05 Jul, 2023 15:05
1527
Melinda Halmágyi: Piața din România este una activă, deschisă către noutăți, cu preferințe ce îmbină tradiționalul cu modernul. Clienții persoane fizice caută idei noi, produse de calitate de la branduri de încredere. Ambition, brandul nostru, este unul bine cunoscut în România. De altfel, în ultimii ani, chiar dacă listarea noilor colecții a scăzut, am fost totuși prezenți în aproape fiecare lanț de hipermarketuri.
Melinda Halmágyi: Cea mai mare parte a vânzărilor totale e reprezentată, de obicei, de produse și accesorii termorezistente pentru prepararea hranei.
Depinde foarte mult de ce proiecte sau promoții speciale avem, pentru că aceste aspecte pot influența semnificativ volumul de vânzare. În ultimii doi ani, printre altele, pot enumera drept cele mai vândute produse cănile de cafea și ceai cu perete dublu ori cănile din porțelan.
Anul acesta, anticipăm că produsele din porțelan și ceramică pentru masă vor fi în top. Avem, de asemenea, colecții noi, precum Arte, Craft, Organic, cu un design modern și forme originale, unicat. Cu ajutorul lor, ne propunem să aducem senzația de „cină la restaurant” în propria casă.
Melinda Halmágyi: Valoarea medie a fost aproximativ 75 de lei în cazul comenzilor online, iar pentru cele plasate pe site-ul propriu, www.dajarmagazin.ro, a fost de 160 de lei.
Cea mai mare comandă online a costat 2.400 de lei, fiind formată dintr-un serviciu de masă din 42 piese de la brandul Ambition, colecția Fala. Tot în online, dar la partenerii resellers, în anul precedent am avut o comandă de peste 10.000 de lei.
Krzysztof Niebrzydowski: Aș spune că cele trei tendințe principale pe segmentul home & deco în 2023 sunt reducerea cheltuielilor (în special pentru produsele care nu sunt esențiale/de bază), căutarea promoțiilor și ofertelor de nerefuzat, valorificarea raportului calitate-preț (articole de brand, la costuri rezonabile).
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: