Aviz consumatorilor. Aplicația MyEnel nu este disponibilă





Consumatorii care au cont pe aplicația mobilă MyEnel nu o mai pot utiliza pentru o perioadă.
 
Cei care vor să intre în aplicație pentru plata facturii sau alte operațiuni primesc următorul mesaj:

 
„Aplicația MyEnel nu mai e disponibilă”

De asemenea, abonații au primit pe email și acest mesaj:

„Începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu 10 aprilie, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare

Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.”




La fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare”.


Citește și

Mai multe zone din Stațiunea Mamaia, Năvodari, Cernavodă și Fântânele, fără energie electrică astăzi

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Magazinele Enel din Constanţa, închise spre sfârșitul săptămânii. Metode alternative de efectuare a serviciilor de plată

13 Aug 2019 1626

Casieriile Enel nu vor funcționa luni, în ziua de Sfânta Maria

11 Aug 2016 1853