un 559 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include și conformarea cu standardele GDPR, precum și 3 bilete de acces la evenimentele GPeC SUMMIT. Oferta este valabilă în perioada Early-Bird până pe 11 Mai 2018.
 
GPeC SUMMIT – Conferință, Expo, MasterClasses, Workshops și Networking cu peste 800 de participanți
GPeC SUMMIT este cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est, evenimentul având două ediții în fiecare an. Ediția de primăvară are loc în zilele de 29-30-31 Mai la București și îi aduce în România pe cei mai cunoscuți experți internaționali din domeniu – speakeri care sunt capul de afiș al conferințelor internaționale de profil.

Printre primii speakeri anunțați care vor urca pe scena GPeC SUMMIT se numără:
  • Peep Laja (Founder & CEO ConversionXL) – Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit PPC Hero;
  • Jeff Bullas – Nr. 1 Content Marketing Influencer la nivel global, potrivit Onalytica;
  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult) – supranumit The Conversion Comedian pentru modul în care îmbină conținutul premium transmis cu analogii amuzante de viață;
  • Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant) – inclusă în Topul Forbes „10 Digital Marketing Specialists to Follow”;
  • Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association) – unul din Pionierii Marketing-ului Online încă din 1994, autor a nu mai puțin de 12 cărți, ultima lansată în 2017: “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications”;
  • Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) – aflat în Top 25 al celor mai Influenți Experți PPC la nivel internațional, specialist recunoscut în Google Analytics și Google AdWords.


Toți cei implicați în E-Commerce și Digital Marketing, dar și antreprenorii sau retailerii offline care doresc lansarea canalului de comerț electronic sunt așteptați la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai cu două zile de Conferință și Expo și o zi de Masterclass-uri și Workshop-uri cu accent pe subiectele de maxim interes pentru orice afacere online: GDPR, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence, Google AdWords & Google Analytics, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, Logistică și Curierat, Cifre de Piață etc.
 
Peste 800 de participanți unici – Top Management al principalelor companii din România  și din regiune – sunt așteptați în cele 3 zile de GPeC SUMMIT, evenimentul fiind o excelentă oportunitate de Networking cu elita pieței de E-Commerce.
 
Două MasterClasses de o zi întreagă cu Karl Gilis și Jeff Sauer

În premieră, pe 31 Mai 2018, urcă pe scena GPeC SUMMIT doi speakeri internaționali de excepție – fiecare cu un MasterClass de 6 ore de conținut premium, exemple aplicate, exerciții interactive și Live Demos.Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) va susține MasterClass-ul de User Experience & Conversion Optimization, în timp ce Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) va susține MasterClass-ul de Google AdWords & Google Analytics.
 
Ambele sesiuni de MasterClass se desfășoară în paralel, iar locurile sunt limitate la 50,trainerii dorindu-și să cunoască business-ul tuturor participanților și să interacționeze cu fiecare pentru a le oferi soluții concrete personalizate.

Prețul unui bilet la oricare din cele două MasterClass-uri este de doar 99 EUR + TVA, redus de la 149 EUR prin Oferta Very Early Bird, valabilă până pe 20 Aprilie.

De asemenea, cei care își doresc să participe la toate cele 3 zile de GPeC SUMMIT, inclusiv la unul din cele două MasterClass-uri, au parte de o ofertă de preț specială de doar 179 EUR/persoană dacă se înscriu până pe 20 Aprilie 2018.
 
GPeC 2018 – 12 luni de evenimente E-Commerce Premium, “crafted to inspire”
Potrivitlui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai sunt doar primele două evenimente lansate astăzi din suita de evenimente pregătite de GPeC pentru 2018.
 
“Dacă aș rezuma evenimentele GpeC în câteva cuvinte, aș spune E-Commerce și Marketing Online la 360°, 12 luni pe an – pentru că ne dedicăm tot timpul industriei de E-Commerce prin acțiuni menite să contribuie la dezvoltarea magazinelor online și a întregii piețe: pe lângă Competiția GPeC care se desfășoară timp de 8 luni pe an, urmează Școala de Vară de E-Commerce GPeC, GPeC Trainings, GPeC SUMMIT Noiembrie, Gala Premiilor eCommerce Noiembrie și Cursurile GpeC și Dalles Go care au loc pe tot parcursul anului, explică Andrei Radu.

“În ceea ce privește edițiaGPeC SUMMIT din 29-30-31 Mai, ne-am dorit să aducem tuturor celor implicați în E-Commerce un line-up de speakeri excepțional și un conținut practic, imediat aplicabil, de la cei mai buni specialiști internaționali și autohtoni. Informațiile din cadrul Conferinței și a sesiunilor de MasterClass și Workshops au fost gândite de echipa GpeC timp de câteva luni, iar speakerii au fost atent selectați încât să livreze cu adevărat un conținut , care să ajute concret magazinele online și jucătorii din E-Commerce să își dezvolte afacerile”, conchide Andrei Radu.

Informații detaliate despre toate evenimentele GPeC 2018, precum și înscrierea la acestea se regăsesc pe website-ul www.GPeC.ro.
------------------------------------ 
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: Credius, DWF, GLS, New Black, RTB House
Partener media principal: ecomTEAM
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2 zile de eveniment 100% online, 30+ speakeri internaționali și români

29 Oct 2021 3291

GPeC SUMMIT Noiembrie 2021 Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020

19 Oct 2021 3752

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC

13 May 2021 2419

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020 Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

16 Nov 2020 2564

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie 100% E-Commerce & Digital Marketing

26 Oct 2020 3609

Ultimele zile de înscrieri Early Bird la la GPeC SUMMIT Online discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

20 Oct 2020 2623

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 2908

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 3276

GPeC SUMMIT 2019 Peste jumătate dintre români fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună

14 Nov 2019 4577

GPeC SUMMIT și iSense Solutions dezvăluie primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din România

31 Oct 2019 3016

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

21 Oct 2019 3301

Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT Evenimentul anului în E-Commerce și Digital Marketing

06 Oct 2019 4381

GPeC SUMMIT își anunță startul pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

13 Sep 2019 2348

GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie 2019 Ryan Holiday, Vitaly Friedman, Andy Crestodina și Els Aerts sunt primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing!

09 Aug 2019 2378

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume clientul fericit

30 May 2019 3210