Universitatea „Ovidius” din Constanţa angajează. 12 posturi, vacante

Universitatea „Ovidius” din Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere/execuţie, vacante, după cum urmează:

  • 1 post inginer S I – director tehnic și administrativ în cadrul Direcției Tehnice și Administrative;
  • 1 post inginer SI - Șef Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții în cadrul Direcției Tehnice și Administrative;
  • 1 post inginer S II – Șef Birou Pază în cadrul Direcției Generale și Administrative;
  • 1 post administrator patrimoniu SI – Șef Birou Prevenire și Protecție în cadrul Direcției Generale și Administrative;
  • 1 post inginer S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții;
  • 1 post inginer S II în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții;
  • 1 post inginer sistem S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Administrare și întreținere Rețele și Echipamente IT;
  • 2 posturi administrator patrimoniu S I în cadrul Direcției Tehnice și Birou Achiziții Publice;
  • 1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Magazia Centrală;
  • 1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Compartimentului Control Financiar de Gestiune, Inventariere și Casare;
  • 1 post administrator patrimoniu M I în cadrul Compartimentului Control financiar de Gestiune, Inventariere și Casare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
  • 1 post inginer S I – director tehnic și administrativ în cadrul Direcției Tehnice și Administrative:
- studii necesare – studii superioare în domeniul construcții, mecanic și automatizări;
- vechimea în specialitate – 7 ani.
 
  • 1 post inginer SI- Șef Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții în cadrul Direcției Tehnice și Administrative:
- studii necesare – studii superioare în domeniul consttucți, mecanic și automatizări;
- vechimea în specialitate – 7 ani.
 
  • 1 post inginer S II – Șef Birou Pază în cadrul Direcției Generale și Administrative:
- studii necesare – studii superioare de licență;
- vechimea în specialitate – 4 ani;
- atestat profesional conform Legii nr. 333/2003.
 
  • 1 post administrator patrimoniu SI – Șef Birou Prevenire și Protecție în cadrul Direcției Generale și Administrative:
- studii necesare – studii superioare de licență în domeniile – științe inginerești, științe agricole și silvice;
- vechimea în specialitate – 7 ani;
- diplomă/certificat absolvire curs în domeniul securității și sănătății în muncă, cu conținut minim celui prevăzut în anexa nr. 6 b din H.G. nr. 1425/2006, cu durata de cel puțin 80 ore sau diplomă de master sau doctor în domeniul securității și sănătății în munca;
- diplomă/certificat absolvire al unui program de învățământ postuniversitar în domeniul securității și sănătății în muncă, cu durată de cel puțin 180 ore sau diplomă de master sau doctor în domeniul securității și sănătății în muncă.
 
  • 1 post inginer S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții:
- studii necesare – studii superioare în domeniul construcții civile;
- vechimea în specialitate – 7 ani;
- atestat MLPAT dirigente de șantier, minim domeniu 2.2.
 
  • 1 post inginer S II în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Tehnic Patrimoniu și Investiții:
- studii necesare – studii superioare tehnice, specializare instalații electrice, sanitare, termice și ventilație;
- vechimea în specialitate – 4 ani.

 
  • 1 post inginer sistem S I în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Birou Administrare și întreținere Rețele și Echipamente IT:
- studii necesare – studii superioare în domeniul informatic sau tehnic;
- vechimea în specialitate – 7 ani.
 
  • 2 posturi administrator patrimoniu S I în cadrul Direcției Tehnice și Birou Achiziții Publice:
- studii necesare – stadii superioare în domeniul tehnic;

- vechimea în specialitate – 7 ani din care cel puțin 2 ani în achiziții publice;
- diplomă/certificate absolvire curs în domeniul achizițiilor publice.
 
  • 1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Direcției Tehnice și Administrative, Magazia Centrală:
- studii necesare – studii superioare de licență;
- vechimea în specialitate – minimum 1 an.
 
  • 1 post administrator patrimoniu S III în cadrul Compartimentului Control Financiar de Gestiune, Inventariere și Casare:
- studii necesare – studii superioare de licență;
- vechimea în specialitate – minimum 1 an.
 
  • 1 post administrator patrimoniu M I în cadrul Compartimentului Control financiar de Gestiune, Inventariere și Casare:
- studii necesare – studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
- vechimea în specialitate – minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

02 februarie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
10 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
16 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.
 

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare la sediul Universităţii „Ovidius” din Constanţa – Direcţia Resurse Umane, Biroul Personal – Cămin I – camera 14 , bd. Mamaia nr. 124, telefon 0241.606.441.


Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Facultatea de Matematică și Informatică a Universității Ovidius Constanța a înființat un grup consultativ

05 Mar 2021 451

Întâlnire între viceprimarul Constanței și reprezentanții Universității Ovidius. Municipalitatea le va sprijini proiectele

05 Mar 2021 584

Universitatea Ovidius Continuă demersurile pentru înfiinţarea programului de studii de Teologie islamică pastorală

04 Mar 2021 670

Universitatea Ovidius a organizat primul seminar online pe tema utilizării tehnologiei informatice Blockchain în economie și finanțe

03 Mar 2021 918

LIVE Primarul Vergil Chițac, despre stadiul lucrărilor din cadrul proiectului "Creșterea eficienței energetice a imobilului Liceul Ovidius Constanța"

03 Mar 2021 847

În fiecare week-end Cursuri de limba franceză pentru elevii de-a XI-a și a XII-a

02 Mar 2021 699

Mesaje de condoleanțe la dispariția academicianului Marian Traian Gomoiu

26 Feb 2021 1742

Noul redactor-șef al biroului de presă al Universității „Ovidius” Constanța este Dan Mihăescu

25 Feb 2021 1628

6.500 euro pentru studenții cu dizabilități din domeniul informaticii sau conexe

22 Feb 2021 576

Învățământul online prilejuiește parteneriate benefice Activități comune între Liceul „George Călinescu” și Universitatea „Ovidius”

20 Feb 2021 1279

De luni, 22 februarie Universitatea „Ovidius” va relua cursurile semestrului II în sistem hibrid

17 Feb 2021 1130

Și studenții au protestat azi în faţa Prefecturii Constanţa. Ce nemulțumiri au

12 Feb 2021 655

Facultatea de Educație Fizică și Sport a UOC se implică pentru un stil de viață sănătos în randul tinerilor

12 Feb 2021 555

Universitatea „Ovidius” din Constanța are în vedere înființarea a două programe noi de licență

05 Feb 2021 1033

Printre ele, înființarea unui spital universitar Universitatea „Ovidius” din Constanța a inclus în Strategia de Dezvoltare Instituțională trei noi obiective de investiții

30 Jan 2021 1566