Vlad Tausance, omul din spatele milionului de like-uri pentru Klaus Iohannis

Vlad Tausance, cel care s-a ocupat de comunicarea online în campania lui Klaus Iohannis a declarat într-un interviu acordat Andreei Vasile şi publicat pe blogul acesteia, că Iohannis nu a fost un produs politic greu de promovat aşa cum ar putea părea la prima vedere.

Tausance a mai spus că reţeta strategiei de comunicare pe care au adoptat-o s-a bazat pe reflectarea adevăratei personalităţi a lui Iohannis, relateaza Hotnews.

„Dacă este să ne luăm după reţete, Klaus Iohannis este un produs politic greu de promovat online. Nu face poze cu pisici (deşi are peste 5 azilante la curte), refuză să-şi folosească familia în campanie (deşi are o soţie minunată şi elegantă), nu vrea să intre în detalii despre viaţa personală (deşi este pasionat de ciclism şi de trandafiri), nu este spumos (deşi are un sarcasm sibian de clasă), nu se lasa umanizat (deşi este mai mult om decât om politic)“, spune Vlad Tausance.

Sursa: revista22.ro
Sursa foto: cezarmaroti.ipage.com

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.