Anul Caprei de Lemn si al Telefoanelor Mobile Inteligente !



Așa cum în horoscopul chinezesc, anul 2015 este anul Caprei albastre sau verzi de Lemn, în marketingul online, acesta va fi anul telefoanelor inteligente și de toate culorile, al dispozitivelor mobile cu conexiune la internet, cât mai sofisticate și silențioase.  
 

Fie că vorbim de telefoane mobile inteligente sau SmartPhone-uri, tablete și mini-tablete sau alte feluri de dispozitive mobile cu conexiune la internet mai scumpe sau mai ieftine, toate facilitează comunicarea, informarea și – nu în ultimul rând – cumpărăturile online.
 
Așa se face că citim ultimele știri economice sau politice și aflăm starea vremii și a drumurilor pe facebook – deși vorbim de o rețea de socializare, nu de un portal de știri online sau site-ul vreunei stații meteo, facem cumpărături din magazine virtuale din străinătate la prețuri mai bune și de multe ori chiar mai rapid decât de la magazinul din oraș, sau ne cumpărăm biletul de avion din 3 clickuri de la o agenție de prin alte locuri, pentru că este mai ieftin ... și pentru că se poate.

Ieftin Bun Rapid: comandă online! Livrare gratuită!

Cam așa sună cele mai multe sloganuri pe site-urile de servicii și produse online, uneori completate de precizări îmbietoare precum “Accesorii cadou!” ori „Discount 10% la N produse comandate!”, însă Cumpărătorul Online nu se mai lasă atât de ușor ademenit. Are acum la îndemână SmartPhone-ul sau tableta și, în răgazul de așteptare a autobuzului în stație și în drum către serviciu, răscolește internetul până când găsește exact ce vrea să cumpere, la prețul pe care și-l dorește.
 
Cumpărăturile pe internet au devenit mai mult decât o modă și vorbim deja despre o tendință care câștigă pe zi ce trece tot mai mulți utilizatori de internet mai experimentați sau mai începători, de partea sa.

România pe locul 3 într-un top al cumpărăturilor online din străinătate

Un studiu publicat pe site-ul Ecommercenews.eu arată că internetul a devenit un adevărat instrument pentru cumpărături de orice fel, indiferent de distanță: prețul și calitatea produselor sunt cele care decid de unde cumpărăm și de ce.
 
Conform acestui studiu, România se situează pe locul 3 cu o creștere de 36% a volumului de cumpărături online din alte țări, într-un top de 5 țări europene, în care Cehia se clasează pe primul loc cu o creștere de 48%, Polonia pe locul următor cu 45% iar Grecia se clasează pe locul al 4-lea cu o creștere de 30%, ultimul loc fiind ocupat de Ungaria cu o creștere a cumpărăturilor din magazine online străine de numai 21%.

În loc de La Mulți Ani! sau Spor la click-uri date și primite!

O concluzie în puține cuvinte nu poate fi decât un îndemn al magazinelor online să nu-și subestimeze cumpărătorii, să țină pasul cu tehnologia și să-și pregătească strategii îndrăznețe și convingătoare, chiar dacă intrăm în anul Caprei de Lemn.

Citește și:
Google – ce este și cum funcționează motorul de căutare

Ce este Google Analytics – configurare GA4. Instrumente SEO

 

Sursa foto: Ecommercenews.eu

 

 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Editorial Anul 2015 sub semnul Caprei de Lemn și al scumpirilor

06 Jan 2015 2413