Noi reguli în ce privește Telefonul consumatorului

În data de 21 ianuarie 2015 a intrat în vigoare Ordinul privind unele măsuri de informare a consumatorilor, pentru corecta informare a operatorilor economici şi consilierea acestora.
 
Pentru corecta informare a consumatorilor şi pentru a le da acestora posibilitatea să afle informaţii referitoare la modul în care pot face sesizări ori reclamaţii cu privire la produsele şi/sau serviciile ce le sunt puse la dispoziţie, operatorii economici au obligaţia să afişeze numărul de telefon denumit TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551, adresa şi numerele de telefon/fax ale comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor în a căror rază teritorială se află operatorul economic, precumşi adresa site-ului Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro."
 
Noua plachetă denumită TELEFONUL CONSUMATORILOR are dimensiunea de 16cmx16 cm şi este gratuită.
 
Placheta are inserat art. 42 din OG 21/1992, respectiv “Reprezentanţii asociaţiilor de consumatori nu au drept de control al operatorilor economici”.
 
În acest fel, operatorii economici vor fi feriţi de controale venite din partea reprezentanţilor organizaţiilor neguvernamentale.
 
Placheta  se poate descărca de pe site-ul  anpc, sau poate fi ridicata pe suport de hartie de la CJPC Constanta.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.