Peste un milion de utilizatori ai Facebook și-au schimbat, zilele acestea, poza de profil în curcubeu pentru a-și arăta sprijinul față de căsătoriile gay. Ceea ce mulţi nu ştiua însă este că acesta a fost, de fapt, un experiment lansat de rețeaua de socializare orin intermediul căruia s-au adunat informații despre cum utilizatorii pot fi influențați, se arată pe B1tv.ro.
Mark Zuckerberg, f
ondatorul companiei și-a supus utilizatorii unui test psihologic pentru a strânge informații referitoare la impactul rețelei asupra utilizatorilor. Deși acest experiment ar putea duce la iritarea utilizatorilor pentru că oamenii au fost supuși unor cercetări prin care comporamentul lor ar fi fost manipulat în scopuri pur științifice, fără acordul lor, Suzy Moat, profesoară la Warwick Business School, a declarat că este normal ca astfel de companii să efectueze studii de cercetare cu privire la modul în care poate fi influențat comportamentul utilizatorilor, potrivit B1tv.ro.
sursa: B1tv.ro
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: