Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked How to Build Habit-Forming Products”, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie



Supranumit drept „The Prophet of Habit-Forming Technology” de către prestigioasa publicație M.I.T. Technology Review, Nir Eyal vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT – cel mai mare eveniment de E-Commerce și Marketing Online, care se va desfășura la București în zilele de 12-13 noiembrie 2018.
 
Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre intersecția dintre psihologie, tehnologie și business. Este autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products” – carte care a schimbat modul de gândire, strategia și comportamentul unora dintre cei mai cunoscuți antreprenori din întreaga lume.

Cartea este considerată un adevărat ghid despre cum să creezi tehnologii și produse de care utilizatorii să devină dependenți și este dedicată antreprenorilor, marketerilor, product managerilor și designerilor. Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune că este cartea despre care toată lumea din Silicon Valey vorbește, iar Eric Ries – autorul The Lean Startup – o consideră un must-read pentru toți cei interesați să crească engagement-ul clienților.

Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate – printre altele – de prestigioasele publicații Harvard Business Review, TechCrunch și Psychology Today.


Photo Credit: TED@IBM - Necessity and Invention, October 15, 2015. Photo: Russell Edwards/TED

Nir Eyal predă în cadrul Stanford Graduate School of Business și Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) și este investitor în companii de renume despre care crede, cu adevărat, că dezvoltă tehnologii care schimbă obiceiurile utilizatorilor: Eventbrite, Refresh.io (achiziționată de LinkedIn), Worklife (achiziționată de Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods și Anchor.fm.

Alături de Nir Eyal, vor urca pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți experți internaționali din domeniu: Brad Geddes (cel mai bun specialist în PPC), David Meerman Scott (cel mai bun strateg în Marketing și PR), Ross Simmonds (expert în Content Marketing) și Russel McAthy (expert în Attribution Modelling).

Lor li se vor alătura reprezentanții e-commerce-ului românesc, printre primii speakeri confirmați fiind: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Valentin Radu (Founder Omniconvert), Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital) și Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

Subiecte de maxim interes și conținut practic, direct aplicabil

Subiectele dezbătute în cadrul celor două zile de Conferință GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie vizează cele mai importante aspecte pentru creșterea afacerilor online:
  • Cifrele de piață e-commerce la zi și tendințele pentru 2019
  • Mobile & Desktop User Experience / Usability
  • Optimizarea Ratei de Conversie și creșterea vânzărilor
  • Content Marketing
  • PPC Advertising
  • SEO
  • Real-Time Marketing & Sales
  • Customer Satisfaction & Engagement
  • Growth Hacking
Iată, pe scurt, ce au pregătit organizatorii la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie:
  • 2 zile de conferință cu speakeri excepționali internaționali și români, axate pe conținut practic
  • 1 Masterclass Google Ads de 6 ore susținut de expertul internațional Brad Geddes
  • 2 zile de Expo cu peste 20 de furnizori de servicii E-Commerce pentru magazinele online
  • Networking cu peste 1.000 de participanți C-level (elita pieței din România și Europa de Est)
  • Gala Premiilor eCommerce, deschisă de trupa Amadeus și găzduită de Andi Moisescu

 

Ultima săptămână de înscrieri Very-Early-Bird la GPeC SUMMIT

Până pe 9 octombrie 2018, ora 23:59, este valabilă Oferta Very-Early-Bird care aduce cele mai mici prețuri pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie, respectiv 119 EUR + TVA/persoană pentru ambele zile de eveniment.

Cei care își doresc să participe la prima zi de Conferință din cadrul GPeC SUMMIT (12 noiembrie) și la Masterclass-ul Google Ads de 6 ore din 13 noiembrie, pot selecta biletul 2-Day-Pass-Special cu doar 149 EUR + TVA/persoană.
Începând cu data de 10 octombrie, prețurile biletelor de acces cresc cu 30, respectiv 40 de euro.
Înscrierile la GPeC SUMMIT se fac completând formularul online de pe website-ul GPeC. Detaliile despre eveniment pot fi consultate pe website-ul organizatorilor --> https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA< >ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2 zile de eveniment 100% online, 30+ speakeri internaționali și români

29 Oct 2021 3349

GPeC SUMMIT Noiembrie 2021 Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020

19 Oct 2021 3812

6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2021

16 Sep 2021 3341

Școala de Vară GPeC 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

29 Jun 2021 2219

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC

13 May 2021 2476

Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 feb. 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

11 Feb 2021 2959

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020 Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

16 Nov 2020 2613

Gala Premiilor eCommerce 2020 ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

05 Nov 2020 3427

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie 100% E-Commerce & Digital Marketing

26 Oct 2020 3671

Ultimele zile de înscrieri Early Bird la la GPeC SUMMIT Online discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

20 Oct 2020 2674

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 2963

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

05 Aug 2020 2349

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

28 Jul 2020 2544

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 3320

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 4352