26 Mar, 2009 00:00
1064
Comunicat de Presă
Bucureşti, 26.03.2009
Str. Gh.Polizu 58-60, Sector 1011062 Bucuresti
Telefon: +40 21 3078.414Telefax: +40 21 312.37.20
E-Mail: cristina.albu@generali.ro
sau Free Communication
Telefon: 021.207. 47.40, 0752.111.725
E-Mail: irina.patru@freecomm.ro
Generali Asigurări a subscris în 2008 cu 40% mai multe asigurări de viaţă decât în 2007
Generali Asigurări a înregistrat în anul 2008 rezultate foarte bune pe segmentul asigurărilor de viaţă, totalizând un volum de prime brute subscrise de 85,4 milioane RON, cu 40% mai mult comparativ cu 2007. Per ansamblu, compania a crescut anul trecut cu 9% faţă de anul precedent, cumulând vânzări totale de 417,5 milioane RON. Şi asigurările generale au continuat tendinţa de evoluţie, volumul de prime brute subscrise fiind de 332,1 milioane RON, cu 3% mai mult comparativ cu 2007.
În cadrul asigurărilor de viaţă, asigurările unit-linked au avut o creştere de 201% (15,4 milioane RON). Asigurările individuale îşi păstrează ponderea în totalul portofoliului, cu un procent de 86%, restul fiind reprezentate de asigurările de grup.
La asigurările generale, creşteri semnificative au înregistrat următoarele linii de business: asigurările de locuinţe (+28%), asigurările de incendiu şi calamităţi (+25%), asigurările de răspundere civilă generală (+19%), asigurările agricole (+11%) şi asigurările RCA (+8%).
„Anul trecut am reuşit să ne îmbunătăţim considerabil rata daunalităţii şi să impunem o practică de subscriere prudenta la nivelul companiei, pe toate categoriile de produse de asigurare. Preferăm să avem o afacere sănătoasă decât să alergăm după cota de piaţă. Stagnarea pe CASCO se explică prin decizia noastră de a menţine franşiza pe toate canalele de distribuţie, dar şi prin scăderea parcului naţional auto, simţită în mod special în a doua parte a anului”, a declarat Marie Kovářová, Preşedinte şi Director General al Generali Asigurări.
„Pentru 2009 ne vom concentra atenţia în mod special asupra asigurărilor de viaţă şi segmentelor non-auto, non-life retail şi non-life corporate, întrucât considerăm că acestea sunt categoriile cu cel mai mare potenţial de dezvoltare în contextul de piaţă actual. Ne dorim însă o creştere a volumului de prime brute subscrise pe toate categoriile de produse. Mizăm pe calitatea înaltă a serviciilor noastre, puterea brandului Generali, prezenţa bună pe segmentul corporate, precum şi pe reţeaua extinsă de parteneri şi pe echipa de angajaţi profesionişti”, a adăugat Kovářová.
Volumul de prime subscrise s-a realizat în 2008 prin intermediul tuturor canalelor de vânzare, Direcţia Centrală, Sucursala Bucureşti, cele 90 de agenţii teritoriale şi puncte de lucru, brokeri, bănci partenere.
Grupul Generali
În 2008, Grupul Generali a înregistrat un volum total de prime brute subscrise de 68 miliarde EUR, reprezentând o creştere de 3,9% comparativ cu 2007. Sectorul viaţă a crescut cu 3,2%, la o valoare de 46,8 miliarde EUR, în timp ce sectorul non-viaţă a evoluat cu 5,5% în comparaţie cu anul precedent, totalizând 22 miliarde EUR. Profitul net a fost de 861 milioane EUR.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi www.generali.com.
Biroul de Presă
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: