Licitații Constanța Primăria se pregătește să delege gestiunea iluminatului public în municipiu!


Municipiul Constanța organizează achiziție publică pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public, urmărindu-se, realizarea unui sistem de iluminat public unitar, modern si eficient care sa corespunda cerințelor de trafic, în paralel cu optimizarea consumului de energie electrică pentru intreaga unitate administrativ-teritorială.

Valoarea estimată  fără TVA este de  218 617 030 lei.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt:

- Vergil Chitac, primar al municipiului Constanta;
- Rusu Ionut, viceprimar al municipiului Constanta;
- Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu-Consiliul local Constanta;
- Gheorghe Georgeta, director executiv adjunct Directia financiara;
- Dobre Oana, sef serviciu Financiar buget;
- Lenuta Petcu, sef serviciu contabilitate;
- Ilie Daniela, inspector Directia financiara;
- Alin Cezar Vintila, director executiv Directia logistica;
- Andreea Stan, director executiv adjunct Directia logistica;

- Georgescu Raluca Florenta, director executiv Directia administrare servicii publice;
- Banica Elena, sef serviciu iluminat public;
-Dumbrava Virgil-Marian, Specialist in iluminat;


Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 19.12.2023, ora 15.00 în SEAP.


PRECIZĂRI:
 

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:

Moctezuma Consulting SRL a câștigat licitația pentru consultanță infrastructură de iluminat public în municipiul Constanța(DOCUMENT)

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.