Licitaţie la Radioul public Radio România caută agenţie de publicitate

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a iniţiat procedura pentru atribuirea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Antena Satelor şi Radio România Regional.
 
"Pentru eficientizarea activităţii de vânzare a spaţiului publicitar SRR, considerăm necesară colaborarea cu o agenţie de vânzări media care să aibă un portofoliu de clienţi cât mai consistent şi care să acopere toate sectoarele media (radio, TV, internet, presă), capabilă să asigure realizarea unui venit minim garantat anual de 3.150.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 700.000 euro (exclusiv TVA), cerinţă obligatorie impusă prin caietul de sarcini", se spune într-un document al SRR, citat de Mediafax.
 
În 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.
 
SRR deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti, peste 10 staţii regionale şi locale şi Radio Chişinău. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Radio Junior şi agenţia de presă Rador.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.