30 Mar, 2015 15:47
1658
Loredana PANAIT
Primăria Municipiului Constanța aduce în atenţia operatorilor economic interesaţi că, mâine, 31 martie, expiră contractul pe care instituţia publică îl avea cu firma care ridica vehiculele parcate neregulamentar.
Astfel, Primăria Municipiului Constanţa aduce la cunoştinţa cetăţenilor, că în conformitate cu planul anual al achiziţiilor publice, până la data de 02.04.2015 ora 14:00, cei interesaţi pot depune oferte privind achiziţionarea serviciului de ridicare, transport si depozitare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate (neînscrise în circulaţie), precum şi a celor staţionate (parcate) neregulamentar, pe domeniul public sau privat al Municipiului Constanţa.
Numărul ridicărilor va fi în funcţie de numărul de maşini depistate ca fiind fără stăpân, abandonate, parcate neregulamentar pe domeniul public sau privat al Municipiului Constanta, la solicitarea beneficiarului (Direcţia Poliția Locală).
Persoana de contact D-nul. Mangra Cosmin, tel 0241.488179. E-mail: nicolai.nutu@primaria-constanta.ro.
Adresa la care puteţi înainta oferta este Centrul de Informare Cetăţeni, bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116 C, etaj 2, incinta City Mall.
Citeşte şi
ACIA atrage atenţia: Contractul încheiat de Primăria Constanţa cu firma ce ridică maşini expiră la 1 aprilie
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: