Interviu echipa DajarMagazin.ro „Ne propunem să aducem senzația de cină la restaurant în propria casă”

Melinda Halmágyi, Commercial Manager Dajar România
În România, compania Dajar este cunoscută pentru comercializarea articolelor pentru bucătărie, atât în marile lanțuri de hypermarketuri și retail internaționale, cât și prin magazinele home & deco de profil, tradiționale, HoReCa și online, pe www.dajarmagazin.ro.
 
www.dajarmagazin.ro este o destinație de cumpărături foarte apreciată de toți pasionații de gusturi și arome fine, precum și de cei care doresc să-și transforme căminul într-un spațiu funcțional, relaxant, cu ajutorul produselor care au un raport preț-calitate optim.
 
Constănțenii apreciază calitatea, mai ales pe segmentul home & deco, așa că astăzi dorim să vă prezentăm compania Dajar, chiar prin intermediul echipei sale, formate din Melinda Halmágyi, Commercial Manager Dajar România și Krzysztof Niebrzydowski, Marketing Director Dajar Polonia.
 

Ce părere aveți despre piața de retail din România? Ce o diferențiază de piața din Polonia?

Melinda Halmágyi: Piața din România este una activă, deschisă către noutăți, cu preferințe ce îmbină tradiționalul cu modernul. Clienții persoane fizice caută idei noi, produse de calitate de la branduri de încredere. Ambition, brandul nostru, este unul bine cunoscut în România. De altfel, în ultimii ani, chiar dacă listarea noilor colecții a scăzut, am fost totuși prezenți în aproape fiecare lanț de hipermarketuri.

Care sunt cele mai bine vândute produse la nivel mondial? Dar în România?

Melinda Halmágyi: Cea mai mare parte a vânzărilor totale e reprezentată, de obicei, de produse și accesorii termorezistente pentru prepararea hranei.
Depinde foarte mult de ce proiecte sau promoții speciale avem, pentru că aceste aspecte pot influența semnificativ volumul de vânzare. În ultimii doi ani, printre altele, pot enumera drept cele mai vândute produse cănile de cafea și ceai cu perete dublu ori cănile din porțelan.
Anul acesta, anticipăm că produsele din porțelan și ceramică pentru masă vor fi în top. Avem, de asemenea, colecții noi, precum Arte, Craft, Organic, cu un design modern și forme originale, unicat. Cu ajutorul lor, ne propunem să aducem senzația de „cină la restaurant” în propria casă.

Care a fost valoarea medie a coșului de cumpărături în 2022? Care a fost cea mai mare comandă plasată în România în 2022 și ce conținea?

Melinda Halmágyi: Valoarea medie a fost aproximativ 75 de lei în cazul comenzilor online, iar pentru cele plasate pe site-ul propriu, www.dajarmagazin.ro, a fost de 160 de lei.
Cea mai mare comandă online a costat 2.400 de lei, fiind formată dintr-un serviciu de masă din 42 piese de la brandul Ambition, colecția Fala. Tot în online, dar la partenerii resellers, în anul precedent am avut o comandă de peste 10.000 de lei.


Care sunt cele trei tendințe principale pe care le anticipați pentru piața home & deco la nivel mondial (și nu numai) în 2023?

Krzysztof Niebrzydowski: Aș spune că cele trei tendințe principale pe segmentul home & deco în 2023 sunt reducerea cheltuielilor (în special pentru produsele care nu sunt esențiale/de bază), căutarea promoțiilor și ofertelor de nerefuzat, valorificarea raportului calitate-preț (articole de brand, la costuri rezonabile).
 
Krzysztof Niebrzydowski, Marketing Director Dajar Polonia
Înființată în Polonia în 1989, Dajar este o companie specializată în comerț en-gros pe segmentul home & deco, ce a intrat pe piața locală în iunie 2012. La început, livrarea comenzilor în România se efectua din depozitul central din Budapesta, dar în 2015 retailerul a deschis un depozit local în Brașov.

Produsele Dajar sunt comercializate în lanțurile de retail internaționale, în magazinele home & deco de profil, tradiționale, în HoReCa, cât și în webshop-ul propriu, deschis în 2019, www.dajarmagazin.ro, unde cumpărătorii pot găsi întreaga ofertă a produselor Dajar.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.