Actualitate

CN APM Constanţa Pasarela de pietoni de la Poarta 2 a Portului Constanţa va fi reabilitată (document)

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa va scoate din conturi circa 847.011 lei pentru execuţia lucrărilor la pasarela de pietoni de la Poarta 2.
 
În acest sens, va fi organizată o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Proiectare şi execuţie lucrări la Pasarela de pietoni Poarta 2“, în valoare estimată de 847.011 lei. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de  22.01.2019, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi. Cuantumul garanţiei de participare este de 8.470 de lei.
 
Obiectul contractului îl constituie proiectarea şi realizarea lucrărilor necesare pentru „Proiectare + execuţie lucrări RK Pasarela Pietoni Poarta 2“. Starea tehnică actuală a construcţiei a fost stabilită de către expert pe baza Normativului AND 522/2002 - Instrucţiuni tehnice pentru stabilirea stării tehnice a unui pod şi a Manualului privind defectele şi degradările apărute la podurile şi pasajele rutiere şi indicarea metodelor de remediere, indicativ AND 534/1998.
 
Concluzia expertizei este că defectele apărute în structură sunt cauzate în principal de scurgerea defectuoasă a apei de pe pasarelă, atât prin lipsa unui sistem de scurgere, cât şi prin realizarea unui sistem de rosturi de dilataţie care nu a funcţionat corespunzător. Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul-limită până la care ofertantul poate să adreseze solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor. La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Tivilichi Nicolae Dan - director general, Tănase Marian - director general adjunct, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Şerban Daniela - director economic, Hanganu Ciprian - director coordonator, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tanase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetică Port Constanţa, Daniel Niculescu - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Gamalan Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Moldoveanu Antoniela - inginer, Bola Laura Valentina - inginer; Cristian Albu - Expert Achiziţii (responsabil achiziţie), Felicia Stela Martin - Coordonator Serviciul Tehnic Reparaţii; Monica Arsenie - Serviciul  Patrimoniu şi Laurenţiu Matei Chircu - Serviciul Tehnic – Reparaţii, precum şi membrii Consiliului de Administraţie: Murgeanu Gabriela, Naftali Daniel-Adrian, Elena Petrascu, Mircea Burlacu, Batrinca Ghiorghe, Şerban Daniela.

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertanţii vor demonstra că au prestat, în ultimii 3 ani, servicii similare în domeniul proiectării de poduri de natură şi complexitate similare/comparabile cu cele care fac obiectul achiziţiei, în valoare cumulată de cel puţin 20.000 de lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte. Această valoare trebuie să reprezinte numai partea aferentă operatorului economic ofertant, în cazul în care a participat într-o asociere sau ca subcontractor.
 
Ultimii 3 ani vor fi calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei, cu menţiunea ca modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalări ale termenului-limită. De asemenea, ofertantul va demonstra finalizarea execuţiei (lucrări duse la bun sfârşit) în domeniul construcţiilor de poduri în ultimii cinci ani a unor lucrări de natură şi complexitate similar/comparabile cu cele care fac obiectul achiziţiei, în valoare cumulată de cel puţin 820.000 lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte de lucrări de aceeaşi natură. Această valoare trebuie să reprezinte numai partea executată de operatorul economic ofertant, în cazul în care a participat într-o asociere sau ca subcontractor. Ultimii 5 ani vor fi calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei, cu menţiunea că modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalări ale termenului-limită.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Pescarii sunt supăraţi! Accesul a fost complet restricţionat către Farul Alb din Portul Constanţa (galerie foto + video)

06 Jul 2019 3979

Judeţul Constanţa Restricții de circulație pentru reparații la Breteaua de conectare cu DN 39

05 Jul 2019 754

CN APM Constanţa a atribuit un contract pentru întreţinerea infrastructurii portuare. Ce firmă a câştigat (document)

04 Jul 2019 676

Câţi bani alocă CN APM Constanţa pentru un baraj antipoluare (document)

09 May 2019 724

CN APM Constanţa a anunţat de la ce societate va cumpăra energie electrică (document)

08 May 2019 525

Contestaţia depusă de Rino Guard la CNSC împotriva CN APM Constanţa, declinată către Tribunalul Constanţa

08 May 2019 654

Dan Tivilichi şi CN APM, la judecată. Dosar nou înregistrat la Tribunalul Constanţa. Despre ce este vorba

19 Apr 2019 1061

CN APM Constanţa va achiziţiona un baraj antipoluare pentru Porturile Constanţa şi Midia

12 Apr 2019 854

Delegație a Comisiei Europene, în vizită în Portul Constanța (galerie foto)

27 Mar 2019 570

Declaraţie de avere - Cristian Mihai Toma, membru în CA-ul Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Constanţa (document)

13 Mar 2019 816

A fost şedinţă a Consiliului de Administraţie la CN APM. Ce s-a discutat

05 Mar 2019 1198

CN APM Constanţa SA a semnat un nou contract cu societatea Asfalt Dobrogea SRL. Iată valoarea acestuia! (document)

26 Feb 2019 1301

CN APM Constanţa reabilitează instalaţiile de evacuare a fumului ale mai multor hale din port (document)

19 Dec 2018 506

CNAPM Constanţa dotează cu camere de supraveghere două clădiri din Portul Constanţa (documente)

10 Dec 2018 690

CNAPM Constanţa ridică o hală în port pentru parcarea maşinilor şi utilajelor (document)

07 Dec 2018 566