Premiile în Comerţul Electronic Românesc vor fi decernate pe 16 noiembrie


Câştigătorii anului în comerţul electronic românesc vor fi desemnaţi în cadrul celei de-a 11-a ediţii anuale a Galei Premiilor eCommerce - festivitate care va avea loc pe 16 noiembrie 2016, la Bucureşti. Nu mai puţin de 90 de magazine online îşi dispută titlul „Magazinul Anului în e-Commerce”, în urma Competiţiei GPeC desfăşurate în perioada aprilie - octombrie. 
 
Competiţia Magazinelor Online GPeC este cea mai complexă din online-ul românesc, fiecare comerciant înscris fiind analizat prin peste 120 de criterii de evaluare şi în două etape de jurizare - la momente diferite de timp - pentru a observa evoluţia lui pe parcursul competiţiei. Scopul competiţiei este, de 11 ani de la înfiinţare, de a contribui la creşterea calităţii serviciilor magazinelor online în raport cu clientul final şi la profesionalizarea industriei de e-commerce.
 
Peste 100 de magazine online şi-au exprimat intenţia de participare în Competiţia GPeC anul acesta, însă doar 90 au întrunit şi respectat criteriile de preselecţie GPeC. Lista acestora poate fi consultată pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/participanti-gpec/
 

„Din păcate pentru întreaga piaţă, încă mai sunt magazine care aleg să nu publice pe site informaţiile complete de contact, aşa cum cere legislaţia în vigoare... sau magazine care cumpără baze de date de adrese de e-mail şi se promovează făcând spam... ori aşa-zisele magazine de la care nu poţi comanda decât telefonic... Pe toate le-am eliminat din Competiţia GPeC şi am rămas cu 90 de comercianţi responsabili, care îşi doresc să fie transparenţi cu clienţii şi să crească sănătos, alături de industrie. Ei merită toate aplauzele!”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

 
Până pe 26 octombrie, cele 90 de magazine online se află în etapa finală de jurizare. Prima etapă s-a încheiat în iulie anul acesta, iar de atunci magazinele au avut timp să remedieze problemele semnalate de Juriul GPeC în urma acesteia, pentru a intra mai bine pregătite în etapa finală.
 
Juriul Competiţiei GPeC 2016 este format din nu mai puţin de 23 de specialişti în e-commerce şi marketing online, cu o experienţă incontestabilă în domeniu: Adrian Ichim (Advanced Ideas), Adrian Pintilie (Extended), Alexandru David (Creadiv), Alexandru Lăpuşan (Zitec), Anabela Luca (Ad Lemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avădanei (DefCamp), Bianca Dăncilă (GripAds), Bogdan Manolea (Trusted.ro), Cătălin Emilian (RTB House), Cosmin Dărăban (Silkweb), Cosmin Năstasă (Edge), Cristian Ignat (Canopy), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene, Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Dorin Boerescu (2Performant), Eugen Potlog (Conversion), Horia Neagu, Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Mihai Vînătoru (DWF), Răzvan Acsente (OLX), Răzvan Gavrilaş (cognitiveSEO).
 
Juraţii GPeC au analizat website-urile magazinelor online trecând prin peste 120 de criterii pentru fiecare site şi analizând cele mai importante aspecte care contribuie la succesul unui business online - de la usability, design, SEO, securitate, adaptarea la device-uri mobile şi aspecte juridice, până la calitatea serviciilor magazinelor online, plasând inclusiv comenzi de mystery shopping.
 
Magazinele care obţin cele mai bune punctaje în urma celor două etape de evaluare vor fi desemnate câştigătoare în cadrul Galei Premiilor eCommerce, care se va desfăşura în seara de 16 noiembrie şi al cărei amfitrion va fi vedeta Pro TV George Buhnici.
 
Pe lângă premiile acordate magazinelor online, vor fi răsplătite performanţele celor mai importante companii din domeniu - furnizorii de soluţii şi servicii e-commerce, în baza votului consultativ cu Comunitatea GPeC.
 
A 11-a ediţie anuală a Galei Premiilor eCommerce face parte din evenimentul GPeC Summit, care va avea loc în zilele de 15 şi 16 noiembrie la Bucureşti şi va reuni unii dintre cei mai buni specialişti internaţionali şi români în e-commerce şi digital marketing. Invitatul special al GPeC Summit este Bryan Eisenberg, care va susţine evenimentul special „GPeC All Day Bryan” pe 16 noiembrie - o zi întreagă cu omul-cheie care a contribuit la creşterea vânzărilor gigantului Amazon.com.
 
Biletele de acces la GPeC Summit & Gala Premiilor eCommerce sunt puse în vânzare pe website-ul organizatorilor, iar până pe 27 octombrie 2016 (inclusiv) doritorii au parte de preţuri semnificativ reduse prin intermediul ofertei Early-Bird. Mai multe detalii despre speakerii anunţaţi şi înscrieri, pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/
_______________________________________________
GPeC 2016, ediţia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier - liderul pieţei de curierat din România.

Eveniment susţinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Performant, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, Edge, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, SAVEUR, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro,WebDigital, White Image, Zelist

Mândri să fim susţinuţi de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Partener media principal: ecomTEAM

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2 zile de eveniment 100% online, 30+ speakeri internaționali și români

29 Oct 2021 3349

GPeC SUMMIT Noiembrie 2021 Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020

19 Oct 2021 3812

6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2021

16 Sep 2021 3340

Școala de Vară GPeC 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

29 Jun 2021 2219

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC

13 May 2021 2475

Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 feb. 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

11 Feb 2021 2958

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020 Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

16 Nov 2020 2612

Gala Premiilor eCommerce 2020 ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

05 Nov 2020 3427

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie 100% E-Commerce & Digital Marketing

26 Oct 2020 3669

Ultimele zile de înscrieri Early Bird la la GPeC SUMMIT Online discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

20 Oct 2020 2673

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 2962

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

05 Aug 2020 2348

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

28 Jul 2020 2544

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 3318

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 4351