MasterCard desfăşoară o campanie promoţională naţională împreună cu cele mai mari reţele de hypermarketuri

MasterCard desfăşoară o campanie promoţională naţională împreună cu cele mai mari reţele de hypermarketuri

· Consumatorii care plătesc cu cardul în hypermarketuri între 4-28 noiembrie 2010 pot câştiga premii în obiecte sau bani
· Valoarea totală brută a premiilor este de peste 300.000 de lei
 
Bucureşti, 4 noiembrie 2010 - MasterCard Europe derulează în perioada 4-28 noiembrie o campanie promoţională în 41 de hypermarketuri Carrefour, real,-, Cora şi Auchan, din 13 oraşe din ţară. Campania se adresează persoanelor care deţin un card de debit sau credit, marca MasterCard® sau Maestro®, şi îl folosesc pentru plata cumpărăturilor într-unul dintre hypermarketurile participante.

„Campaniile anuale MasterCard pentru încurajarea plăţilor cu cardul au devenit o tradiţie încă din 2001, cu sprijin tot mai ridicat din partea comercianţilor parteneri şi o participare tot mai numeroasă a posesorilor de carduri”, spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager, MasterCard Europe. „Anul trecut, spre exemplu, 31% dintre tranzacţiile estimate pe locaţiile participante s-au înscris în promoţia MasterCard.”

În hypermarketurile Cora, promoţia curentă se desfăşoară în fiecare săptămână din perioada 4-28 noiembrie, de joi până duminică, între orele 10.00 – 22.00. În celelalte hypermarketuri – Auchan, Carrefour şi real,- – posesorii de carduri se pot înscrie joi şi vineri între orele 14.00 – 22.00, iar sâmbăta şi duminica, între 10.00-22.00.

 „Experienţa ne-a arătat că trimestrul al IV-lea este cel mai activ din perspectiva utilizării cardurilor,” completeaza Gorgăneanu. „Am decis de multă vreme, strategic, să susţinem această perioadă a anului prin programe promoţionale. Campaniile noastre, organizate în lunile de iarnă, au determinat sistematic o creştere de la an la an a valorii şi a numărului de tranzacţii pe care posesorii de carduri le fac la comercianţi şi sperăm ca nici acest an să nu fie o excepţie.”

Deţinătorii unui card Maestro sau MasterCard care îl utilizează pentru plata cumpărăturilor într-un hypermarket participant Carrefour, Cora sau real,- primesc de la casieră, împreună cu chitanţa de plată şi bonul fiscal, un card de carton. La standul de promoţie, posesorii trec cardul de carton printr-un aparat asemănător unui POS, iar pe ecranul unui laptop conectat la acest dispozitiv apare mesajul cu premiul câştigat sau mesajul necâştigător. În hypermarketurile Auchan, clienţii primesc cardul de carton în momentul în care merg, având bonul fiscal şi chitanţa de plată cu cardul, la standul de promoţie.

„Mecanismul atrăgător, care simulează încă o tranzacţie de plată cu cardul, precum şi premiile acordate pe loc, i-au convins pe mulţi posesori de carduri să participe la campania MasterCard de anul trecut. Iar pe noi, succesul acesteia ne-a făcut să extindem în 2010 numărul de hypermarketuri şi de oraşe participante”, mai spune Ioana Gorgăneanu.

Anul trecut, acţiunile derulate în perioada campaniei MasterCard au ajuns la peste 1,6 milioane de persoane, participanţii la promoţie fiind de peste 116.000.

Premiile din acest an constau în obiecte – care se acordă pe loc – şi bani, ce se virează în conturile de card ale câştigătorilor. În cadrul campaniei, MasterCard Europe acordă 82 de premii în bani – câte două premii pentru fiecare hypermarket – în valoare unitară de 1.000 de RON. Valoarea totală brută a premiilor este de peste 300.000 de lei. Fiecare plată cu cardul efectuată în perioada promoţiei, indiferent de sumă, acordă dreptul de înscriere şi măreşte şansele de câştig.

Oraşele participante la campanie sunt Bucureşti, Braşov, Baia-Mare, Cluj-Napoca, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Suceava, Târgu-Mureş şi Timişoara.
 
Detalii despre campanie sunt disponibile pe site-ul www.mastercard.ro.

# # #

Despre MasterCard Worldwide
În calitatea sa de companie de plată de top, MasterCard Worldwide se află în centrul comerţului. MasterCard are rol de francizor, procesator şi consilier în industria plăţilor şi susţine comerţul, oferind un liant economic important între instituţii financiare, autorităţi, companii, comercianţi şi posesori de carduri din întreaga lume. În 2009 consumatorii au generat, la nivel global, un volum brut al tranzacţiilor de 2,5 trilioane $, pe produsele emise sub mărcile companiei. Cu susţinerea MasterCard Worldwide Network – cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume – MasterCard procesează anual peste 22 de miliarde de tranzacţii şi are capacitatea să administreze 140 de milioane de tranzacţii pe oră, cu o durată medie de 140 milisecunde şi 99,99 acurateţe. MasterCard  promovează comerţul global prin intermediul familiei sale de mărci, incluzând MasterCard®, Maestro® şi Cirrus®, prin produsele sale de bază – credit, debit şi prepaid – şi prin platformele şi funcţionalităţile sale inovatoare, cum sunt MasterCard PayPass™ şi MasterCard inControl™. MasterCard deserveşte consumatorii, autorităţile şi companiile din peste 210 ţări şi teritorii. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.mastercard.com. Urmăriţi-ne pe Twitter: @mastercardnews.

Despre MasterCard Europe
MasterCard Europe administrează afacerea MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene. Prin intermediul reţelei sale de birouri locale, MasterCard Europe înţelege şi vine în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienţilor din diferitele pieţe din Europa, permiţându-le să realizeze afaceri aşa cum îşi doresc.

În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informaţii în vederea familiarizării acestora cu noţiunile uzuale din domeniul financiar-bancar şi a unei administrări eficiente a finanţelor personale. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi www.mastercard.ro/educard.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

#ConstanțaEsteBine Valul 4 de energie – partea a doua - ziua 9 .17 aprilie 2024. Ne aflăm în plin val de lună în creștere

17 Apr 2024 452

ONRC Județul Constanța, în topul celor mai mari creşteri ale numărului de suspendări de firme înregistrate în primele două luni din 2024

14 Apr 2024 2669

Care sunt tendințele sezonului estival 2024

13 Apr 2024 465

Chiriile cresc de la un an la altul. Care sunt prețurile la început de an 2024, în municipiul Constanța?

02 Apr 2024 1604

Vești bune de la Ministerul Muncii! Mai multe indemnizații, majorate de la 1 martie 2024

05 Mar 2024 2953

O fermă de creștere și abatorizare prepelițe, deținută de Ferma Buna SRL din Constanța, scoasă la licitație. Bunul a fost evaluat la peste 5 miloane de lei (DOCUMENT)

01 Mar 2024 843

#ConstantaEsteBine Valul doi de energie – partea a doua – ziua 7. Următoarele șapte zile cu luna în creștere sunt foarte intense

16 Feb 2024 693

Clasamentul celor mai căutate staţiuni la acest moment arată că Mamaia şi Eforie Nord îşi dispută prima poziţie

06 Feb 2024 668

Licitații Constanța Primăria Medgidia, modificări la contractul cu Bau Stark SRL pentru lucrările de la Spitalul Municipal Medgidia (DOCUMENT)

02 Feb 2024 1559

Debitul Dunării va fi în creştere, săptămâna viitoare! Anunțul hidrologilor

28 Jan 2024 724

Ministrul Învățământului „Între iunie 2023-iunie 2024 avem o creştere a salariilor de peste 50% în medie, în învăţământ“

15 Jan 2024 876

Transportul rutier de mărfuri a crescut cu 1,2%, în primele 9 luni din 2023. Situația transportului maritim

13 Jan 2024 674

Modă Pentru 2024. Culori vii, materiale inovatoare și stiluri neașteptate

07 Jan 2024 1438

Premierul României, Marcel Ciolacu, anunţă o creştere economică de 3,4% pentru 2024; peste 7% din PIB, pentru investiţii (VIDEO)

04 Jan 2024 661

Sondaj de opinie Ce obiective personale îți propui să atingi în noul an?

31 Dec 2023 1026