Proiectul „Civi-mateca“ al Asociaţiei Civicum Voluntaris Câştigătorul celei de-a patra ediţii a programului „Heineken pentru Comunităţi“ (Galerie Foto)

Ieri, Adrian Barbu, directorul Fabricii de Bere Heineken Constanţa, alături de Sergiu Sebeşi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest, au anunţat câştigătorul ediţiei cu numărul patru a programului de responsabilitate socială „Heineken pentru comunităţi“. Astfel, proiectul Asociaţiei Civicum Voluntaris, „Civi-mateca“, a primit finanţarea de 80.000 de lei pentru a pune în derulare acţiunile ce au ca scop stimularea dezvoltării gândirii creative şi critice în rândul copiilor şi tinerilor adulţi.

Mihaela Căruţasu, vicepreşedintele Asociaţiei Civicum Voluntaris, a vorbit despre ineditul proiect pe care îl va desfăşura împreună cu voluntarii asociaţiei. Aceasta ne-a declarat că ideea proiectului a pornit de la numărul în continuă creştere al părinţilor alarmaţi de timpul pe care copiii lor îl petrec în faţa calculatoarelor, a laptopurilor, a tabletelor sau a telefoanelor. „Ne dorim ca aceste instrumente să fie utilizate cu o finalitate practică. Ne propunem să îi antrenăm pe copii într-un concurs în care să facă ce le place, cu ajutorul acestor instrumente, care să le dezvolte spiritul concurenţial, dar şi pe cel de echipă“, a spus Mihaela Căruţaşu. De asemenea, proiectul îşi mai propune să promoveze voluntariatul, spiritul civic, implicarea, solidaritatea şi responsabilitatea în rândul noii generaţii.

Adrian Barbu, directorul Fabricii de Bere Heineken Constanţa, a vorbit despre Programul „Heineken pentru Comunităţi“, care face parte din Agenda de sustenabilitate a Heineken şi în cadrul căruia, în cei trei ani de desfăşurare, compania a investit peste un milion de lei în 20 de proiecte cu implicarea a peste 800 de voluntari. Acestea au avut, în total, peste 287.000 de beneficiari. Asociaţia CSR Nest asigură implementarea eficientă a proiectelor şi coordonează desfăşurarea acestora, oferind suport pe toată durata derulării lor.

În acest an, la nivelul oraşului Constanţa s-au înscris în program patru proiecte din partea a trei organizaţii nonguvernamentale, care au acoperit toate cele trei priorităţi stabilite iniţial: proiecte de interes cultural, artistic, istoric şi de promovare a tradiţiilor multiculturale dobrogene, proiecte care stimulează dezvoltarea gândirii creative şi critice în rândul copiilor şi al tinerilor adulţi şi proiecte care încurajează dialogul şi solidaritatea inter-generaţii în abordarea problemelor comunităţii. Potrivit declaraţiilor lui Sergiu Sebeşi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest, priorităţile au fost identificate împreună cu reprezentanţi ai societăţii civile, ai autorităţilor publice locale şi ai mass-media, în cadrul unor sesiuni de consultări.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Mai multe linii de transport ale CT BUS vor circula deviat mâine. De ce a fost luată această decizie

20 Oct 2022 1417

HEINEKEN România va închide fabrica de la Constanța din toamna anului următor

20 Sep 2022 1841

Neumarkt® și Let’s Do It Romania pun umărul la schimbarea în bine. Au făcut curățenie sâmbătă în Cheile Dobrogei (FOTO+VIDEO)

21 Jul 2022 1382

Heineken Silver, prima bere lansată în lumea virtuală, promovată la fabrica din Constanța (GALERIE FOTO)

20 May 2022 1938

Bancul zilei Super ofertă la supermarket

04 Mar 2022 1624

Bancul zilei Soțul la raionul de bere din supermarket

10 Dec 2021 1666

Ziua Internațională a Berii Interviu cu Mihai Pascu – Brewery Manager, Fabrica HEINEKEN din Constanța

06 Aug 2021 5670

Primăria Constanța cheamă în judecată fabrica de bere Heineken România

31 Dec 2020 2700

#ConstantaEsteBine HEINEKEN România donează Spitalului Județean Constanța materiale și echipamente de protecție pentru personalul medical, în valoare totală de 250.000 lei

30 Apr 2020 2120

Modificări la fabrica de bere Heineken din Constanţa!

17 Dec 2016 7746

Supervizor.ro BERGENBIER – pierderi de 100 milioane euro în 6 ani; URSUS – evoluţii oscilante; HEINEKEN – profit în ultimii 10 ani

02 Oct 2015 3306

Banc Sotul isi insoteste sotia la cumparaturi...

02 Aug 2015 2673

Pentru al 5-lea an consecutiv în Constanța, HEINEKEN lansează programul HEINEKEN pentru Comunități, ajungând la 486.000 RON investiți în comunitatea locală

05 May 2015 1453

Începe Civi-Mateca în şcolile constănţene

02 Oct 2014 2210

Heineken a înregistrat cea mai mare scădere a emisiilor de carbon din ultimii 3 ani

22 Sep 2014 1988