Neregulile furnizorilor de internet, telefonie si televiziune prin cablu

Conducerea Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Constanta a organizat, ieri, o conferinta care a avut drept obiectiv consilierea furnizorilor de internet, telefonie mobila si televiziune prin cablu.

In prezenta agentilor economici, Gheorge Trandafir, inspector sef adjunct al OJPC si-a exprimat nemultumirea in legatura cu evolutia alarmanta a numarului de sesizari primite zilnic de reprezentantii institutiei. Majoritatea plangerilor semnalau intreruperea semnalului televiziunii prin cablu. Astfel, in 2007 s-au inregistrat 288 de sesizari prin care cetatenii reclamau serviciile de cablu tv, 270 de sesizari in legatura cu nerespectarea parametrilor si intreruperea conexiunii prin internet, iar 171 de constanteni si-au exprimat nemultumirea privind activitatea operatorilor de telefonie mobila. In urma controalelor au fost sanctionati 25 de agenti economici care, potrivit Gheorghe Trandafir, reprezinta un procent de 70% din numarul celor care au fost vizati de inspectori. Amenzile aplicate s-au ridicat la suma de 25.000 de lei.

Scris de: {autor}Stefania CHERMANEANU{/autor}


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

#ConstanțaEsteBine 24 aprilie 2024. S-a schimbat energia

24 Apr 2024 433

Contract pentru îmbunătățirea conexiunii trimodale rutier - feroviar – naval din Portul Constanța. Ce valoare are

21 Mar 2024 546

De ce sa apelezi la o agenție de web design?

08 Dec 2023 646

Milostiva Lună Nouă din 11 noiembrie 2015

11 Nov 2015 1727