AJFP Constanţa a încheiat protocoale cu 10 primării. Vezi de ce

Protocol AJFP Constanţa – unităţi teritorial administrative încasare şi de virare la bugetul de stat şi bugetele asigurărilor sociale de stat a sumelor încasate în numerar

Administratia Judeteana a Finantelor Publice Constanta aduce la cunostinta contribuabililor persoane fizice care datoreaza impozit pe veniturile din activitati agricole ca potrivit prevederilor OMFP 1714/2013 pentru aprobarea Procedurii de incasare si de virare la bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat a sumelor incasate in numerar de catre compartimentele de specialitate ale unitatilor administrativ teritoriale, precum si modul de colaborare si realizare a schimbului de informatii dintre organele fiscale din cadrul ANAF si organele fiscale din cadrul unitatilor administrativ teritoriale s-a instituit posibilitatea achitarii impozitului pe veniturile din activitati agricole la sediile unitatilor administrativ teritoriale (in speta Primarii) in situatia in care in localitatea de domiciliu a respectivului contribuabil nu exista o unitate teritoriala a ANAF si daca exista un protocol incheiat in acest sens.

Pana la data prezentei AJFP Constanta a incheiat protocoale cu un numar de 10 unitati admistrativ teritoriale, dupa cum urmeaza:
Primaria Comunei Aliman;
Primaria Orasului Negru – Voda;
Primaria Comunei 23 August;
Primaria Comunei Adamclisi;
Primaria Comunei Baraganu;
Primaria Comunei Ion Corvin;
Primaria Orasului Murfatlar;
Primaria Comunei Nicolae Balcescu;
Primaria Comunei Lumina;
Primaria Comunei Ciocarlia.
Astfel, contribuabilii care au domiciliul fiscal in raza teritoriala a acestor comune/orase pot achita impozitul pe veniturile din activitati agricole la respectivele unitati administrativ teritoriale.


Contribuabilii pot efectua plata si partial in cazul in care nu dispun de fondurile necesare in vederea stingerii integrale a obligatiei de plata  iar data platii este data inscrisa in documentul de plata eliberat de unitatea administrativ teritoriala.

In termen de 5 zile de la data incasarii sumelor, compartimentele de specialitate ale unitatilor administrativ teritoriale depun banii in contul special deschis la unitatile de trezorerie odata cu situatia privind sumele incasate reprezentand obligatii fiscale pentru efectuarea unor verificari scriptice de catre trezorerie.

Lista unitatilor administrativ teritoriale cu care AJFP Constanta a incheiat     protocoale in acest sens este publicata pe site-ul AJFP Constanta la sectiunea Informatii Publice – bugete locale.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.