#ConstanțaEsteBine 7 decembrie 2023 O zi de joi, patronată de Jupiter, planeta activităților lucrative, a afacerilor și structurilor eficiente

7 decembrie 2023
O zi de joi, patronată de Jupiter, planeta activităților lucrative, a afacerilor și structurilor eficiente. Astăzi putem să lucrăm mai ușor, mai natural, desfășurând activități mentale sau fizice mai intense. Chiar și influența bioritmurilor corpului este mai blândă, datorită energiei exterioare, mai ales în plină perioadă de lună în scădere.

Este util să înțelegem modul în care funcționează energiile din jurul nostru și din noi, pentru a ne așeza benefic, indiferent de situație.
Vă aștept în seara aceasta la un Webinar special, într-o zi specială (cu multă conotație practică): https://alexaevent.ro/.../webinar-cu-dr-sorina-soescu.../
Astăzi putem să facem multe pentru noi înșine, în special pe partea de ”descărcare de efectele radiațiilor”.

Am descoperit în cartea ”Puterea lunii” a soților Johanna Paungger și Thomas Poppe că se știe din vechime foarte multe despre efectul radiațiilor (terestre, cosmice) asupra corpurilor noastre, mult înainte de era tehnologiei (care a accentuat fondul de radiații electromagnetice).
”Fiecare formă de radiație poate ”încărca” obiecte și ființe, la fel cum un magnet puternic poate magnetiza un obiect din metal. Când iradierea încetează, nu se produce imediat o descărcare de radiații.

O schimbare a locului nu provoacă imediat descărcarea dozei de radiații acumulată uneori de-a lungul unor ani buni. Mai mult, în lumea noastră artificială suntem bombardați zi de zi cu nenumărate alte radiații negative, suntem ”încărcați” cu ele și ținuți sub continuă tensiune. În magazine, la serviciu, pe covoare din fibre sintetice, în apropierea aparaturii și rețelei electrice, prin sentimente și gânduri puternic negative proprii sau străine (”astăzi sunt încordat”) și multe altele.

Cele mai importante metode pentru prevenirea încărcărilor și pentru descărcarea de radiații sunt:
Folosirea apei – spălarea des pe mâini, numai cu apă rece, fără săpun, până la coate. Radiațiile se regăsesc mai ales în umeri, mâini și brațe (uneori semnalizate prin venele puternic inflamate de pe dosul palmelor). De câte ori instinctul dv vă semnalizează o senzație neplăcută în acest sens, de pildă prin mâncărimi, arsuri sau senzație de greutate, faceți ceva bun. Stați cu mâinile sub un jet de apă rece, până când simțiți o ameliorare. Este important mai ales pentru copii să se spele înainte de culcare cu apă pe mâini și pe brațe, până la coate. Atunci vor apărea mult mai rar coșmarurile și somnul agitat, deoarece dispare o parte a încărcăturii de peste zi.
......

Mișcarea în aer liber: copiii se încarcă mai repede decât adulții și se descarcă în mod inconștient și cu bucurie când se joacă în aer liber.

Lucrul în aer liber, plimbările însoțite de gânduri bune (în special în apropierea copacilor) se numără printre cele mai eficiente metode de descărcare a radiațiilor. De ajutor este și apropierea pârâurilor sau a cursurilor de apă: o treabă minunată este statul pe malul unei ape curgătoare sau chiar înnoptatul perpendicular pe firul apei.

Unele plante decorative au un efect de descărcare a radiațiilor, de pildă feriga și cactușii.
În principiu, fiecare om are modalitatea lui de a se descărca de radiații; alegeți-vă metoda prin care vă simțiți cel mai bine, urmați-vă instinctul. Unii oameni se descarcă la călcat, alții când conduc, unii dar stau treji până noaptea târziu, alții prin lectură, unii dacă înoată, călătoresc sau se cațără pe stânci.”

Frumoase sfaturi utile pentru noi toți, în această minunată carte ”Puterea lunii” din care am citat astăzi pentru ultima oară.
Ne apropiem de finalul acestui an și de finalul proiectului cu lecturi inspiratoare și citate din cărțile pe care le-am parcurs în 2023.
Începând din anul care vine, pentru că energia sa este diferită (și vom descoperi împreună la Webinarul din seara asta despre ce este vorba), intenționez un noi proiect, de aplicare practică a unor deprinderi simple, dar cu efecte mari asupra stării de bine interioară.

Vorbim mai multe despre ce urmează, începând din zilele următoare.
Să avem cu toții astăzi o zi de mijloc de săptămână cât mai productivă și eficientă.
Și să aplicăm practic cunoașterea pe care am dobândit-o, pentru a ne face viața cât mai bună.
Cu iubire, tuturor

Articol și foto preluate de pe Facebook/Zyanna Orinda

#ConstanțaEsteBine Valul cinci de energie - partea întâi - ziua 4. 27 aprilie 2024. Suntem într-un week-end plin de energie și mai echilibrat

27 Apr 2024 263

#ConstanțaEsteBine Valul cinci de energie - partea întâi - ziua 3. 26 aprilie 2024. Prima zi de Mercur direct, după aproape patru săptămâni de tulburări energetice și probleme de comunicare

26 Apr 2024 352

#ConstantaEsteBine Valul 5 de energie – partea întâi – ziua 2.Trecerea de la o frecvență de vibrație la alta se poate face cu multă ușurință.

25 Apr 2024 331

#ConstanțaEsteBine 24 aprilie 2024. S-a schimbat energia

24 Apr 2024 431

#ConstantaEsteBine Valul 4 de energie – partea a doua – ziua 14. 22 aprilie 2024- Suntem în vârful valului de energie

22 Apr 2024 389

#ConstanțaEsteBine Valul 4 de energie - partea a doua - ziua 13. 21 aprilie 2024. Schimbarea

21 Apr 2024 402

#ConstanțaEsteBine Valul 4 de energie - partea a doua - ziua 11. 19 aprilie 2024. Mercur retrograd, luna creștere, variații termice masive

19 Apr 2024 391

#ConstanțaEsteBine Valul 4 de energie – partea a doua - ziua 9 .17 aprilie 2024. Ne aflăm în plin val de lună în creștere

17 Apr 2024 433

#ConstanțaEsteBine Valul 4 de energie – partea a doua – ziua 6 14 aprilie 2024 Sunteți în pline energii de vârtej și schimbări?

14 Apr 2024 437