Actualitate

Autoritatea Navală Română va dota Căpitănia Zonală Drobeta Turnu Severin cu o şalupă de inspecţie şi control (document)


Autoritatea Navală Română doreşte să achiziţioneze o şalupă de inspecţie şi control (corp PAFS), în valoare estimată de 1.571.429 lei. Noua achiziţie va fi livrată la Căpitănia Zonală Drobeta Turnu Severin.


Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 16.03.2020, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Oferta trebuie sa fie valabilă până la 16.07.2020. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 19 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor în a 11-a zi.


Produsul pe care autoritatea contractantă doreşte să îl achiziţioneze constă într-o şalupă de patrulare şi inspecţie cu toate echipamentele, sistemele, aparatura, dotările şi accesoriile prevăzute în specificaţia tehnică, pe care contractantul se obligă să le furnizeze autorităţii contractante. Toate componentele care intră în alcătuirea completului vor fi noi, fără a fi utilizate anterior şi fără să fi avut alt proprietar anterior. Pentru Căpitănia Zonală Drobeta Turnu Severin este necesară achiziţionarea acestei şalupe de inspecţie şi control care să înlocuiască o şalupă cu durata normală de funcţionare îndeplinită, care va fi scoasă din funcţiune.


Şalupa de patrulare şi inspecţie care face obiectul acestei achiziţii va eficientiza activitatea de inspecţie şi control prin asigurarea unui timp de reacţie mai scurt în caz de intervenţii, reducerea cheltuielilor cu reparaţiile şalupelor vechi şi va contribui la creşterea siguranţei navigaţiei pe Dunăre.

 

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele ce deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Dumitrache Cosmin Laurenţiu - director general, Calboreanu Tiberiu Constantin - director general adjunct, Zanfir Laurenţiu - director Direcţia Inspecţii Siguranţă şi Securitate Navală, Calintaru Cristina - director Directia Economica, Ghiba Mihai Gheorghe - director C. Z. Drobeta Turnu Severin, Halinga Gheorghe - şef Serviciu Siguranţa Navigaţiei C. Z. Drobeta Turnu Severin, Baloşin Ionel - Serviciul Siguranţa Navigaţiei C. Z. Drobeta Turnu Severin, Merecioni Alice Mirela - Compartiment Tehnic C. Z. Drobeta Turnu Severin, Popa Tiberius - Serviciul Financiar Contabilitate şi Administrativ C. Z. Drobeta Turnu Severin, Muşat Raluca - Alina - şef Serviciu Investiţii Achiziţii Publice, Glodeanu Aura - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Artenie Tatiana-Silvia - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Dobre Georgiana - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Papp Roxana - şef Serviciu Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Ursache Gilda-Veronica - şef Birou Contabilitate, Vasilescu Naiden Gabriela-Andreea - şef Birou Juridic si Contencios, Tăbăcaru Daniela - Birou Juridic şi Contencios, Crăciunescu Corin - Biroul Juridic şi Contencios.

 

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Ofertantul trebuie să demonstreze că a livrat în ultimii 3 ani produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire la nivelul unuia sau mai multor contracte. Este vorba despre şalupe fluviale şi maritime folosite pentru transport materiale sau persoane, operaţiuni de manevre prin împingere sau remorcaje in porturi, salvare sau alte servicii. Ultimii 3 ani se calculează prin raportare la termenul limită pentru depunerea ofertelor cu aplicarea corespunzătoare a Instrucţiunii ANAP nr. 2/2017 (art.13). Se vor lua în considerare numai produsele livrate în acest interval pentru care se poate face dovada recepţionării.


În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.


Citeşte şi:

Autoritatea Navală Română a încheiat mai multe poliţe de asigurare cu trei firme. Iată despre ce este vorba! (document)
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Declarație de avere - Dorian Răducu, șef serviciu la Autoritatea Navală Română (documente)

02 Apr 2020 955

Declarație de avere - Norocela Mihaela Beneș, auditor superior la Autoritatea Navală Română (documente)

31 Mar 2020 731

Declarație de avere - Tiberiu Constantin Calboreanu, director general adjunct la Autoritatea Navală Română (documente)

28 Mar 2020 1174

Autoritatea Navală Română. Precizări despre valabilitatea documentelor personalului navigant român

23 Mar 2020 896

Autoritatea Navală Română. Măsuri privind activitatea de relații cu publicul

18 Mar 2020 451

Declarație de avere - Camelia Opriș, auditor principal la Autoritatea Navală Română (documente)

17 Mar 2020 1561

Declarație de avere - Felicia Nuțu, șef serviciu contabilitate la Autoritatea Navală Română (documente)

16 Mar 2020 1569

Declarație de avere - Cătălin Gabriel Gheorghiu, auditor principal la Autoritatea Navală Română (documente)

12 Mar 2020 1520

Declaraţie de avere - Nicolae Dudu, inspector la Autoritatea Navală Română (documente)

11 Mar 2020 1706

Declaraţie de avere - Daniel Dima, inspector la Autoritatea Navală Română (documente)

10 Mar 2020 1407

ANR a semnat cu o firmă din Constanţa un contract pentru livrarea de documente nefalsificabile (document)

07 Mar 2020 1547

Nova Power & Gas SRL din Cluj-Napoca va furniza gaze naturale către Autoritatea Navală Română (document)

05 Mar 2020 1322

Declaraţie de avere - Cosmin Dumitrache, director general la Autoritatea Navală Română (documente)

02 Mar 2020 2662

O societate din Râmnicu Sărat va furniza energie electrică Autorităţii Navale Române (document)

26 Feb 2020 965

Se caută o societate care să se ocupe de curăţenie la Căpitănia Zonală Tulcea (document)

20 Feb 2020 475