Magazinul de business

Al optulea magazin Praktiker România, remodelat Omer Susli - „Magazinul din Constanţa performează foarte bine, de aceea a fost modernizat“ (galerie foto)

Magazinul Praktiker Constanţa s-a redeschis vineri, 12 mai, având un nou concept, care are în prim-plan cumpărătorii. La evenimentul de lansare şi prezentare a noului concept de magazin Praktiker din Constanţa au fost prezenţi: Omer Susli, proprietarul Praktiker România, Miroslaw Huczek, director general Praktiker România, Dănuţ Jugănaru, directorul CCINA Constanţa, Uygar Mustafa Sertel, consulul general al Turciei la Constanţa, subprefectul judeţului Constanţa, Levent Accoium, alte personalităţi locale, precum şi angajaţii magazinului.
 
După numeroase eforturi depuse şi multă muncă, Praktiker, cel mai cunoscut brand de Do-It-Yourself (DIY) din România, a redeschis magazinul din reţea din Constanţa, care a fost remodelat astfel încât să le ofere clienţilor o nouă experienţă de cumpărături, îmbunătăţită. „Noi am preluat compania Praktiker România acum trei ani. Avem 27 de magazine în 23 de oraşe ale ţării. Iubesc Constanţa, deoarece eu sunt constănţean. Mă simt constănţean şi, chiar dacă petrec mult timp la Bucureşti, inima şi sufletul meu au rămas aici. Acum câteva săptămâni am cumpărat magazinele din Ploieşti şi Constanţa, pe care am dorit să le facem mult mai accesibile pentru cumpărători. În acest sens, am demarat o acţiune de remodelare a magazinului astfel încât clienţii să poată face mai uşor cumpărături. Mostrele au fost puse mai sus pe rafturi, iar produsele care urmează să fie cumpărate sunt la îndemâna clienţilor. Prin urmare, acum se pot face cumpărături mult mai uşor decât înainte. Vom continua remodelarea magazinelor noastre. La acest moment, avem în proprietate cinci magazine. Peste câteva săptămâni va mai fi finalizat încă un magazin. Planul nostru este să preluăm toate magazinele în care suntem chiriaşi şi să devenim proprietari. De asemenea, avem şi o surpriză pentru clienţi. Cei care vor face cumpărături în perioada 12-16 mai vor primi TVA-ul cadou. Compania va continua procesul de reconfigurare a magazinelor Praktiker. Mai mult, vom deschide alte magazine, dintre care trei vor fi în Bucureşti“, a declarat Omer Susli.
 
Potrivit acestuia, până la finele anului, Praktiker, care deţine 27 de magazine, va remodela şi va redeschide 20 dintre acestea. Precizăm că la magazinul din Constanţa lucrează 75 de persoane. Investiţia de remodelare a magazinului din municipiu a ajuns la 600.000 de euro.

Promoţii atractive pentru clienţii din Constanţa  

„Odată cu noul concept de magazin, le aducem clienţilor noştri din Constanţa şi promoţii atractive. Astfel, pentru orice achiziţie făcută în perioada 12-16 mai, clienţii Praktiker Constanţa primesc, sub formă de voucher, o reducere de preţ egală cu valoarea TVA-ului de pe bonul fiscal. Reducerea este valabilă în perioada imediat următoare, 17-31.05.2017, pe un singur bon fiscal, şi se va aplica sub formă de discount valoric“, a spus Mirela Ochiana, marketing manager Praktiker România.
 
Mai multe informaţii despre campania „TVA cadou“ sunt disponibile în magazin şi în regulamentul oficial al campaniei, pe www.praktiker.ro. Începutul sezonului cald le aduce clienţilor Praktiker din Constanţa multe reduceri şi oferte la produsele de sezon şi preţuri incredibil de mici.

Performanţă bună pentru magazinul din Constanţa 

Magazinul din Constanţa este o unitate de vânzare cu rezultate foarte bune, alături de multe altele din ţară. Desigur, acesta este un argument în plus în favoarea investiţiei făcute, susţin reprezentanţii companiei. „Magazinul nostru din Constanţa performează foarte bine şi acesta este unul dintre motivele pentru care am ales să îl includ pe lista primelor zece magazine modernizate din reţeaua Praktiker. Mai mult decât atât, este şi magazinul pe care l-am achiziţionat recent, prin finanţare CEC Bank, cum este şi cazul magazinului din Ploieşti, modernizat şi redeschis în luna martie. Procesul de modernizare a unităţilor noastre de vânzare este unul complex şi de durată, dar îmi doresc să continui în această direcţie şi să investesc în toate magazinele Praktiker din România“, a mai spus Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Obiective principale, cu impact direct şi pozitiv asupra clienţilor 

Aşa cum este cazul tuturor celorlalte magazine Praktiker din România modernizate, şi în cazul magazinului din Constanţa reprezentanţii companiei au avut în vedere cinci obiective principale, cu impact direct şi pozitiv asupra clienţilor şi a experienţei lor de cumpărare: 
  • Introducerea unor game noi de produse, potrivite cu aşteptările clienţilor. Sortimentele de produse au fost regândite pentru a le oferi clienţilor mai multe variante pe fiecare categorie de preţ. Noul portofoliu de produse se adresează atât profesioniştilor în amenajări şi construcţii, cât şi clienţilor beneficiari finali.
  • Un concept nou de semnalistică: afişele de orientare în magazin, punctele de informare, afişele ambientale, preţurile produselor şi semnalizarea promoţiilor. Toate acestea sunt acum marcate foarte clar, uniform, într-o modalitate care să faciliteze procesul de cumpărare.
  • O nouă strategie de merchandising, care să fluidizeze procesul de alegere şi achiziţie. Este vorba despre o nouă aranjare a produselor la raft, conform unor norme, reguli şi logici de cumpărare, care să transforme procesul de achiziţie într-unul mult mai facil pentru cei care trec pragul magazinului Praktiker modernizat.
  • Informaţii locale de vânzare pentru produsele care necesită detalii suplimentare la achiziţie, prin intermediul fişei tehnice a fiecărui produs, respectiv a panourilor superioare care se află în topul rafturilor şi care conţin specificaţii tehnice clare, sfaturi şi modalităţile de utilizare a produselor, inclusiv recomandarea Praktiker pentru profesionişti şi amatori. Pentru a nu afecta vizitatorii magazinului în perioada desfăşurării lucrărilor de modernizare, acestea s-au realizat structurat, pe arii şi departamente.

Despre Praktiker România

Reamintim că Omer Susli, proprietarul Praktiker România, a achiziţionat magazinele din Ploieşti şi Constanţa, împreună cu terenurile aferente, prin finanţare din partea CEC Bank. Până la momentul achiziţiei, retailerul de bricolaj opera în cele două locaţii în baza unor contracte de închiriere. Praktiker România operează 27 de magazine, în 23 de oraşe din ţară, dintre care deţine cinci, pe cele din Piatra Neamţ, Galaţi, Focşani, Ploieşti şi Constanţa.
 
Afacerile Praktiker au ajuns, în 2015, la aproape 608 milioane de lei, cu aproximativ 1.500 de angajaţi, dar avea pierderi de 10,6 milioane de lei. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse de grădinărit şi materiale de amenajări, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice. În plus, magazinul online www.praktiker.ro pune la dispoziţia clienţilor din toată ţara o varietate de peste 20.000 de produse.
 
În prezent, Praktiker are implementate programe de fidelizare cu avantaje, customizate pentru cele trei mari categorii de clienţi, consumatori finali - cardul de client fidel -, client profesionist - mester card -, şi clienţii Business to Business. Aceste programe permit clienţilor să beneficieze de avantaje pentru cumpărăturile de la Praktiker.

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.