SOCIAL MEDIA

Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț!

„Digital Marketing-ul – așa cum îl știm astăzi – a murit!” este de părere Jono Alderson (Yoast), unul dintre cei 8 speakeri internaționali legendari care vor urca pe scena GPeC SUMMIT în zilele de 27-28 Mai.
 

„Tot ce știm astăzi despre Marketing și Publicitate se bazează pe regulile de <ieri>, în timp ce noile tehnologii, schimbările radicale în comportamentul consumatorilor și dezvoltarea accelerată a asistenților personali inteligenți (AI), fac ca aceste reguli să devină inutile și numai bune de aruncat la gunoi”, explică Jono Alderson.




Jono Alderson este Special Ops la Yoast și a fost considerat de către Serpstat drept cel mai bun specialist SEO în 2018. Pe data de 27 Mai, Jono va susține în cadrul GPeC SUMMIT, prezentarea „Digital Marketing is Dead – are you ready for what’s next?”, în care va explica de ce, unde și cum trebuie să acționeze companiile pentru a putea supraviețui acestei revoluții tehnologice.
GPeC SUMMIT este considerat, de 14 ani, unul dintre cele mai importante evenimente de E-Commerce și Marketing Online din regiune. Acesta se va desfășura pe 27-28 Mai la Teatrul Național București, Sala Mare, unde sunt așteptați peste 800 de participanți C-level din domeniu.
 
Mai sunt doar câteva zile de înscrieri cu cel mai mic preț prin intermediul Ofertei Very Early Bird care expiră pe 15 aprilie 2019, prețul unui bilet de acces pornind de la doar 79 EUR + TVA/persoană. Începând cu 16 aprilie, prețurile cresc cu 20 euro. Înscrierile se fac online pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/  

GPeC SUMMIT 27-28 Mai: Speakeri excepționali și know-how premium
8 speakeri internaționali de excepție vor urca pe scena GPeC SUMMIT în cele două zile de eveniment:

  • Karl Gilis – Top 3 experți internaționali în Usability și Optimizarea Ratei de Conversie, potrivit PPC Hero
  • Wil Reynolds – Expert practician în SEO, PPC, Content Marketing și Analytics
  • Gerry McGovern – Top 5 vizionari care au contribuit semnificativ la dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times
  • Dennis Yu – Unul dintre cei mai buni specialiști internaționali în Facebook Ads
  • Jono Alderson – Special Ops @Yoast și cel mai bun specialist SEO în 2018, potrivit Serpstat
  • Ian Jindal – Fondatorul și Redactorul Șef al publicației Internet Retailing
  • Steven Hoober – Top 4 experți în Mobile UX din întreaga lume
  • Hannah Thorpe – Expert în Content Marketing
Pe lângă speakerii internaționali, specialiști autohtoni precum Valentin Radu (CEO Omniconvert), Cristian Ignat (CEO Aggranda), Alex Dona (Founder Infant Media), Raluca Radu (CEO MTH Digital) sau Andrei Radu (CEO GPeC) vor susține, de asemenea, prezentări și cursuri în cadrul GPeC SUMMIT 27-28 Mai. Potrivit organizatorilor, lista speakerilor va continua să se îmbogățească și cu alte nume sonore.
 

Subiecte de maxim interes pentru oricine caută succesul în E-Commerce și Digital Marketing

Ziua de 27 Mai din cadrul GPeC SUMMIT este dedicată Conferinței și Expo – locul cel mai potrivit pentru networking între reprezentanții magazinelor online și furnizorii de servicii e-commerce.
 
În cadrul Conferinței, speakerii invitați vor aborda subiecte de actualitate precum: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice Search, Personalization.


Ziua de 28 Mai aduce 5 sesiuni de Masterclass cu speakeri internaționali și 1 Curs intensiv de E-Commerce & Marketing Online pentru Începători, astfel:
  • Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
  • Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
  • Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (3 ore) – Jono Alderson
  • Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
  • Extended Masterclass Usability & Customer Experience (6 ore) – Gerry McGovern<
  • Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (6 ore) – Raluca Radu, Andrei Radu & Guests

Locuri limitate și ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț Very Early Bird
Locurile pentru sesiunile de Masterclass sunt limitate la max. 30 de participanți pentru fiecare Masterclass, iar potrivit organizatorilor există deja sesiuni la care sunt înscriși peste 20 de cursanți în mai puțin de 3 săptămâni de la lansarea oficială a înscrierilor.

Până pe 15 aprilie 2019, ora 23:59, este valabilă Oferta Very Early Bird care asigură doritorilor cel mai mic preț pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT, acesta fiind doar 79 EUR + TVA/persoană pentru ziua de Conferință & Expo (27 Mai). Prețurile biletelor de acces la sesiunile de Masterclass & Curs variază între 79 și 99 EUR + TVA / persoană, dar există și oferte speciale cu discount pentru ambele zile de eveniment.

Începând cu 16 aprilie, prețurile vor crește cu 20 până la 40 EUR / persoană.
 
Pentru a profita de Oferta Very Early Bird, este necesar să completați formularul de înscriere de pe website-ul GPeC până cel târziu luni, 15 aprilie 2019, ora 23:59. Detalii complete despre eveniment la același URL: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
______________________________________________
GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Eveniment susținut de: Cora, DPD, Frisbo, GTS, New Black
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Limousine Service: City Limo

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

17 Jul 2019 410

Ce înseamnă încălcarea securității datelor cu caracter personal și care sunt consecințele încălcării prevederilor RGPD

15 Jul 2019 556

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume clientul fericit

30 May 2019 1602

Ultimele zile de înscrieri cu reduceri între 50 și 100 EUR la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

13 May 2019 1646

Studiu GPeC Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

22 Apr 2019 561

GPeC 2019 a luat startul Magazinele online se pot înscrie în Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București

21 Mar 2019 677

Facebook provocările știrilor false, ale conținutului manipulator și soluția de blocare a acestora, penalizarea paginilor sau a utilizatorilor care le publică

27 Jan 2019 915

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

21 Jan 2019 664

Cele mai importante premii din comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce - ediția a XIII-a

14 Nov 2018 1253

25+ Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

30 Oct 2018 1092

Studiu GPeC & Eureka Insights 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători

23 Oct 2018 992

Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked How to Build Habit-Forming Products”, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

03 Oct 2018 1244

Brad Geddes, David Meerman Scott, Ross Simmonds și Russell McAthy – primii speakeri internaționali legendari anunțați la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

25 Sep 2018 1234

Ultima săptămână de înscrieri Early-Bird la GPeC Trainings 17-18-19 octombrie, Cluj-Napoca!

25 Sep 2018 565

Urmează o nouă ediție a Școlii de Vară GPeC – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

26 Jul 2018 1079