26 Nov, 2016 05:17
13447
Emilian ANDREI
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunță că a fost depusă la ANAP, spre validare, documentația de atribuire pentru Varianta de Ocolire Techirghiol.
Potrivit unui comunicat de presă, postat pe pagina oficială de internet a companiei, condițiile de relief din zona traseului permit adoptarea unei viteze de proiectare de 100 - 120 km/h.
În acest sens, C.N.A.I.R. urmărește construcția unei legături rutiere rapide între autostrada A2 și sudul litoralului, astfel că Varianta de Ocolire Techirghiol va avea profil de drum expres.
Drumul expres Varianta de Ocolire Techirghiol are rolul de a prelua traficul de pe autostrăzile A2, A4 și de a-l dirija spre litoralul de sud al Mării Negre, respectiv Punctul de trecere al frontierei cu Bulgaria.
Traseul drumului va avea o lungime totală de 25,875 km. Acesta începe din intersecția drumurilor naționale DN 39 cu DN 39A, zona pasajului RO-RO, la intrarea în localitatea Eforie, și se desfășoară pe direcția nord-sud, trece prin apropierea localităților Eforie, Techirghiol, Movilița, Biruința, Moșneni și 23 August.
Caracteristicile drumului expres sunt:
Profil transversal
-platformă: 21,50m
-parte carosabilă: 2x7,00m
-acostamente: 2x1,50m
-benzi de încadrare: 2x0,75m
-pasaje subterane: 4 buc
-pasaje supraterane: 5 buc
-intersecții cu alte căi de comunicație: 3 buc
Noduri rutiere
Eforie Nord (km 0+000) – punct de plecare din DN 39
Techirghiol Vest ( km 8+550 ) – intersecție cu DN 38
23 August ( km 25+875 ) – sfârșit drum în DN 39.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*:
26 Nov, 2016 11:29
Ar trebui sa se construiasca un pod intre Cumpana si Potarnichea pentru usurarea traficului pe podul Agigea.