Compania scoate din conturi peste două milioane de lei Cine va verifica execuţia lucrărilor la cele două poduri CFR de peste Dunăre (document)

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR“ SA a anunţat câştigătorul contactului „Consultanţă în domeniul managementului execuţiei şi pentru verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferenta «Lucrărilor de reabilitare a podurilor de cale ferată peste Dunăre - km 152+149 şi km 165+817, linia CF Bucureşti - Constanţa, SRCF Constanţa»“. Potrivit anunţului de atribuire nr. 147464/17.06.2014, câştigătorul contractului este asocierea formată din SC Obermeyer Proiectare Bucureşti SRL, SC Vio Top SRL şi Obermeyer Planen + Beraten GmbH München, Germania, subcontractant Procontrans CF SRL.

Contractul constă în prestarea serviciilor de arhitectură, a serviciilor de inginerie şi a serviciilor integrate de inginerie, servicii de amenajare urbană şi de arhitectură peisagistică, servicii conexe de consultanţă ştiinţifică şi tehnică, servicii de testare şi analiza tehnică. Locul principal de prestare - raza de activitate a SRCF Constanţa, linia de cale ferată Bucureşti-Constanţa, pod km152+149 şi pod km165+817. Proiectul cuprinde supervizarea lucrărilor de reabilitare/modernizare a celor doua poduri peste Dunăre, pod Borcea km 152+149 şi pod Cernavodă km 165+817, lucrări executate pe linie dublă, în condiţiile asigurării derulării circulaţiei feroviare în zona lucrărilor pe întreaga perioadă a execuţiei acestora. Ca urmare a realizării lucrărilor de reabilitare propuse, cele două poduri feroviare vor putea fi utilizate fără restricţii semnificative de viteză şi tonaj, ceea ce va conduce la reducerea timpului afectat transportului, se vor îmbunătăţi condiţiile de siguranţă în transportul feroviar pe sectorul Bucureşti - Constanţa. Valoarea totală finală a contractului este de 2.361.450 de lei, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut. Contractul de faţă este finanţat din fonduri comunitare, Domeniul Major de Intervenţie 2 - Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii feroviare de-a lungul Axei Prioritare TEN-T 22 din cadrul Axei Prioritare 1 a POS-T - Modernizarea şi dezvoltarea axelor prioritare TEN -T în scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport şi integrării acestuia în reţelele de transport ale Uniunii Europene.

Podul nou de la Cernavodă, dat în folosinţă în 1987

De altfel, Compania Naţională CFR Călători anunţase încă de anul trecut că va închide pentru mai mulţi ani podurile (km 152+149 şi km 165+817) de cale ferată peste Dunăre, în vederea realizării unor lucrări de reabilitare. Valoarea estimată a proiectului fără TVA se ridică la 34 de milioane de euro, lucrările fiind gata în aproximativ patru ani. Mai exact este vorba despre podurile de la Feteşti şi Cernavodă, care au peste 300 de fisuri în structură şi pun în pericol siguranţa circulaţiei feroviare. Podul nou de la Cernavodă a fost dat în folosinţă în 1987. Din cauza uzurii extrem de mari a suprastructurii feroviare, trenul circulă acum cu o viteză de numai 30 de km pe oră. Trenurile ajung la destinaţie cu aproape un sfert de oră întârziere, deşi, teoretic, ambele poduri au fost proiectate pentru o viteză de 140 de kilometri la oră.

Cine sunt câştigătorii contractului

Obermeyer Proiectare Bucureşti SRL a fost înfiinţată în anul 2006, cu sediul social în municipiul Bucureşti, strada Intrarea Brateş. Capital social subscris este de 35.850 de lei, integral vărsat, fiind compus din 3.585 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 10 lei. Asociat unic al societăţii este Obermeyer International Gmbh, cu sediul social în Germania, München. Administratorul societăţii este Ludger Dieckmann, născut în anul 1962, în Germania. Activitatea principală, conform codificării CAEN, este „activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea“. Potrivit Registrului Comerţului, societatea Vio Top SRL a fost înfiinţată în anul 1999 şi are sediul social în municipiul Bucureşti, pe strada Zambilelor. Capitalul social subscris este de 100.000 de lei, integral vărsat, fiind compus din 100 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 1.000 de lei. Asociat unic şi administrator al societăţii este Baicu Andrei Mihai, născut în 1982, în Slatina, Olt. Activitatea principală, conform codificării CAEN, este legată de „activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică“. Cât priveşte societatea Obermeyer Planen+Beraten GmbH München, aceasta îl are ca director general pe Maximilian Grauvogl.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

CFR SA dezmembrează un teren din zona Gării Constanța

12 Nov 2022 1920

CFR Călători A fost demarată procedura de negociere pentru încheierea noului Contract Colectiv de Muncă (CCM) la nivel de companie

31 Mar 2022 1562

CFR Călători lansează aplicație mobilă „CFR Călători mersul trenurilor și bilete online“. Ce facilități oferă

23 Jun 2021 1988

Primul tren privat va circula din această vară la Mangalia

13 Jun 2019 5376

CFR Marfă trebuie privatizată, dar nu... oricum

16 Nov 2015 2004

Cine este noul administrator al CFR Călători

12 Mar 2015 2221

La şefia CFR SA a fost numit un nou director

27 Feb 2015 1800

Ce spune Ioan Rus despre privatizarea CFR Marfă

06 Feb 2015 1760

CFR SA cumpără peste 36.000 de fiole alcooltest (document)

08 Oct 2014 3918

Licitație la Compania Națională de Căi Ferate pentru achiziția de piese de schimb (document)

21 Aug 2014 2187

Linia de cale ferată București – Constanța va intra în reparații pe tronsonul București – Lehliu (document)

16 Aug 2014 2963

CFR cumpără componente de barieră. Află cine răspunde de achiziție (document)

16 Aug 2014 2403