Mirajul interacţiunii cu prietenii/fanii de pe Facebook

După articolul despre metodele prin care putem creşte interacţiunea cu prietenii şi fanii de pe Facebook mi-am dat seama că am omis un aspect foarte important, o practică des întâlnită mai ales pe paginile de brand fără o strategie de conţinut în concordanţă cu nişte obiective de business.
Ştiu că astfel de materiale primesc multe like-uri, share-uri şi comentarii, dar reacţiile astea contează pentru tine – compania – doar dacă comercializezi produse care ar avea orice fel de legătură cu materialele în cauză. Spre exemplu, dacă tu produci căni insripţionate cu mesaje amuzante, e foarte normal să faci poze cu cănile şi să le pui pe Facebook. La fel, dacă eşti cinematograf e normal să pui trailere şi secvenţe din filmele pe care urmează să le difuzezi.  

Articolul integral pe http://marketing20.ro/mirajul-interactiunii-cu-prieteniifanii-de-pe-facebook.html

Articol scris de Alexandru Negrea.
 
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.