04 Oct, 2023 15:02
784
„Secția de circulație 814 asigură legătura feroviară între stația Palas și Portul Constanța și între stația Palas și stația Agigea Nord, de pe secția Constanța-Mangalia. Calea ferată este dublă, electrificată și prevăzută cu circuite BLA și SCB.
Lucrările au fost solicitate de Serviciul Linii și au scopul de a readuce elementele căii ferate în toleranţele impuse de instrucţiile de serviciu, în vederea desfăşurării circulaţiei trenurilor cu viteza proiectată şi în condiţii de siguranţă“ - au mai precizat reprezentanții SRCF Constanța.
„În acest interval, circulația trenurilor se va efectua pe Fir I Palas-Constanța Vii + Fir I, II Constanța Vii – Port B, cu comenzi normale, BLA în funcție și tracțiune electrică.
Pe perioada lucrărilor, pe Fir I Palas-Constanța Vii se va introduce RV de 30km/h – protecție muncitori, iar circulația trenurilor pe secțiunea IIIM Constanța, între stațiile Constanța Oraș și Constanța Port (B si Mol 5) se va efectua numai cu tracțiune diesel.
Executantul și conducătorul lucrărilor este SC CONSTRUCT ING SRL.
Pe perioada desfășurării lucrărilor, circulația trenurilor de marfă va fi adaptată operativ la întocmirea programului zilnic de circulație.
Contractul a fost semnat în data de 20.09.2023. Sursa de finațare este asigurată de la Bugetul de stat, valoare contractului este de 1.309.024,86 lei fără TVA, echivalent a 265.948,45 euro“ - au mai precizat reprezentanții SRCF Constanța.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: