Constanţa. Primăria pregăteşte licitaţia pentru serviciul de pază, transport valori şi monitorizare sisteme de alarmare şi intervenţie rapidă

Municipalitatea consultă piaţa în legătură cu achiziţia serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă cu agenţi înarmaţi, precum şi eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese. Obiectul consultării îl constituie determinarea valorii estimate a serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă.
 
Primăria vrea ca transportul şi paza valorilor
să se realizeze în fiecare zi lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanţa, la casieria centrală a achizitorului şi, ulterior, la Trezoreria Municipiului Constanţa şi retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
 
Locaţiile instituţiei, de unde se vor colecta valorile, sunt următoarele: City Park Mall, Serviciul Stare Civilă, Serviciul Administrare Cimitire, Parcarea Verde din zona Spitalului Clinic Judeţean Constanţa. În momentul când se va achiziţiona serviciul de încasare a taxei, dar şi suplimentar, în funcţie de necesităţile achizitorului, se vor transporta valori şi la o altă locaţie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
 
Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă trebuie să se realizeze cu autovehicule special amenajate, cu minimum doi agenţi de securitate, din cadrul unei societăţi specializate de pază şi protecţie, dotaţi cu arme de foc, în condiţiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe şi spray-uri iritant lacrimogene.
 
Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locaţii: sediul din str. Amzacea nr. 13, casierie, sediul din bd. Tomis nr. 51; Arhiva din str. Plevnei nr. 4; casierie sediu City Park Mall, Serviciul Administrare Cimitire, Arhiva din bd. 1 Mai; Arhiva din str. Gh. Lazăr nr. 5A şi Serviciul Stare Civilă.
 
Obligaţiile prestatorului cu privire la serviciul de monitorizare sisteme antiefracţie şi
intervenţie cu agenţi înarmaţi sunt: să deţină minimum trei echipaje de intervenţie specializate (minimum trei autoturisme), formate din minimum doi agenţi de securitate dotaţi cu armă de foc şi muniţie aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societăţii de pază,
mijloace de protecţie individuală (veste antiglonţ etc.) şi ecusoane de identificare cu fotografie; să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului; să mute dispozitivele de monitorizare fără costuri suplimentare, în cazul mutării sediului într-o altă locaţie; să asigure monitorizarea permanentă şi mentenanţa periodică a sistemului
de securitate antiefracţie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul prestatorului.
 

Prin mentenanţă periodică se înţelege:
- examinarea aspectului exterior şi interior al
tuturor componentelor;

- verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor;
- verificarea individuală a fiecărui detector, buton etc.;
- asigurarea intervenţiilor tehnice pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese;
- intervenţia promptă în momentul declanşării butonului de panică (timpul de intervenţie este de maximum şapte minute);
- despăgubirea beneficiarului în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenţie menţionat;
- intervenţia rapidă şi în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea şi stoparea unor evenimente care ar putea produce distrugeri şi pagube sau chiar să afecteze integritatea fizică ori să pună în pericol viaţa persoanelor aflate în obiectivele menţionate.
 
Prestatorul trebuie să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanţa şi să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor.
Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi a metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului; trebuie să asigure intervenţiile tehnice în vederea eliminării disfuncţionalităţilor
echipamentelor, inclusiv cu schimbare de piese;
are obligaţia se deplaseze în vederea constatării defecţiunii în maximum două ore de la sesizarea problemei apărute; înlocuirea pieselor se va face în baza unui raport întocmit de prestator şi aprobat de beneficiar.
 
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Primăria Constanța Atenție! Se verifică sirenele – Vezi în ce perioadă

23 Apr 2024 1220

Ședință CLM Constanța Organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa, în atenția consilierilor locali (DOCUMENT)

23 Apr 2024 388

Constanța Continuă modernizarea Parcului de la Gară – spațiul verde, extins cu 2000 mp

16 Apr 2024 495

Primăria Constanța O stradă din cartierul Tomis Plus intră în reabilitare

09 Apr 2024 430

Constănțeanul supărat Un copac înclinat din cartierul Km. 4-5 sperie locuitorii din zonă. Un bărbat a sesizat Primăria Constanța

08 Apr 2024 900

Alegeri locale 2024 Eugen Voineagu, fost șef al Protecției Consumatorului Constanța, intră în lupta pentru primărie

02 Apr 2024 1475

LIVE Conferință de presă a CLM. Chițac vrea să construiască un sediu nou pentru Primărie, dacă va câștiga un nou mandat. Unde va fi acesta? (FOTO+VIDEO)

28 Mar 2024 1068

Cine sunt secretarii fiecărei primării de comune și orașe din județul Constanța. Lista oficială

21 Mar 2024 5584

Trimis în judecată de DNA Constanța Ermil Chelariu, fost director general în CJC, își va recupera telefonul mobil marca Iphone 14

21 Mar 2024 848

Mai multe persoane trimise în judecată pentru presupusa delapidare a Primăriei Mereni, din județul Constanța

21 Mar 2024 684

PUSL și-a desemnat candidații pentru primăriile Capitalei

17 Mar 2024 622

Primăria Negru Vodă, județul Constanța lansează licitație pentru renovarea energetică a clădirii primăriei (DOCUMENT)

16 Mar 2024 642

AUR şi-a prezentat oficial candidatul la Primăria Capitalei. Despre cine este vorba

16 Mar 2024 735

Cumpărări directe Constanța Primăria Mereni, contract cu avocatul Marius Adrian Răducan. Ce litigii sunt vizate (DOCUMENT)

20 Feb 2024 1060

DNA Tribunalul Constanța amână, pentru a cincea oară, pronunțarea în dosarul lui Cristian Maricel Cîrjaliu, primarul din Agigea!

15 Feb 2024 967