În ultimii ani, benzinăriile şi-au modificat gama de produse, astfel că mixul lor şi al serviciilor de non-carburanţi cuprinde acum, pe lângă cafea şi alte produse deja cunoscute şoferilor, mezeluri, ouă sau bilete la concerte şi evenimente. În doar câţiva ani, retailerii de carburanţi vor intra în concurenţă directă cu marile reţele comerciale, care de altfel au început şi ele să vândă carburanţi, conform capital.ro.
Potrivit rapoartelor OMV Petrom, în 2015, cifra de afaceri obţinută din comercializarea produselor complementare exprimată în lei a reprezentat 15% din cifra de afaceri totală a activităţii de comerţ cu amănuntul, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior, „reflectând îmbunătăţirea performanţei şi rezultatul implementării conceptului shop-inshop şi al altor parteneriate strategice“, potrivit sursei citate.
Conform directorului Mol România, compania a înregistrat o creştere de 17% a volumelor de vânzări retail anul trecut. O creştere a vânzărilor de carbu¬ranţi în primul trimestru al anului a fost raportată şi de Rompetrol, unde volumele comercializate pe piaţa internă s-au majorat cu 12%, depăşind 516.000 de tone, mai arată sursa citată.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: