28 Jan, 2024 16:01
780
"Avem atât de multe companii cărora nu le pasă de clienții lor, ci doar de a face bani", a dezvăluit un adolescent pentru Vice în 2020. La acea vreme, a existat o creștere a numărului de sfaturi și trucuri de furt din magazine care au devenit virale online.
Dar, în timp ce marii retaileri încearcă să se adreseze tinerei generații, al cărei dolar, în cazul în care chiar îl cheltuiesc, are un impact puternic - cumpărătorii au tendința de a-și alinia achizițiile cu misiunea unui brand - introducerea caselor self-checkout ar putea reprezenta un risc financiar."Nu cred că a fura de la marile corporații este imoral, deoarece diminuează sistemele care își exploatează lucrătorii și resursele pentru câștig economic", a declarat un tânăr de 19 ani pentru Dazed anul trecut.
Magazinele încep să renunțe la self-checkoutLanțuri populare precum Costco și Wegmans au început să regândească mașinile de autoservire la sfârșitul anului trecut; Walmart chiar a retras aceste case din trei dintre locațiile sale din New Mexico."În timp ce auto-checkout este convenabil, cu siguranță reprezintă un risc pentru furt din magazine", a declarat pentru Fortune Matt Schulz, analist-șef de credite la LendingTree. "În cele din urmă, comercianții cu amănuntul trebuie să decidă dacă terminalele de auto-checkout merită riscul."
"Unii clienți nu cunosc un măr diferit față de altul, de exemplu", a declarat pentru BBC Nigel Murray, directorul general al lanțului de magazine alimentare Booths din Marea Britanie, care a eliminat recent casele self-checkout din două dintre locațiile sale.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: