SOCIAL MEDIA

GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, București +1000 de participanți unici, +40 speakeri locali și internaționali și 2 masterclass-uri sold out

  • 1000+ participanți
  • 40+ speakeri locali și internaționali
  • 53% dintre români fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună
  • 46% dintre români încă nu au încredere în magazinele online

Ediția de 13 ani a GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, a avut loc la București între 29-30-31 mai și a reunit peste 1000 de participanți unici în cele 3 zile de conferință. Brian McBride, Peep Laja și Karl Gilis au fost doar câțiva dintre specialiștii recunoscuți la nivel global care au urcat pe scena evenimentului. În premieră, GPeC & iSense Solutions au prezentat Studiul de Piață E-commerce cuprinzând cele mai noi cifre despre comportamentul consumatorilor online din România, cât cheltuiesc și ce tipuri de produse cumpără cel mai mult.

 
Mai mult de 40 de speakeri internaționali și români au participat anul acesta la GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online desfășurat la București, în zilele de 29-30-31 mai 2018.
 
“Mulțumim tuturor celor peste 1.000 de participanți care ne-au fost alături în cele 3 zile de GPeC SUMMIT și ne bucurăm că am contribuit încă o dată la dezvoltarea afacerilor online prin content de calitate, așa cum facem de 13 ani”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Comerțul electronic pe piața din România: STUDIU GPeC & iSense Solutions

Ca în fiecare an, GPeC și iSense Solution au dezvăluit, în premieră, cele mai noi cifre despre piață, comportamentul consumatorilor online, cât cheltuiesc pe diferite verticale, ce tipuri de produse cumpără cel mai mult, ce își doresc de la magazinele online și care le sunt temerile când vine vorba de e-commerce.
 
Veștile bune: 53% dintre români fac cumpărături online cel puțin odată pe lună, în creștere față de 44% anul trecut (2017), iar 55% aleg plata online, cu cardul (față de 50% în anul 2017). Produsele de top pe care românii preferă să le achiziționeze online rămân electrocasnicele & electronicele (92%).
 
Printre categoriile de produse cu cea mai mare creștere față de 2017 se numără îmbrăcămintea (86% în 2018 față de 80% 2017), serviciile de turism și hoteliere (77% față de 70%), bilete la spectacole & teatru (65% față de 58%) și auto & moto (57% față de 50%).


 
În continuare, neîncrederea în magazinele online și teama de a fi fraudat rămân printre motivele principale pentru care românii nu cumpără online, chiar dacă cifrele sunt în scădere față de anul trecut (46% în 2018 față de 51% în 2017).
 
În ceea ce privește regulamentul GDPR, cei mai mulți dintre cei chestionați au răspuns că vor avea același comportament ca și până acum.
 

 

Peste 40 de speakeri internaționali și români pe scena GPeC SUMMIT mai 2018

 
Brian McBride, Chairman ASOS, este unul dintre numele grele care au urcat pe scena conferinței. Acesta a vorbit despre evoluția ASOS în fața competitorilor, lecții despre poziționarea corectă în industria de fashion și cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului. Brian a discutat cu audiența și despre leadership și a punctat importanța echipei și a culturii organizaționale în dezvoltarea unui business global, de succes.
 
Pe scena GPeC SUMMIT a urcat și Peep Laja, Founder & Principal CXL. Pentru prima dată în România, Peep a împărtășit celor din audiență sfaturi practice despre optimizarea conversiilor și creșterea veniturilor din vânzările online.
 
Pentru a treia oară la GPeC SUMMIT, Karl Gillis - Cofondator AG CONSULT și supranumit și Comediantul Conversiilor - a făcut deliciul publicului cu o prezentare de 45 de minute despre principiile adesea neglijate care pot aduce magazinelor online mai multe vânzări, mai multe venituri și mai mult engagement.

100 de specialiști în E-Commerce & Marketing Online au participat la Masterclass-urile GPeC susținute de Jeff Sauer și Karl Gillis
 
Cea de-a treia zi a conferinței s-a încheiat cu mult conținut premium, aplicat, dedicat magazinelor online și specialiștilor în marketing digital.
Sold out cu mult înainte de eveniment, Karl Gillis și Jeff Sauer (fondatorul Jeffalytics) au susținut câte un masterclass de 6 ore în care au discutat în profunzime despre optimizarea conversiilor, respectiv Google Analytics.

Alte patru workshop-uri, cu accent pe GDPR, User Experience și Marketing online s-au desfășurat, în paralel, în ultima zi a evenimentului.
În plus, magazinele online au avut ocazia să discute față în față cu principalii furnizori de servicii e-commerce în cadrul GPeC E-Commerce Expo. 22 de expozanți și-au prezentat activitatea și au intrat în contact cu peste 500 de reprezentanți ai magazinelor online pentru a discuta oportunități de colaborare.

Urmează: Școala de vară GPeC și GPeC Summit Noiembrie 2018

A 8-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, singura serie de cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România, va avea loc în perioada 22 – 27 august 2018. În cele 5 zile pe care le vor petrece alături de specialiști din domeniu, participanții vor avea parte de 12 cursuri x 90 minute fiecare, adică 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din România.
 
Înainte de desemnarea Câștigătorilor Anului în Comerțul Electronic Românesc din cadrul celei de a 13-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce, va avea loc și ediția de toamnă a GPeC SUMMIT Noiembrie 2018.
 
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
 
Gold Partner: VTEX
 
Brought to you by: Orange
 
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
 
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
 
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
 
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, FrisboGLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
 
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
 
Epic Comfort by: Mobexpert
 
Radioul Oficial: Kiss FM
 
Limousine Service: City Limo
 
Official car: Alfa Romeo
 
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
 
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
 
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Cele mai importante premii din comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce - ediția a XIII-a

14 Nov 2018 393

25+ Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

30 Oct 2018 443

Studiu GPeC & Eureka Insights 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători

23 Oct 2018 478

Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked How to Build Habit-Forming Products”, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

03 Oct 2018 580

Brad Geddes, David Meerman Scott, Ross Simmonds și Russell McAthy – primii speakeri internaționali legendari anunțați la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

25 Sep 2018 420

Ultima săptămână de înscrieri Early-Bird la GPeC Trainings 17-18-19 octombrie, Cluj-Napoca!

25 Sep 2018 322

Urmează o nouă ediție a Școlii de Vară GPeC – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

26 Jul 2018 636

95 de magazine online participă în Competiția GPeC 2018

29 Jun 2018 944

GDPR Ce fel de date personale colectează magazinele online și ce măsuri trebuie să ia

21 May 2018 1579

Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce!

07 May 2018 976

Cei mai buni speakeri în E-Commerce din 7 țări vin la GPeC SUMMIT

19 Apr 2018 1377

Președintele ASOS, Brian McBride, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT

03 Apr 2018 1011

GPeC 2018 a început. Magazinele online află totul despre cum să își crească vânzările, iar cei mai buni speakeri internaționali în E-Commerce și Digital Marketing vin la GPeC SUMMIT

22 Mar 2018 682

Raportul pieței de e-commerce 2017 Românii au cumpărat online de 2,8 miliarde de euro

12 Jan 2018 931

Ultima săptămână de înscrieri Early Bird la GPeC Summit, 14 - 15 noiembrie

25 Oct 2017 1090

„Probabil cel mai bun line-up în 12 ani de GpeC“ Peste 30 de speakeri excepţionali vorbesc la GPeC Summit pe 14-15 noiembrie, la Bucureşti

17 Oct 2017 1439

Neil Patel, Amy Harrison şi Oli Gardner - primii speakeri excepţionali anunţaţi la GPeC Summit - 14-15 noiembrie

22 Sep 2017 1687

Au început înscrierile pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC Peste 300 de cursanți au participat în edițiile de până acum

16 Jul 2017 2963

GPeC 2017 a început Zappos vine în România, iar magazinele online au parte de cel mai detaliat audit de website în cadrul Competiției GPeC

25 Apr 2017 6144

GPeC Summit - 16, 17, 18 mai 2017 - primii speakeri anunțați Trei zile de e-commerce premium cu cei mai buni specialiști români și internaționali

24 Apr 2017 5116

Câştigătorii Anului 2016 în Comerţul Electronic Românesc!

17 Nov 2016 13440

Creşteri cu aproape 60 la sută ale plăţilor online prin card în primele trei trimestre ale anului 2016

08 Nov 2016 6973

Premiile în Comerţul Electronic Românesc vor fi decernate pe 16 noiembrie

24 Oct 2016 7211

Doar cei mai buni speakeri urcă pe scena GPeC Summit, evenimentul anului în e-Commerce şi Digital marketing!

19 Oct 2016 8593

Premieră GpeC - o zi întreagă de E-Commerce şi Online Marketing în exclusivitate cu Bryan Eisenberg

10 Oct 2016 1795

Profită de oferta Early-Bird până pe 1 august și înscrie-te la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016!

20 Jul 2016 2185

Utilizatorii site-ului au primul cuvânt de spus. Despre testarea unui website GPeC Summit Mai 2016

16 Jun 2016 2079

Experții internaționali în e-commerce îți dau întâlnire miercuri la GPeC Summit 25-26-27 Mai!

23 May 2016 6251

Ultimele zile de ofertă early-bird la GPeC Summit, cel mai aşteptat eveniment de e-commerce din România! (galerie foto)

11 May 2016 2635

A 11-a ediţie anuală a GpeC, cel mai important eveniment de e-commerce din România, a luat startul!

09 May 2016 6068

Raportul GPeC pentru 2015. Cumpărăturile online au depăşit pragul de 1,4 miliarde de euro!

30 Jan 2016 3194

GPeC Summit 2015 Despre scorul de calitate, remarketing şi mobile-commerce (galerie foto)

01 Dec 2015 2559

GPeC Summit 2015 Dacă ai un magazin online, trebuie să participi!

21 Nov 2015 2195

Ultimele zile de înscrieri la ediţia de zece ani a GPeC, cel mai important eveniment de e-commerce din România!

18 Nov 2015 4479

Patru nume grele în marketingul online şi optimizarea conversiilor vin pentru prima dată în România, la GPeC Summit din 24 noiembrie 2015 - Oli Gardner, Larry Kim, Brian Massey şi Viljo Vabrit

16 Nov 2015 5190