Schimbări în managementul Schenker Logistics Romania, la nivelul Sucursalei MOL 1 Constanţa-Sud

La data de 27 mai 2021, Directoratul Schenker Logistics România, societate pe acţiuni de drept român, cu sediul social în Bucureşti, Calea Rahovei nr. 196C, sectorul 5, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti sub nr. J40/9578/1994, cod unic de înregistrare 5905159, denumită în continuare şi „Societatea“, s-au întrunit respectând condiţiile statutare, în prezenţa tuturor membrilor Directoratului, respectiv:

• Albin BUDINSKY - Director Executiv/Preşedinte al Directoratului;
• Edgar - Alexandru BLEIER - Director Financiar/ Membru Directorat;
• Thomas Reindl - Membru Directorat.

Preambul:

Având în vedere referatul nr. 1408/13.05.2021 privind schimbările ce vor interveni în managementul Schenker Logistics Romania - S.A. la nivelul Sucursalei MOL 1 Constanţa-Sud, începând cu data de 01.04.2021,

Membrii Directoratului SCHENKER LOGISTICS ROMANIA - S.A. adoptă, cu unanimitate de voturi, următoarea hotărâre.
Începând cu data de 01.04.2021:

Articolul I
Se aprobă revocarea din funcţia de Șef Sucursală al Sucursalei MOL 1 Constanţa-Sud a domnului Adrian MIHĂIȚĂ şi numirea domnului Octavian DUCA, cetăţean român, născut în municipiul Galaţi, judeţul Galaţi, ca Șef Sucursală al Sucursalei MOL 1 Constanţa-Sud, cu sediul în satul Agigea, comuna Agigea, Incinta Port Mol 1 Constanţa-Sud, judeţul Constanţa, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J13/1549/1996, CUI 8518106, pe un mandat de 3 ani.


Articolul II
Se aprobă numirea domnului Adrian MIHĂIȚĂ, cetăţean român, născut în municipiul Ploieşti, judeţul Prahova, ca Șef Adjunct al Sucursalei MOL 1 Constanţa-Sud, cu sediul în satul Agigea, comuna Agigea, Incinta Port Mol 1 Constanţa-Sud, judeţul Constanţa, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J13/1549/1996, CUI 8518106, pe un mandat de 3 ani.



Articolul III
Împuterniciri

Membrii Directoratului împuternicesc şi numesc pe dl Albin BUDINSKY, în calitatea sa de Director Executiv/Preşedinte al Directoratului Societăţii:
– să semneze şi să avizeze toate documentele necesare pentru implementarea acestei hotărâri;
– să solicite şi să primească orice document aferent implementării acestei hotărâri;
– în general să îndeplinească toate şi orice alte acte şi formalităţi necesare sau recomandabile, în scopul efectuării operaţiunilor menţionate mai sus; şi
– să numească şi să revoce orice mandatari cu privire la toate sau oricare dintre sarcinile şi puterile acordate prin această decizie, la propria discreţie, iar astfel de mandatari având autoritate deplină să acţioneze în numele Societăţii pentru a aduce la îndeplinire prezenta hotărâre.


Prezenta decizie a fost adoptată în trei (3) exemplare originale, bilingve, o versiune în limba română şi una în limba engleză.


În caz de discrepanţă între cele două versiuni, versiunea în limba română va prevala.


Publicat în Monitorul Oficial partea a IV-a cu numărul 482 din data de 01-feb-2022


PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
 
 

Sursa foto: Pexels 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Accident de muncă raportat de ITM Constanța Un gestionar a fost lovit de un utilaj ce efectua operațiuni de stivuire. Cum s-a produs evenimentul

31 Aug 2021 2036

Administrator nou la firma constănțeană Silotrans SRL

16 Mar 2020 1805

Administratorul societăţii Silotrans din Constanţa a fost schimbat din funcţie. Cine este noul administrator

27 May 2018 3864