31 Mar, 2009 02:58
8738
Stefania CHERMANEANU
Heineken România
oferă cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piaţa locală de bere. Anul
trecut, cifra de afaceri a atins valoarea de 960 de milioane de lei brut (829
de milioane de lei net).
„Sunt foarte încântat
să anunţ că Heineken România a realizat o creştere a cifrei de afaceri cu 20%
în 2008, reuşită care îi consolidează poziţia puternică de pe piaţa berii din
România. Am demonstrat că dezvoltarea unei culturi în cadrul companiei
Heineken, care are la bază performanţa, aduce rezultate bune, în conformitate
cu aşteptările noastre. Ceea ce ne face cu adevărat sǎ continuǎm creşterea
valorii pe termen lung sunt cultura companiei şi valorile sale fundamentale:
Responsabilitate, Respect, Bucurie şi Pasiune pentru Calitate", a declarat
Edwin Botterman, managing director Heineken România. În cursul anului trecut,
compania şi-a lărgit portofoliul cu marca Neumarkt, în urma achiziţiei Bere
Mureş. În prezent, Heineken este cel mai mare producător de bere de pe piaţa
autohtonă care acoperă toate segmentele pieţei: Heinken, Zipfer (import),
Edelweiss (import), Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau,
Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. În România are cinci fabrici
de bere: la Constanţa, Craiova, Haţeg, Miercurea-Ciuc şi Târgu Mureş. „Sunt
sigur că în spatele rezultatelor pozitive ale mărcilor Heineken România este
respectul pentru fiecare consumator şi fiecare client, precum şi capacitatea
noastră de a produce mǎrci de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor şi
preferinţelor acestora", a spus Marius Meleşteu, director comercial Heineken
România.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: