RAJA S.A. limitează contactul direct cu publicul. Care sunt metodele alternative de comunicare

  • RAJA recomandă folosirea soluțiilor de comunicare la distanță ca mijloc de protecție împotriva COVID-19
RAJA S.A. recomandă abonaților să apeleze la mijloace de comunicare electronice, telefonice și poștale. Limitarea activității directe de relații cu publicul este pe o perioadă nedeterminată.

Detalii despre modalitățile alternative de comunicare se găsesc pe site-ul societății: www.rajac.ro.

Redăm, în continuare, comunicatul integral al societății comerciale RAJA S.A.

Creșterea îngrijorătoare a ratei de infectare și evoluția constantă a valorii incidenței cazurilor confirmate cu COVID-19 ne determină să lansăm un apel către toți cei interesați, în sensul  limitării activității directe de relații cu publicul, la nivelul întregii arii de operare a RAJA S.A., pentru o perioadă nedeterminată.

Rugăm toți abonații ca în continuare să opteze cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro.

Prin urmare, pentru informații, cereri și sesizări, aceștia ne pot contacta telefonic, pe adresele de e-mail, prin intermediul formularului de sesizări, sugestii sau reclamații online, pe adresa de Facebook, sau prin poștă.

Numărul de Call Center 0241.924, precum și Contul de client on-line sunt funcționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru diferite operațiuni și asistență specifică.

În vederea protecției proprii, dar și a angajaților noștri, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație, recomandarea noastră este ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul societății, urmând a fi completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail a centrului zonal vizat.

Casieriile și birourile de registratură vor avea program normal de lucru cu publicul, însă solicităm să se evite aglomerația și să se mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur. Pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, încurajăm clienții să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, prin transfer bancar sau direct debit.
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

RAJA Constanța Se execută lucrări de întreținere a rezervoarelor din Năvodari, Sibioara și Corbu de Sus!

26 Apr 2024 422

Constanța Ambasadorul Japoniei în România, în vizită la RAJA (GALERIE FOTO)

23 Apr 2024 542

Atenție, se oprește apa în mai multe cartiere din Constanța!

23 Apr 2024 1167

O lucrare programată de RAJA SA în județul Constanța, va fi replanificată. Ce localități erau vizate

23 Apr 2024 3008

RAJA SA Furnizarea apei în satele Palazu Mic și Piatra, din comuna Mihail Kogălniceanu, județul Constanța, orpită joi

23 Apr 2024 428

RAJA Constanța anunță întreruperea furnizării apei în Lazu, Agigea și Eforie Nord!

21 Apr 2024 3195

RAJA Constanța Atenție, se oprește apa în Lazu, Agigea și Eforie Nord!

19 Apr 2024 459

RAJA Constanța Se oprește apa în Stațiunea Eforie Nord! Vezi când

16 Apr 2024 686

RAJA SA, gazdă, în cadrul Programului Național Școala Altfel, pentru elevii de la Școala Gimnazială “Remus Opreanu” din Constanța (FOTO)

15 Apr 2024 431

RAJA Constanța Consumatorii din Eforie Nord, fără apă la robinete. Iată în ce interval

15 Apr 2024 555

RAJA Constanța Mai mulți consumatori din Constanța rămân fără apă la robinete, miercuri

15 Apr 2024 1104

Lucrări la rețeaua de apă din Constanța! Se oprește furnizarea apei! Vezi dacă ești afectat

14 Apr 2024 3875

RAJA Constanța Locuitorii din Eforie Nord rămân fără apă la robinete! Iată intervalul

13 Apr 2024 523

RAJA Constanța Se oprește apa în Eforie Nord!

12 Apr 2024 804

RAJA Constanța Atenție, se oprește apa în zonele KM 4 și Far din Constanța!

12 Apr 2024 764